Abc

Abc

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Lubię odkrywać nieznane historie z II Wojny Światowej, podejrzewam, że jest ich niemało. Wiadomo, że strona niemiecka dysponowała siatką szpiegowską w polskiej armii.
    Pozdrowienia!
  • Noico1 dwa lata temu
    To jest właśnie dziwne Bożenko, bo KOP stworzony został z myślą o obronie granicy z sowietami i dobierano tam bardzo starannie żołnierzy, samych rodowitych Polaków. Nie rozumiem, jakim cudem ten Strauch się tam znalazł i dlaczego wcześniej go nie zdemaskowano. Powinni go wcześniej rozstrzelać, a tak szkop odpłacił Polakom za dobre serce i łagodność. Jak będę w Węgierskiej Górce chciałbym to wyjaśnić z opiekunami fortu i zapytać czy interesowali się dalej tą sprawą, tzn. rodziną kaprala Wiśniewskiego i losami tego folksdojcza Straucha.
  • Narrator dwa lata temu
    Dobrze opisane, ciekawe zdarzenie, lecz końcowy paragraf jest zupełnie zbyteczny — autor powinien się ograniczyć do dostarczenia materiału, pozostawiając czytelnikowi rolę arbitra.
  • Noico1 dwa lata temu
    Dziękuję Narratorze. W końcowym akapicie pozostawiłem jedynie sugestię do przemyślenia, w formie pytania otwartego.
  • Marian dwa lata temu
    Zgadzam się z Narratorem. Materiał ciekawy, ale zakończenie ....
  • Noico1 dwa lata temu
    Ech, chciałem nieco nawiązać do teraźniejszości.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania