Sześćdziesiata pierwsza edycja zabawy ze stusłówkami... Zapraszamy

Pasja zaprasza do zabawy ze Stu-słówkami!!!

 

Entuzjastów Drabble i nie tylko? Bo każdy może ze stu słów stworzyć ciekawą historię z niepowtarzalną puentą i wygrać przyjemność podania tematów na kolejną Bitwę. Także otrzymać wirtualne podziękowanie w postaci dyplomu.

 

Pasja wita i dziękuje za wyrożnienie. W tej edycji podaje tematy, ale inaczej?

 

Pierwszy to :

 

~ POSZUKIWANE DWIE MŁODE KOBIETY, KTÓRE W CZWARTEK O GODZINIE 17.00...

 

„Silna kobieta to ta, która wie, czego chce, i jest gotowa zdobywać to z determinacją.” – Oprah Winfrey.

 

Drugi to:

 

~ MĘŻCZYZNA, KTÓRY O GODZINIE 17.00 WYSZEDŁ Z KASYNA Z CZARNĄ TECZKĄ...

 

„Mężczyźni oddają duszę, jak kobiety ciało, stopniowo, strefami dobrze bronionymi.” – André Maurois

 

A co dalej? To już sprawa Waszej wyobraźni i twórczego podejścia. Poszukujemy jakiejś wspólnej formy (ogłoszenia) literackiego, wyrażającego emocje czy przekazującego jakąś opowieść we właściwym sobie lakonicznym stylu, który jednak daje ogromne możliwości wypowiadania się między wierszami. Niekoniecznie OGŁOSZENIE.

 

Czas pisania do 30 marca /sobota/ 23.59!

 

Zachęcamy do zaciekawienia się z ciekawą formą i zaskoczenia innych.

 

Pasja Literkowa

 

Tematy można łączyć i interpretować dowolnie.

Piszmy więc...

Jak napisać sto słów. Jak podpalić Sto(s)ik, aby rozpalił czytelnika. Drabble to historia, taka mała brukselka i fajna zabawa.

Opowiadanie ograniczone do STU słów. Po napisaniu musimy sprawdzić, czy zamiast myślnika nie ukrywa się gdzieś łącznik; który liczy się jako osobny wyraz.

Drabble powinny być przyjemne i łatwe w odbiorze. Język lekki i nieskomplikowany. W stu słowach każde zdanie powinno być przemyślane i dopasowane do całości. I końcowa puenta musi błysnąć ogniem.

Trening czyni mistrza. Nie wymyślajmy zbyt trudnych tematów, bo otaczające nas przedmioty czy przyziemne sytuacje, potrafią zaskoczyć i niewyobrażalnie zainspirować do podpalenia Sto(s)iku.

 

Literkowa

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY i na Profilu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • LBnDrabble 2 miesiące temu
    Zapraszamy Wszystkich do zmierzenia się z Drabblami

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania