# Sztuka jest przewodniczką w drodze do Boga

Sztuka jest formą wyrażania siebie, swoich uczuć, myśli i dążeń. Sztuka jest także sposobem komunikacji z innymi ludźmi, z otaczającym światem i z Bogiem. Sztuka jest więc nie tylko aktem twórczym, ale także aktem poznawczym i dialogicznym.

 

Sztuka może być przewodniczką w drodze do Boga, ponieważ poprzez nią możemy odkrywać piękno, prawdę i dobro, które są odbiciem Bożej natury. Sztuka może nas zbliżać do Boga, ponieważ poprzez nią możemy wyrażać naszą wdzięczność, uwielbienie i miłość dla Niego. Sztuka może być także środkiem ewangelizacji, ponieważ poprzez nią możemy przekazywać innym ludziom orędzie wiary, nadziei i miłosierdzia.

 

Sztuka nie jest jednak celem samym w sobie, ani też sposobem ucieczki od rzeczywistości. Sztuka powinna być zawsze związana z życiem, z jego radościami i cierpieniami, z jego wyzwaniami i problemami. Sztuka powinna być także związana z moralnością, z jej zasadami i wartościami. Sztuka powinna być więc służebna, odpowiedzialna i autentyczna.

 

Sztuka jest przewodniczką w drodze do Boga, jeśli jest wykonywana z wiarą, nadzieją i miłością. Sztuka jest przewodniczką w drodze do Boga, jeśli jest świadectwem, dialogiem i posłannictwem. Sztuka jest przewodniczką w drodze do Boga, jeśli jest piękna, prawdziwa i dobra.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania