Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Ta impreza to zły znak

Poznałam go na imprezie koleżanki, bawiliśmy się super.. Przez cały ten czas. Dałam mu swój numer miał na imie Filip, i miałam nadzieje że zadzwoni. I zadzwonił spytał się czy niechce się z nim spotkać ucieszyłam, się odrazu się zgodziłam. Dwa lata nie mieliśmy tajemnic. Ciągle przez ten czas mi mówił jak on mnie to kocha. Postanowiliśmy zamieszkać razem ale, moja mama mówiła że to zły pomysł ale, jak to ja nie słuchałam jej, bo przecież jestem pełnoletnia... Było naprawdę dobrze ale ten czar po parych mięsiącach prysnoł... Zaszłam w ciąże, jak mu o tym powiedziałam to mnie wyzywał od... Dziwek,szmat,prostytutek i jeszcze mnie wyrzucił z domu było naprawde zimno do mamy nie miałam po co wracać. Ale co tam szkodzi poszłam mama mnie wpuściła pomogła mi. Filip do mnie dzwonił i powiedział że jest kutasem że to jest jego dziecko ale za póżno dziecka już nie było.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Szalokapel 04.11.2016
    Były błędy ortograficzne, stylistyczne i interpunkcyjne. Skup się na treści, przeczytaj wszystko na głos, na pewno lepiej wyjdzie. Wkradł się lekki chaos. Nie powinnaś przeskakiwać z wątku na wątek, czytelnik w tym momencie gubi się. Zmianę tematu uprzedź akapitem. :) Ćwicz, ćwicz, na pewno będzie lepiej. Jeszcze kiedyś na pewno zajrzę do Twoich innych tekstów. Nie oceniam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania