¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Anonim 06.01.2021
    Świetny wiersz!
    Mam tylko jedno pytanie: czy słowo "ciekawych" jest w tym sensie użyte jako zaciekawionych, czy "wartych uwagi"? Ale chyba to pierwsze, skoro w następnym wersie personifikujesz je.

    Pozdrox.
  • Anonim 06.01.2021
    ps. może nie personifikujesz, a po prostu nadajesz im "woli".
  • Szpilka 06.01.2021
    Antoni, dzięki za świetny, cieszę się, że zrozumiały ? Ciekawi albo nieodpowiedzialni, którzy nie biorą tabletki, pozwalając sobie na figle ze zjawą, wiadomo, jak to się kończy.
  • Anonim 06.01.2021
    Szpilka
    tak, jak już jest w akcji "zjawa", to tabletki są nieodzowne. Ale czasem zamiast zjawy jest ktoś rzeczywisty, tyle że do takiej wizji nierealny, a wtedy tabletki czasami potrafią unieszczęśliwić.
  • Szpilka 06.01.2021
    Antoni

    Niemcy tak ładnie na to mówią: geisteskrank, gdzie geist oznacza też duszę, czyli choroba duszy w wolnym tłumaczeniu ?

    Aha, bardzo potrafią unieszczęśliwić.
  • laura123 06.01.2021
    ''jestem tabletką na uspokojenie...'' Szymborska mi się przypomniała,

    Ciekawe, jak tu poniektórzy zaczną tych myśli pod obłokiem szukać i czy znajdą?

    ''Tabletka na zjawy'' zbyt się kojarzy z jakąś schizofrenią... ale co ja tam wiem.
  • Szpilka 06.01.2021
    Laura, to jest o schizofrenii, dziękuję za komentarz ?
  • Narrator 06.01.2021
    Wspaniały początek. Mocny, ale nie przysadzisty. Pozwala wrócić na ziemię, zachować balans uczuć, ponownie poderwać się do lotu. Rzecz jasna pisane w najwyższym natchnieniu, które trudno sobie wyobrazić. Zakończenie klasyczne, bo tytułowa tabletka pojawia się dopiero na końcu. Daje wiele do myślenia, zwłaszcza w długie, zimowe wieczory.
  • Szpilka 06.01.2021
    Narrator, ale to ładnie zinterpretowałeś, jestem pod wrażeniem i dziękuję ?
  • Dekaos Dondi 06.01.2021
    Szpilko↔Jam rad w z czytania tekstu, z którego wynikają pewne myśli.
    Jeno bym zmienił, na↔poszybuje ku obłokom↔bo jak większość wie, nie lubię: się:))
    Pozdrawiam:)↔5
  • Szpilka 06.01.2021
    Dekaos, cieszę, żeś rad, było poszybuje ku obłokom, ale mam w ostatnim albo przedostatnim wierszu to szybowanie, dzięki za sugestię, muszę przetrawić ?
  • Dekaos Dondi 06.01.2021
    Szpilka→No nie. Gdybym był świadomy, że powtórkę wskażę jako inną wersje,
    to bym radę powstrzymał wielce. Wykluczone. Nie rzuciłbym na stronę:))
    Podobno bywają też, halucynacje, dotykowe?
  • Szpilka 06.01.2021
    Dekaos

    Przypominam sobie - myśli szybują jak ptaki, kacza zupa, własnych wierszy nie pamiętam, a jakiś czas temu oglądałam program z bardzo leciwą seniorką, które wszystkie swoje wiersze pamiętała ?

    Bywają też dotykowe, straszna choroba ?
  • Kocwiaczek 06.01.2021
    Bardzo dobre:) Taki, do którego trzeba wracać, by móc porozmyślać. Rada Dekaosa poniżej też dobra, ino ja bym dała "poszybuję wnet", żeby się łatwiej czytało, ale jak to się ma do poprawności, to nie mam pojęcia :D
  • Kocwiaczek 06.01.2021
    *poszybuje;)
  • Szpilka 06.01.2021
    Kocwiaczek, dziękuję za bardzo dobre, za radę pięknie dziękuję, wszystkie skrupulatnie konotuję, przydadzą się na przyszłość ?
  • Dekaos Dondi 06.01.2021
    Kocwiaczkowa↔''poszybuje wnet''→też dobre i poprawne!↔tylko wers, miałby 9 sylab.
  • Grain 06.01.2021
    NIe wiem co pilka bierze, ale zawsze zostaje węgiel.
  • Cicho_sza 06.01.2021
    Czasem człowiek się zastanawia czy ma to "coś" czy to tylko zwykła schizofrenia ? Bardzo mi się podoba ?
  • Szpilka 06.01.2021
    Cicho_sza, lekkiego hysia warto mieć, żeby się od rzeczywistości oderwać, dzięki ?
  • Lotos 06.01.2021
    Podoba się, szczególnie ostatnia zwrotka.
  • Szpilka 07.01.2021
    Lotos, dziękuję za podobanie ?
  • JamCi 06.01.2021
    Bajka.
  • Szpilka 07.01.2021
    JamCi, dziękuję za bajkę ?
  • JamCi 06.01.2021
    Naszpilkowana bajka. Luuubię.
  • befana_di_campi 06.01.2021
    Fajne :)))
  • Szpilka 07.01.2021
    Befana, dziękuję za fajne ?
  • Bardzo dobry wiersz. Nie wiem tylko czy właściwie go intepretuję. Pozdrawiam! 5
  • Szpilka 07.01.2021
    Marek, dziękuję za bardzo dobry, skoro nie wiesz, to podpowiem - to wiersz o gnitwie myśli, niespokojnych snach ze zjawami, wewnętrznym chaosie i tabletce, która winna ten chaos uładzić ?
  • Szpilka 07.01.2021
    *gonitwie
  • Justyska 06.01.2021
    Bardzo mi się podoba. Jak dla mnie zgrabny opis zamieszania między jawą a snem. Od przebudzenia i zapadnięcia w sen dzieli nas dzień, ale czy zawsze? Czy napewno?
    Pozdrawiam:)5
  • Szpilka 07.01.2021
    Justyska, aha, to wiersz o zamieszaniu, dziękuję za komentarz ?
  • Jacom JacaM 06.01.2021
    :-)
  • Szpilka 07.01.2021
    Jacom, dziękuję za czytanie ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania