Pokaż listęUkryj listę

Tae i Jungkook są współwięźniami w zakładzie karnym [2]

Tae i Jungkook są więźniami w zakładzie karnym o zaostrzonym rygorze. Tae został skazany za zabójstwo swojego byłego chłopaka, który go zdradzał i znęcał się nad nim. Jungkook został skazany za włamanie i kradzież z bronią w ręku. Oboje mają trudne charaktery i często wdają się w konflikty z innymi więźniami i strażnikami.

 

Pewnego dnia, Tae i Jungkook zostają umieszczeni w tej samej celi. Na początku nie znoszą się i kłócą o wszystko. Jednak z czasem zaczynają się lepiej poznawać i dostrzegać dobre strony drugiego. Zaczynają się też pojawiać iskry między nimi, które nie umieją nazwać.

 

Jednak ich uczucie nie jest akceptowane przez innych więźniów, którzy uważają ich za słabych i dziwnych. Tae i Jungkook muszą stawić czoła wielu niebezpieczeństwom i przeciwnościom losu, aby obronić swoją miłość i przetrwać w piekle za kratami.

 

Czy uda im się wyjść z więzienia? Czy będą mogli być razem na wolności? Czy ich miłość przetrwa próbę czasu i okoliczności? Tego dowiesz się, czytając Za kratami.

 

***

 

Tae siedział na łóżku i czytał książkę, gdy usłyszał, jak otwiera się drzwi celi. Podniósł wzrok i zobaczył, jak wchodzi Jungkook. Był cały zakrwawiony i posiniaczony. Tae odłożył książkę i podbiegł do niego.

 

- Co się stało? - zapytał zaniepokojony.

 

- Nic wielkiego. Po prostu miałem małą sprzeczkę z innymi chłopakami - odparł Jungkook, próbując się uśmiechnąć.

 

- Nie kłam mi. Wyglądasz okropnie. Kto ci to zrobił? - nalegał Tae.

 

- Nie ważne. Nie chcę o tym mówić - wymamrotał Jungkook i usiadł na łóżku.

 

Tae usiadł obok niego i delikatnie dotknął jego twarzy. Jungkook zadrżał i odwrócił głowę.

 

- Nie dotykaj mnie - szepnął.

 

- Dlaczego? Co się dzieje? - zapytał Tae.

 

- Bo... bo... - Jungkook nie potrafił znaleźć słów. W jego głowie kłębiły się myśli i emocje. Chciał powiedzieć Tae, że go kocha, ale bał się jego reakcji. Bał się też, że jeśli to zrobi, to tylko pogorszy sytuację.

 

Tae spojrzał mu głęboko w oczy i zrozumiał. Zrozumiał, co czuje Jungkook, bo sam czuł to samo. Przybliżył swoją twarz do jego i położył usta na ustach. Jungkook początkowo się spiął, ale potem rozluźnił i odwzajemnił pocałunek. Tae objął go ramionami i przyciągnął do siebie. Jungkook oparł głowę na jego piersi i westchnął.

 

- Kocham cię - szepnął Tae.

 

- Ja też cię kocham - odpowiedział Jungkook.

 

Zapomnieli o wszystkim, co ich otaczało. Zapomnieli o więzieniu, o przemocy, o strachu. Zapomnieli o tym, że są skazani na życie za kratami. Zapomnieli o tym, że ich miłość jest zakazana i niebezpieczna. Zapomnieli o wszystkim, co nie było nimi.

 

Byli tylko sobą.

 

***

 

Inne sceny:

 

- Tae i Jungkook zostają przyłapani na pocałunku przez jednego ze strażników, który zaczyna ich szantażować i wykorzystywać.

 

- Tae i Jungkook próbują uciec z więzienia, ale zostają schwytani i brutalnie ukarani.

 

- Tae i Jungkook biorą udział w buncie więźniów, który ma na celu poprawę warunków życia i traktowania.

 

- Tae i Jungkook dowiadują się, że jeden z nich ma szansę na przedterminowe zwolnienie, ale musi podjąć trudną decyzję.

 

Postacie:

 

- Tae: 25 lat, skazany za zabójstwo swojego byłego chłopaka. Ma długie włosy i tatuaże. Jest inteligentny, odważny i lojalny. Ma silny charakter i nie boi się nikogo. Jest bardzo opiekuńczy wobec Jungkooka.

 

- Jungkook: 22 lata, skazany za włamanie i kradzież z bronią w ręku. Ma krótkie włosy i piegi. Jest uroczy, wrażliwy i ciekawy świata. Ma słodki charakter i łatwo się zaprzyjaźnia. Jest bardzo zakochany w Tae.

 

- Jimin: 24 lata, skazany za handel narkotykami. Jest przyjacielem Tae i Jungkooka. Ma blond włosy i uśmiech. Jest zabawny, energiczny i pomocny. Ma romans z J-Hope.

 

- J-Hope: 26 lat, skazany za oszustwa finansowe. Jest przyjacielem Tae i Jungkooka. Ma brązowe włosy i pieguski. Jest optymistyczny, kreatywny i troskliwy. Ma romans z Jiminem.

 

- Namjoon: 28 lat, skazany za terroryzm. Jest liderem buntu więźniów. Ma czarne włosy i okulary. Jest mądry, charyzmatyczny i sprawiedliwy. Ma żonę i córkę na wolności.

 

- Jin: 30 lat, skazany za zabójstwo w afekcie. Jest prawą ręką Namjoona. Ma różowe włosy i usta. Jest spokojny, elegancki i życzliwy. Ma sekret z przeszłości.

 

- Yoongi: 27 lat, skazany za podpalenie budynku. Jest wrogiem Tae i Jungkooka. Ma srebrne włosy i oczy. Jest zimny, okrutny i bezwzględny. Ma obsesję na punkcie Tae.

 

Zakończenie:

 

Tae i Jungkook zostają zwolnieni z więzienia po kilku latach odsiadki. Spotykają się na bramie więzienia i obejmują się ze szczęścia. Postanawiają zacząć nowe życie razem na wolności. Jednak nie wszystko jest tak proste, jak się wydaje. Muszą zmierzyć się z wieloma problemami, takimi jak dyskryminacja społeczna, trudności finansowe czy trauma po więzieniu. Czy ich miłość przetrwa te wyzwania? Czy będą szczęśliwi razem? Czy ktoś lub coś będzie próbował ich rozdzielić? Tego dowiesz się, czytając Za kratami.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • •Dżem Jimina• 9 miesięcy temu
    Człowieku, za Jihope masz moje umiłowanie 🥹
    Czekam na kontynuację
  • •Dżem Jimina• 9 miesięcy temu
    O ile będzie 👀👀
    Mam dużą nadzieję, bo zapowiada się bardzo dobrze

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania