tag

Kiedy usiłuję ci pokazać, że jesteś dla mnie istotny - nie podoba ci się to. Kiedy się o ciebie boję i dzwonię do ciebie płacząc - robisz rzeczy niezrozumiałe. Kiedy mówię, że odejdę bo przynoszę tylko nieszczęście - mam zostać. Zostaję, a potem znowu robię coś źle. Już nie mogę na siebie patrzeć, robię źle, źle i źle.

 

Nie oceniam cię i mówię sobie, że tak już po prostu jest. Staram się co chwila jakoś dostosować, ponieważ jesteś dla mnie ważny. Dlatego staram się dostosować to tego, czego chcesz.

Ale tego, dlaczego nie potrafisz zrozumieć, że jesteś dla mnie ważny i upatrujesz w tym jakąś nieszczerość - tego nie rozumiem.

No to mnie nawet wkurwia.

 

Jest dla mnie przykre, że poddajesz w wątpliwość coś, co jest dla mnie istotne.

W momencie w którym chciałabym by było ci lepiej i strasznie mi ciebie brakuje - a ty nawet w to nie wierzysz, w takim momencie czuję się, jakbym od 3 tygodni nie dała rady powiedzieć ci najprostszej rzeczy.

 

Najprostszej.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Naomi 11.09.2015
    och kurde, chyba chlopak cię rzucił, co?
  • Naomi 11.09.2015
    żeby nie było że się śmieję i jestem nieczuła, ale wg mnie takie rzeczy powinno sie zostawiać w pamiętniku albo wygarnąć drugiej osobie. dobrze jest pisać o uczuciach i je odreagowywać, ale żeby wrzucać od razu kilka takich kawałków ? po co?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania