Tajemnicza miłość

PEWNEGO DNIA W DZIEWCZYNA O IMIENIU KLAUDIA BYLA W SZPITALU PSYCHIATRYCZNYM Z POWODU DEPRSJI . POZNAŁA TAM TAKIEGO MILOSZA . ZNAJOMOŚĆ MIĘDZY NIMI BYLA DOBRA DO PUKI KLAUDIA NIE WYSZŁA ZE SZPITALA.

PO WYJŚCIU WESZLA NA FACEBOOKA I ZOBACZYLA, ŻE JAKIS KUBA JĄ DODAŁ . KLAUDIA SIĘ ZASTANAWIAŁA CZY GO DODAĆ. ALE DODAŁA BO STWIERDZIŁA, ŻE MOŻE TEN CHLOPAK JEST FAJNY . ZACZELI SOBIE PISAC ,ZACZELI ROZMAWIAC PO NOCACH I ZOSTALI PRZYJACIÓŁMI. PO 3 MIESIACACH ZNAJOMOSCI KLAUDIA NIE KONTAKTOWAŁA SIĘ Z KUBĄ. KUBA POSTANOWIŁ, ŻE PRZYJEDZIE DO NIEJ I WYZNA MIŁOŚĆ .

KUBA JUZ WYZNAŁ MIŁOŚĆ I ZOSTALI PARA I ODKRYLI ,ŻE SWOJE UCZUCIA BYŁY W TAJEMNICY.

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Marian 05.10.2021
    Po co duże litery?
    "DO PUKI" -> Co to jest "PUKA"? Bo jeśli chodziło Ci "dopóki", to sama widzisz, co napisałać.
    Napisane bardzo niechlujnie!
  • .Ostwind. 05.10.2021
    Ehhh... Może sama nie piszę najlepiej ale chyba nawet wiersze wychodzą mi lepiej. No sory, ale po co duże litery??? Gdzie ortografia? Gdzie dialogi? GDZIE WIERSZ?! dałaś do kategorii do której to się w ogóle nie mieści. Jak trafila do szpitala psychiatrycznego? Co z tym Miłoszem? Jak potoczyla się znajomość z tym Kubą? Tak wiec napisane beznadziejnie. Może pomysł był ale nie udalo ci się przelać tego na papier.
  • .Ostwind. 05.10.2021
    Oj, pomyliłam sie z tym wierszem
  • Pan Buczybór 06.10.2021
    Ten capslock to dosłownie jakby krzyczano czytelnikowi do ucha, a całość ma formę i klimat streszczenia "fabuły" odcinka Ukrytej Prawdy czy innego czegoś...
  • .Ostwind. 23.10.2021
    Chodzi Ci o mój komentarz czy tekst ?
  • Taki żart, też fajny, kiedyś tak właśnie pisałem, a teraz mi czasem podobno coś wyjdzie, więc może początki?
    Love story z psychiatryka - to może być ciekawy temat na opko o niełatwej miłości, lub takie z poczuciem humoru.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania