Tajemnicza teczka- Część 1

Dzień 28 listopada 2014 był dla większości ludzi na świecie dniem zwykłym i bez większego znaczenia, ale nie dla Tommiego, młodego 17-letniego chłopaka z Londynu, który ten dzień zapamięta do końca życia.

Tommy jak większość osób w jego wieku imprezował i czuł się panem swojego życia jednak do czasu. Wspomniany wyżej dzień był bardzo deszczowy i zimny. Aura dookoła sprawiała wrażenie złowrogiej. Tommy już widząc dom z oddali miał złe przeczucia. Przyspieszył nieco kroku jakby przeczuwał tragedia, której zaraz stanie się świadkiem. Już od wejścia było widać, że dom był miejscem walki. Na podłodze były ślady krwi, lustro było zbite, a meble były powywracane.

-Jezu Chryste…- powiedział szeptem Tommy nie wierząc w to co zastał.

Odruchowo poszedł do salonu zobaczył, że szafki są otwarte. Wiedział już wtedy, że pokój był przeszukiwany. Wtem chłopak opanował się i pomyślał o tym gdzie jest jego matka.

-Mamo, Mamo!- wołał Tommy, lecz odpowiadała tylko cisza.

Kiedy wszedł do kuchni ujrzał swoją matke konającą w kałuży krwi.

-Andrew…- powiedziała z wielkim trudem matka chłopca.

Jak się okazało to było ostatnie słowo jakie padło z jej ust. Zmarła. Tommy wybuchł płaczem. Obarczał się tym co się stało. Myślał, że gdyby wrócił ze szkoły szybciej nie doszło by do śmierci jedynej osoby, która dla niego się liczyła.

-To moja wina. Co narobiłem- powtarzał w kółko nastolatek.

Z tego tragicznego transu wyrwały go powolne kroki. Wstał obawiając się, że to morderca. Wziął do ręki nóż kuchenny i skradał się w kierunku korytarza. Nagle jego oczom ukazała się niska postać.

Następne częściTajemnicza teczka- Część 2

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania