.

.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Canulas 16.08.2018
    "– Dowodzę grupą groźnych wampirów – oznajmił z mostu. – Jeżeli za 3 dni nie opuścisz mego pradawnego domu, wyssię krew z ciebie i całej twojej rodziny. Do pięciu pokoleń wstecz!"

    "W dzieciństwie jeden ze stryji (miałem czterech stryji – Bogusława, Mietka, Sławka i Staszka i to Staszku tutaj napominam) przyłapał mnie i chłopaków z podwórka, jak wykradłem ze sklepu 100 złotych. Stryj, który był jednocześnie okradzionym sklepikarzem i policjantem na drugim etacie, złapał mnie, i zapytał:" - w tych dwóch przypadkach lepszy byłby zapis słowny, jednak czuję (możliwe, że się przy tym myląc) iż u Ciebie może to być rozmyślne.

    Tak samo jak Bibliotekarz z wielkiej litery i "dwoje piersi". - nie wiem. Przeczucie jakieś.

    Masz bardzo nowatorski styl.

    "– Mamy na składzie taką księgę – orzekł.
    – Poproszę – porosiłem." - ten wyimek na przykład jest szczerze urzekający. Lubię takie zabiegi. Tak samo epizod z rabunkiem sklepu. Całość jest naprawdę świetna w swej prostocie, ale zgrabna i nietuzinkowa.

    Zostawiam pięć mniej, bo lubię odważne, innowacyjne posunięcia.

    Takie pytanie na koniec: Czemu to tak rozstrzelane jest?
  • nigdy 16.08.2018
    3 linijka na początku "fuzjonomia" popraw na fizjonomia.

    Z tym aktem notarialnym tak trochę dziwnie, kto nosi przy sobie zawsze akt notarialny w kieszeni :D tak mi się po prostu w oczy rzuciło, ale z drugiej strony są wampiry to zahacza o fantastykę więc może to ja się czepiam

    "wyssię krew z ciebie i całej twojej rodziny. Do pięciu pokoleń wstecz!" a nie wyssę lub wyssą?

    Fajny opis piersi żony, ale nie "haaloween." tylko halloween.

    No ogólnie jeszcze kilka niedużych baboli jest do korekty, ale styl zgodzę się z przedmówcą fajny, daję na zachętę 5 i czekam na ciąg dalszy.
    Pozdrawiam :)
  • Canulas 16.08.2018
    Taaaa, z tym aktem też dziwne, ale wziąłem to za celowy ruch. Zobaczymy co zainteresowana na to.
  • Karawan 16.08.2018
    Wymiękłem! To jest lingua intergalactica, której całkiem nie przyjmuje moja prymitywna mózgownica. Postawiłem jeden bo; 1/ błędów bezlik olbrzymi. 2/ Pomysłu nijak nie dostrzegam, choć kolokacja sklepikarzo-policjant ma potencjał na purnonsens. Reszta wg mnie nawet na to nie.
  • Canulas 16.08.2018
    Dla mnie w zapisie innowacyujne. Się teraz rozchodzi o to, na ile to było wszystko zamierzone. Poczekamy.
  • jolka_ka 16.08.2018
    Ażeby nie odpisywać wszystkim z osobna... ;) To opowiadanie ( w obu częściach) było pisane kiedyś na konkurs "Grafomania". Zapis jest celowy, nie wiem jak z interpunkcją, bo jedynie przekleiłam, bez wczytywania się kolejny raz w to. Niektóre ze słów są jakby to napisać..."błędem celowym". Ale! Jeśli komuś to nie podchodzi - rozumiem :) "Fizjonomia" - tak miało być :) Dzięki za wizyty! I za 1 też.
  • jolka_ka 16.08.2018
    Fuzjonomia*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania