-----wykasowany-----

---

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Akwadar dwa lata temu
    Rozważanie... dążenie do odkrycia istoty przemijania, przemiany czy forma terapii - o to jest pytanie!
    I jakby jeszcze maleńka podpowiedź dla słabszego... co miałeś na myśli w ostatnim zdaniu?
  • Anonim dwa lata temu
    Akwa, na takie zaczepki nie będę reagował.

    Pozdrość.
  • Akwadar dwa lata temu
    Antoni Grycuk o jakich zaczepkach prawisz?!
  • Anonim dwa lata temu
    Akwadar
    to na grzyba piszesz, że dla słabszego?
  • Akwadar dwa lata temu
    Antoni Grycuk zawsze tak piszę... no, przeważnie...
    Dobra napiszę tak poważnie, jak tylko umiem:
    Autorze, co miałeś na myśli w ostatnim zdaniu?
  • Anonim dwa lata temu
    Akwadar
    ok, przechodzę z tym wpisem do porządku dziennego.
    Ludzie często robią wszystko, aby odwrócić swoją uwagę od siebie samego i stąd np ciągłe bogacenie się, dążenie ku władzy. A nic z zewnątrz nie zapełni pustki w sobie. Tak tak zbyt obszerne wyjaśnienie.

    Pozdrość.
  • Akwadar dwa lata temu
    Antoni Grycuk, dziękuję za wyjaśnienie i wybaczenie :))
  • Niezły psychol dwa lata temu
    I jedzmy przy tym błonnik aby stawiać zdrowe, twarde stolce
  • Anonim dwa lata temu
    Najlepiej sam błonnik.

    Pozdrość.
  • zsrrknight dwa lata temu
    fajne, filozoficzne takie
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki.

    Pozdrość.
  • Poncki dwa lata temu
    Przepraszam, ale wtrącę od strony technicznej pytanie.
    Czy prędkość myśli jest w ogóle wartością mierzalną a jeśli tak to w jakich jednostkach :P
    No i jeżeli tak to czy na pewno prędkość myśli jest większa od prędkości światła?

    Bo mnie się nie do końca wydaje.
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki za zajrzenie.
    W tej samej chwili jesteś na Ziemi i myślą jesteś na końcu wszechświata. O to mi chodziło.

    Pozdrość.
  • Poncki dwa lata temu
    Antoni Grycuk
    Twoja odpowiedź rozwiązuje kwestie techniczne :)
    Prędkość myśli jest nie mierzalna. W zasadzie wynosi nieskończoność na dowolną jednostkę czasu.
    Zatem nieskończenie jest większa od prędkości światła.

    Pozdrawiam
  • Szpilka dwa lata temu
    Puenta daje do myślenia, jedni czas marnotrawią, inni pożytkują jak np. Robek Lewandowski, ale wszyscy nie możemy być Robkami, pijaczek pod dyskontem też się wpisuje w czas, tylko na swój sposób ? Dążenie do celu jest chwalebne i nie pozostawia czasu do myślenia i bardzo dobrze!
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki za komentarz.
    Pozdrość.
  • Marian dwa lata temu
    "Wykorzystujmy czas dla siebie, nie od siebie."
    To jest najważniejsze.
  • Anonim dwa lata temu
    Otóż to. Dzięki.

    Pozdrość.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Antoniuszu↔Zdaniem mym, ani nie odmierza, ni pokazuje. To my przemijamy. A żeby to jakoś ogarnąć i się w tym połapać, tośmy wymyślili jakieś jednostki czasu i tego tam:)↔Co do światła, to mnie bardziej interesuje – teoretycznie rzecz jasna – w jaki sposób byśmy postrzegali świat, gdyby prędkość światła, radykalnie zmalała. Np: 5 km/godz?
    Co do myśli, to myślę podobnie. Nasza wyszukiwarka np: wspomnień, jest bardzo szybka. Prawie natychmiast.
    Można być myślami – gdziekolwiek, a jednocześnie ciałem – tu. W czasie snu, też pojęcie upływu czasu, zakłócone.
    brakiem... przestrzeni. No i dla każdego, czas się może skończyć w każdej chwili czasu. Trza jak napisałeś na końcu – zawczasu...
    Lubie takie teksty↔Pozdrawiam:)?
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Dekoś.

    Pozdrość.
  • Tjeri dwa lata temu
    Uśmiechnął mnie tekst (nie rozśmieszył, jeno uśmiechnął takim przyjemnym zadziwieniem). Poetycko ująłeś problem inflacji kosmologicznej. Do tego rozważania o czasie i człowieku, które w pozytywny sposób myślowo zapętlają.
    Fajne.
  • Anonim dwa lata temu
    DZiękuję, Tjeri'ść.

    Pozdrość.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania