Tam gdzie zakwitły nie-poziomki _ pasja

Zamknij oczy, kiedy na mnie patrzysz, powtarzała nieustająco każdego ranka. Powietrze było ciężkie od żalów i win.

Nocne rozmowy nigdy niekontrolowane przez dotyk. Były jak paralizatory, mocne i kurewsko bolały, a zajebista cisza targała jej ciałem. Jęczała w każdym centymetrze istnienia.

Zawsze dobranocki kończyły się chłodnym pocałunkiem i zmęczeniem.

Tyle już lat minęło od tamtej pieprzonej chwili, a ona milczała. Po każdym stosunku odsuwała się, jakby chciała wejść w głąb ściany.

Tam był jej azyl wyciszenia, wygojenia blizn i zapomnienia. Ile czasu potrzeba na zamknięcie jednej chwili?

Kwadrans spóźnienia i skazanie bez prawa obrony, na wygnanie poza wolność. Pragnąłem wypożyczyć wytrwałość i uzyskać spokój.

Trzydzieści sześć miesięcy jak białe kartki szeleściły pomiędzy nami. Chciałem z nich wyjść, lecz ona przyciskała moje dłonie do swojej twarzy... tam, gdzie kiedyś kwitły poziomki. Byłem wrośnięty w nią jak sęk do stołu. Stanowiliśmy dwie blizny.

Czyja była boleśniejsza?

Ciągle ten sam wzrok wbijała we mnie i prosiła o poczekanie na zakwitnięcie jagód.

Na próżno.

Wciąż patrzyła i wybierała z dna miski resztkę płatków. Jakby tam chciała odnaleźć odpowiedź.

 

Nie znalazła. Przeszła przez zimę już sama i gdzieś na wiosnę zrywała kwitnące zawilce.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • kigja 23.03.2020
    Dobrze napisane. Ale nigdy nie uda mi się wytypować autora.
    Pozdrawiam
  • Magda1906 23.03.2020
    pięć marok?
  • Kocwiaczek 23.03.2020
    Antoni Grycuk ;)
  • Pasja 24.03.2020
    Ładny tytuł. Lubię poziomki. Może Kocwiaczek?
    Albo Shogun.

    Trzydzieści sześć miesięcy jak białe kartki szeleściły pomiędzy nami... ładne i gdzieś to cholera czytałam już. ?

    Uklony dla Autora lub Autorki
  • Berkas 29.03.2020
    Fajne, ale nie mam pojęcia czyje. Może Antoni - tak wstępnie.
  • Dekaos Dondi 01.04.2020
    Pasja?
  • Pasja 02.04.2020
    No Dondi miałeś nosa. Brawo?
  • Dzisiaj jest dzień na odsłonę. Zrzućmy kurtynę i pokażmy swoje oblicze. Obok tytułu wpisujemy nic
  • Dekaos Dondi 02.04.2020
    Pasjo→Coś mi tu było Pasjowe, ale nie potrafię określić co:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania