-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • sisi55 11.02.2021
    Gratulacje za stworzenie najbardziej irytującej postaci na świcie — Izy. ,,Twój wybór, ale pamiętaj, że takie prochy osłabiają człowieka. Przestajesz się mierzyć z problemami, zastępując to chemią. Zobacz, na co dzień masz do czynienia ze stresem i stawiając mu czoła, uodparniasz się, a jak bierzesz psychotropy, to one walczą zamiast ciebie. — strasznie mnie wkurzyła ta wypowiedź bo to jakaś bzdura i nie rozumiem jak komuś z problemami można coś takiego powiedzieć. Ogólnie to taki trochę nudnawy ten rozdział. Na twoim miejscu zrobiłbym z niego 2 rozdziały.
  • Anonim 12.02.2021
    Sisi,
    mówisz, że najbardziej irytująca jest Iza? To ciekawe, bo dwie osoby po przeczytaniu mówiły, że ma jaja i jest zadziorna. Ale to świetnie, że tak ją postrzegasz, znaczy, że to postać z krwi i kości.
    A co do powiedzenia komuś tego, co przytoczyłeś. Fakt, to kontrowersyjna wypowiedź. Ale uważam, że nie zaszkodzi, bo nie ma tu powiedziane, że leki to zło, jest powiedziane dalej, że są osoby, które tego potrzebują. A niestety w dzisiejszym świecie zbyt łatwo próbujemy sobie ułatwić życie i czasem zbyt pochopnie prosimy o takie leki. Takie moje zdanie. Ale Ty masz prawo mieć inne zdanie.

    Dziękuję za czytanie i pozdrawiam.
  • Szpilka 12.02.2021
    "Ludzie czasem dużo gadają, aby samemu sobie udowodnić, że są coś warci"

    Świetnie powiedziane, wrzeszczą nawet ? Depresja to choroba i to ciężka, choć klasyfikuje się jako zaburzenie, z egzogennej da się dość łatwo wyjść, ale z endogennej już nie bardzo. Znany bramkarz - Robert Enke miał endogenną i się zabił.

    W tym odcinku się działo, czekam na następny, bo mnie wciągnęło, najgorzej, gdy się skończy, a człek się przyzwyczaił do postaci w opowiadaniu ?
  • Anonim 12.02.2021
    Tak, depresja to choroba. A co do nazw, to obecna psychologia wszystko tak chętnie nazywa...

    A do końca jeszcze jakaś połowa tego, co do tej pory.

    Dziękuję za czytanie i miły komentarz.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania