-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Szpilka 05.03.2021
    No cóż, cierpienie wpisane w nasze życie, nie ma się co migać, bo i tak dopadnie.

    Dlaczemu pojechali z Dominiką tramwajem, skoro Marek ma samochód?
    Dwóch dobrych w jednej firmie, ech, raj na ziemi, tylko nie podoba mi się ta nienawiść Marka, dobrzy ludzie nie nienawidzą, no kłóci się to z wykładnią dobra.

    Nie wiem, kto takie niskie noty wystawia, przecież to kawał prozy i napracować się trzeba, nic szacunku dla ludzkiej pracy. Ode mnie piątak ?
  • Anonim 05.03.2021
    Co do tramwaju, pisałem wcześniej:
    "Był to Opel Astra kombi; kilkuletnie auto w dobrym stanie technicznym i kolorze niebieskim. Wiedział, że pod domem nie ma za bardzo miejsca, aby go swobodnie zaparkować, toteż w dni, kiedy pracował w biurze, pozostawiał go pod firmą, a zabierał jedynie, wracając z delegacji."
    Tu niestety może, ale nie musi być nieścisłość: nie wiem, czy w tamtych latach rzeczywiście były problemy z parkowaniem.

    A co do nienawiści, to może faktycznie przesadziłem, o czym pisałem, ale niech tak pozostanie. Końcówka nieco to zmienia. Druga sprawa, że czasem złość wyraża się jak nienawiść i jeśli niepodparta czynami, jest niegroźna. Poza tym zobacz, jak Marek zareagował na manipulację Romka - zamknął się w sobie.

    A ludzie niech se wystawiają jedynki, dwóje, tróje, co im się tylko podoba. Mnie to już wali.

    Dzięki i pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania