-----wykasowany-----

-----

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Szpilka 11.03.2021
    Też mnie zastanawiało niejednokrotnie, po co ludzie niebezpiecznych wyzwań się podejmują? Widocznie muszą, wtedy czują się szczęśliwi, a szczęścia nigdy za dużo na tym łez padole.

    Szkoda, że już koniec, bo się wciągnęłam w czytanie ?
  • Anonim 11.03.2021
    Szpilko,
    przede wszystkim bardzo dziękuję za wytrwałe czytanie całości. Nie nieczęste, że na takim portalu ktoś czyta tak długie dzieło od deski do deski.
    W związku z tym chciałbym Ci przesłać wydrukowany egzemplarz tej książki z dedykacją w podziękowaniu. Jeśli masz obawy ujawniać swoich danych czy tu, czy gdzie indziej, wyszukaj na fb mój profil autorki "Antoni Grycuk" i podaj tam w wiadomości choćby adres jakiegoś znajomego, ja prześlę jemu, a Ty sobie odbierzesz.
    A co do podejmowania się niebezpiecznych wyzwań, to nie wiem wiele na ten temat, ale próby przełamanie swoich lęków, jak na przykład chodzenie do jaskiń, jeśli się ma lęk wysokości, to oznaka chęci wyzwolenia się, walki ze słabościami - to tak w skrócie. Druga sprawa - mówię to z doświadczenia - niewiele w życiu równa się temu, co sie czuje, gdy się pokona swój paniczny lęk. W momencie, gdy człek już jest bezpieczny, doświadcza naprawdę sporego - zależnego od skali - zastrzyku endorfin, które powoduje czasem wręcz euforię.
    Tak więc jeszcze raz dzięki za czytanie.
    Może opublikuję tu kiedyś jeszcze coś podobnie długiego. Aktualnie wstępnie kończę pisać książkę.

    Pozdrawiam
  • Szpilka 11.03.2021
    Antoni

    Dzięki, jakie to miłe, już nie pamiętam, kiedy ostatni raz byłam na Fejs-zbuku, poszukam swoich danych, bo zapomniałam już ?
  • Anonim 11.03.2021
    Szpilka
    ewentualnie odezwij się na adres antonigrycuk[at]gmail.com
  • Szpilka 11.03.2021
    Antoni

    Odezwę niebawem, thanks ?
  • inspekcjapracy 11.03.2021
    Szpilka nie daj się prosić. Może masz przed sobą przyszłego noblistę. Kto to wie? Fiu, fiu.
  • Anonim 11.03.2021
    inspekcjapracy
    i tylko tyle jesteś w stanie z tego zrozumieć? Spoko.
  • inspekcjapracy 11.03.2021
    Antoni Grycuk a co tutaj rozumieć mam pisarczyku
  • Anonim 11.03.2021
    inspekcjapracy
    O, wielki, jak mogłem tego dotąd nie pojmować!
    Kłaniam sie do stóp!
  • Mruk 11.03.2021
    inspekcjapracy Teraz tylko drapieżna promocja gdzie się tylko da, może odnieść skutek gdy książki nudne.
  • Anonim 11.03.2021
    Mruk
    gratuluję zrozumienia. Szpilka właśnie przeczytała całą książkę i wyraziła się, że szkoda, że już koniec, więc daję jej na pamiątkę wydrukowaną. Tu nie ma żadnej drapieżności. Proponuję czytać, dopiero potem komentować. Ale spoko, ja też popełniam błędy.
    Pozdrawiam
  • inspekcjapracy 11.03.2021
    Mruk wydrukować i trzymać na półce i się promować dla samego siebie jest chyba zakompleksieniem. Pewnie facio ma ambitne cele, ale daleko mu do wysokich lotów. I zamiast pieprzyć codziennie o swoim talencie pisarskim, powinien podpisywać książki gdzieś w remizie strażackiej.
  • inspekcjapracy 11.03.2021
    Antoni Grycuk ochłoń i więcej pokory, bo jesteś jeszcze cienki w pisaniu, ale pisz.
  • Anonim 11.03.2021
    inspekcjapracy
    ochłoń, bo Ty nic nie potrafisz, tylko gadasz i dołujesz innych.
    A jak masz problem z czytaniem moich wypocin, to proponuję nawalić się każdego dnia, będziesz miał spokój. Od siebie również, przynajmniej dopóki sie nie uzależnisz.
    Znam takich jak Ty, krytykują, pokazują, że inni to miernoty, a sami nic nie potrafią. Ja się tym różnie, że próbuję, a Ciebie nigdy nie będzie na to stać. Ale komentuj, komentuj, może to jedyny sposób, żebyś rozładowywał frustrację.
    Pa.
  • inspekcjapracy 11.03.2021
    Antoni Grycuk tia taki święty Walenty od miłowania innych. Śmiech na sali, sala pusta.
  • Szpilka 11.03.2021
    Inspekcjapracy

    Fiuuuu, fiuuuuu, wszystko się może zdarzyć ?

    To nie jest sen
    rzeczy naprawdę dzieją się
    Stoisz czy biegniesz dotykają cię
    z każdą chwilą

    Możesz rzeźbić je palcami,
    możesz zmieniać je słowami
    Los srebrzy się u twoich stóp
    królujesz mu

    Wszystko się może zdarzyć
    gdy głowa pełna marzeń
    gdy tylko czegoś pragniesz, gdy bardzo chcesz
    wszystko może zdarzyć się

    https://www.youtube.com/watch?v=3YxOZQqNYY8

    Lipnicka
  • Antoni, zostaw całość jeszcze na parę dni, bo ja wolno czytam, ślepia mi monitory smażą i tak z dużymi przerwami.
  • Anonim 11.03.2021
    Spoko, pobędzie to tutaj jeszcze ze dwa tygodnie.
  • Antoni Grycuk. O to spoko, zdążę w moim tempie. Dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania