Wycofane

Wycofane

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (89)

  • laura123 06.07.2021
    Hahaha
  • Margerita 06.07.2021
    Na lolu to chociaż doceniają moja poezję
  • laura123 06.07.2021
    To nie jest poezja, tak że nie wiem, co na lolu doceniają.
  • Margerita 06.07.2021
    laura123 właśnie że jest
  • laura123 06.07.2021
    Margerita, w którym miejscu? Potrafisz wskazać?
  • Okropny 06.07.2021
    laura123 widać, że jesteś tu nowa...
  • Okropny 06.07.2021
    laura123 albo jedną z tych starych wredniaczek z nowym nickiem
  • Margerita 06.07.2021
    Okropny Laura to betti
  • laura123 06.07.2021
    Okropny, a co to ma do rzeczy? Zawsze robiliście z Mar łajzę, która nic nie potrafi i chwaliliście za byle co. Teraz mamy, dzięki temu chwaleniu, gwiazdę, która nie ma w sobie nic pokory i do której nic nie dociera.
    A najgorsze to, że inni chcą brać z niej przykład, bo ''wydana''
    Jednej Mar zrobiliście już krzywdę, więcej chyba nie trzeba ofiar?
  • Margerita 06.07.2021
    laura123 nikt mi nie zrobił krzywdy
  • Okropny 06.07.2021
    laura123 ja tylko zwracam ci uwagę na to, że pewnych komunikatów nie warto wysyłać, bo odbiorca może nie nadawać na tych samych falach i, mówiąc kolokwialnie, "szkoda strzępić ryja".
  • laura123 06.07.2021
    Okropny, nawet jeśli odbiorca nie zrozumie, to jest jakiś cień nadziei, że do innych trafi... dlatego warto ''strzępić ryj''
  • kigja 06.07.2021
    Margerita dzisiaj jest Światowy dzien Pocałunku, a ty piszesz o śmierci...
    Chyba, że to pocałunek śmierci...
    :]
  • Margerita 06.07.2021
    Zgadłaś
  • Cichy człowiek 06.07.2021
    ??? Przepraszam, ale co to jest "Że swoich grobów"?
  • Margerita 06.07.2021
    Mogił
  • Cichy człowiek 06.07.2021
    Margerita o to "Że" mi idzie, "Ze" powinno być. Błagam popraw to, bo serce mi krwawi.
  • Margerita 06.07.2021
    Cichy człowiek już poprawiłam
  • Cichy człowiek 06.07.2021
    Margerita uff, co za szczęście.?
  • SwanSong 06.07.2021
    Margerita
    To jeszcze dwa błędy i fajrant.
  • Margerita 06.07.2021
    SwanSong a jakie?
  • Piotrek P. 1988 06.07.2021
    Margerita, Twój awatar jest piękny, inspirujący i przywołujący dobre wspomnienia z innych, lepszych, starszych czasów. Z lat takich jak 2004-2017, które były w moim życiu pełne bardzo dobrych momentów, takich jak imprezy oraz spacery z moimi krewnymi i spotkania oraz wędrówki z moimi znajomymi, i wycieczki po województwie, a raz na dłuższy czas: poza województwo :-)
  • Margerita 06.07.2021
    A dziękuję
  • ZielonoMi 06.07.2021
    "O pół nocy"? O, cała nocy, czemuś ty taka cała... Popraw to!
  • SwanSong 06.07.2021
    Dlaczego śmiesz poprawiać artystkę, która wydała już trzy tomy poezji? Przecież "pół noc" to artystycznie swobodne określenie połowy nocy. Czego nie rozumiesz?
  • ZielonoMi 06.07.2021
    SwanSong Niczego już nie rozumiem, zgłupiałam. Ona nie sprawdza, temu wychodzą takie oto babole. Mar zamiast pisać lepiej, pisze coraz gorzej. Mam sentyment do Mar, ale gorzkie fakty słodkimi się nie staną.
  • SwanSong 06.07.2021
    ZielonoMi
    Święte słowa. Błędy popełnia każdy. To normalne. Tylko że ona popełnia błędy na poziomie wczesnych klas podstawówki. Regres i tyle.
  • Akwadar 06.07.2021
    SwanSong kuźwa, zostawcie tę Mar w spokoju, ona nie napisze już lepiej, nie ma takiej opcji. Co komu przeszkadza, że sobie pisze, wydaje? Tyle się mówi o tolerancji, Mar jest taka a nie inna, trochę zrozumienia. Czy wszystko trzeba wywalić na ławę? Tak trudno się domyślić o co kaman? Toczycie pianę, rozprawy, dysputy, a sama zainteresowana nawet nie rozumie o co biega, bo... nie rozumie. Idźcie naprawiać kogoś i coś innego, co się da naprawić.
  • Margerita 06.07.2021
    no już poprawione i po co tyle hałasu
  • ZielonoMi 06.07.2021
    Margerita O jakim hałasie mówisz, mała? <lol2>
  • Margerita 06.07.2021
    ZielonoMi z powodu paru błędów wiersze z telefonu były wstawiane
  • ZielonoMi 06.07.2021
    Margerita Ach tak. Jasne, to wszystko usprawiedliwia. Buźka.
  • ZielonoMi 06.07.2021
    Mar, czemu nie sprawdzasz przed wstawieniem? Wszystko na hurra (nie pierwszy raz zresztą). Znam poziom Twojego pisania i wiem, że takich błędów nie robiłaś. Aby szybciej, szybciej w neta, i ch**, że potworki stoją. Spokojnie, zdążą przeczytać, kolejka poczeka :D No kurde, żeś mnie zdrażniła; mów do słupa, a słup...
  • Akwadar 06.07.2021
    Zielona a dlaczego "mów do słupa, a słup..."? No, dlaczego? No właśnie...
  • ZielonoMi 06.07.2021
    Akwadar Chyba wyjaśniłam. I nie mogę zostawić Mar w spokoju, bo nic jej nie robię, przeciwnie - zawsze się za nią wstawiam. Ale dziś mnie wkurzyła, bo jest najzwyczajniej w świecie leniem, i tyle! Mówiłam - wysyłaj do korekty - nie wysyła. Na zdrowie.
  • Akwadar 06.07.2021
    ZielonoMi nie wszyscy muszą być perfekcyjni i pracowici. " I nie mogę zostawić Mar w spokoju," - i uważasz, że przez to nie będzie leniwa? Będzie wysyłała korekty? Co zrobisz? Będziesz się produkowała w komentach wszędzie tam, gdzie Mar publikuje? Chcesz ją zniechęcić, wyśmiać czy co? Masz pretensję, że ślepy z laską chodzi. Weź...
  • ZielonoMi 06.07.2021
    Akwadar Nie, nie zamierzam, zrobiłam tylko dziś, w drodze wyjątku. A Pan co? Adwokat diabła? :d
  • laura123 06.07.2021
    No tak, ślepemu nie należy się lepsza laska, od tej którą ma, nie należy się też pies przewodnik, bo to strata kasy, skoro on i tak ślepy, najlepiej spisać go na straty... Tak samo, Mar. Nie można jej zwrócić uwagi, nie można jej napisać, że wali kit, bo i tak z niej nic nie będzie. A może chociaż odrobina do niej trafi?
    Pamiętam, że kiedyś te na nią wsiadłam i Mar zaczęła trochę pracować, a już na pewno więcej myśleć, ale zaraz całe TWA napadło na mnie, że jak śmiem wymagać czegoś od Mar. A Mar wcale taka głupia nie jest, jak tu niektórym się wydaje.
  • Akwadar 06.07.2021
    ZielonoMi nie jestem adwokatem, a Mar nie jest diabłem, ale skoro twierdzisz, że nie raz zwracałaś jej uwagę i jednak coś nie pyka, to trzeba pomyśleć i wyciągnąć wnioski, albo zasięgnąć języka czemu tak jest. "Inni" czasami tak mają...
  • Akwadar 06.07.2021
    laura123 nie wydurniaj się. Wielu przed tobą, z dużo większą wiedzą i cierpliwością próbowalo czegoś nauczyć Mar...
    "na nią wsiadłam i Mar zaczęła trochę pracować, a już na pewno więcej myśleć" - aleś ty naiwna, nawet nie wiesz ile osób jej poprawiało i pomagało, a ty myślisz, że ty ją zmobilizowałaś. Śmiać się normalnie chce :))
  • ZielonoMi 06.07.2021
    Akwadar Tak, zwracałam, w tym tylko, że nie publicznie, proszę Pana.
  • Akwadar 06.07.2021
    ZielonoMi i co? Jaki efekt?
  • laura123 06.07.2021
    Jak chcesz, to się śmiej, ale to wcale nie śmieszne. Mar się starała, czego dzisiaj w ogóle nie robi. Bezmyślnie wstawia literki, z przeświadczeniem, że jest wielką poetką.
    Ja nie wiem czego wy się boicie prawdy jej napisać? Od razu odrzucać bez żadnej szansy? To ludzkie?
  • ZielonoMi 06.07.2021
    Akwadar Był efekt, owszem... przez chwilę. <lol> Zresztą, co ja się będę produkować? Skoro jej nie zależy, mi tym bardziej nie powinno (choć jeszcze miałam nadzieję).
  • Akwadar 06.07.2021
    laura123 no to ją ucz, pisz prawdę.
    To tak jak z twoją córką, jestem pewien, że tłumaczyłaś i prosiłaś, mówiłaś prawdę, nie udało się, a zakładam (mam nadzieję, że trafnie) jest na trochę innym poziomie, więc czego wymagać od Mar? Dobrze, że chociaż tyle pisze.
  • Akwadar 06.07.2021
    ZielonoMi a może po prostu wiecej się nie da? Może to szczyt umiejętności, zapamiętywania, logicznego myślenia? Po co odbierać marzenia?
  • ZielonoMi 06.07.2021
    Akwadar Jasne, ale lenia da się, jakby nie było, wyleczyć. A może nie?
  • laura123 06.07.2021
    Kużwa, ale ona na to wydaje swój każdy grosz, żeby to opublikować i ma nadzieję, że ktoś to kupi, a wiesz dobrze, że nikt. Po co utwierdzać ją w tym szaleństwie? To humanitarne?

    Nie mam do ciebie cierpliwości.
  • Akwadar 06.07.2021
    laura123 A może tak trzeba? Za twoje wydaje? Znasz ją osobiście? Znasz jej środowisko, rodzinę, lekarzy? Myślisz, że ona ma swoje pieniądze? Może rodziców majętnych i tak trzeba? A może chcesz się w to zaangażować, realnie pomóc, to wtedy ma to sens, a takie gadanie po próżnicy, aby sobie pogadać mija się z celem i nie daje pewności, że właśnie, to ty jej robisz krzywdę. Może właśnie w tym szaleństwie jest metoda.
  • Akwadar 06.07.2021
    * nie robisz krzywdy
  • laura123 06.07.2021
    A ty co wiesz? Tyle samo, co ja, więc tu greka nie udawaj. Ja jestem za tym, żeby Mar sobie pisała, bo czemu nie, ale wymagać od niej minimum, to zbrodnia? A spróbowałeś chociaż raz jej napisać: ''Kwiatuszku, nie postarałaś się, weź no jeszcze raz...', niech się chociaż zastanowi, że coś nie tak. Kto wie, może twoje słowa będą miały magiczny wpływ... daj jej szansę.
    Zr5esztą komu ja to piszę, facetowi, który już na wstępie przekreślił...
  • Akwadar 06.07.2021
    laura123 założę się, że trochę więcej i dlatego tu z tobą gadam, ale chyba bez sensu. Ja się z koniem nie kopię. Wymagaj, może z obcą osobą łatwiej ci pójdzie.
  • laura123 06.07.2021
    Akwadar, mnie i z bliską osobą świetnie poszło, nie wiem skąd masz jakieś durne projekcje... wiem, chciałeś być złośliwy, ale w tym przypadku - nie wyszło, niemniej próbuj dalej... hahaha
  • Margerita 06.07.2021
    laura123 Po pierwsze ja wydaję bezpłatnie w Ridero a po drugie parę osób kupiło
  • laura123 06.07.2021
    Margerita, a to w porządku, myślałam że dokładasz do tego interesu... parę osób kupiło... no, sukces!
  • Zaciekawiony 06.07.2021
    Ja też znam poziom jej pisania i kiedyś robiła błędów jeszcze więcej, więc jakiś tam progres jest.
  • Grain 06.07.2021
    Można dołączyć monitoring, albo jakaś wizja lokalna?
  • Grain 06.07.2021
    To była pierwsza taka, udokumentowana grafomania.
  • Dekaos Dondi 06.07.2021
    Margerita↔Straszno tu jakoś. Skoro tyle różnych upiorów powyłaziło:))↔Pozdrawiam:)
  • Margerita 06.07.2021
    dzięki
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Witaj Margerita, widzę że nadal publikujesz ?
  • Margerita 06.07.2021
    witaj dawno cię tu nie było tak nadal piszę i 4 książki wydałam. A co u ciebie?
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Margerita podasz tytuły ? U mnie sporo się zmieniło szykuję się na studia medyczne we Francji
  • Margerita 06.07.2021
    Olga Undomiel Nadmorskie wspomnienia tańczące życie atramentowe serce potrzebne bodźce. to gratuluję
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Margerita Tobie też gratuluję ?A mi pogratulujesz jak się już dostanę
  • Margerita 06.07.2021
    Olga Undomiel dziękuję a kupisz?
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Margerita zobaczę. Ja zaczęłam opowieść dziejącą się w czasach Ludwika XIV
  • Margerita 06.07.2021
    Olga Undomiel szkoda ze nie mogę przestać
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Margerita ??? Chyba przeczytać
  • Margerita 06.07.2021
    Olga Undomiel No tak właśnie
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Margerita jeśli lubisz opowieści z motywem podróży w czasie to Ci się spodoba
  • Margerita 06.07.2021
    Olga Undomiel uwielbiam a gdzie mogę to przeczytać?
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Margerita Ogólnie chwilowo u mnie na laptopie ??
  • Margerita 06.07.2021
    Olga Undomiel a później?
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Margerita może będzie na wattpadzie
  • Margerita 06.07.2021
    Olga Undomiel a moze byś chciała wydać w Ridero
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Margerita a tak ogólnie znam Cię tyle czasu a nic o Tobie nie wiem
  • Margerita 06.07.2021
    Olga Undomiel bo nie chcę tu publicznie o sobie pisać
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Margerita oki
  • Margerita 06.07.2021
    Olga Undomiel ale mogę na meila napisać jak go znajdę
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Margerita byłoby miło
  • Margerita 06.07.2021
    Olga Undomiel a podasz mi go na wszelki wypadek?
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Margerita diana.akiret@gmail.com
  • Margerita 06.07.2021
    Olga Undomiel dzięki
  • Olga Undomiel 06.07.2021
    Margerita wyślesz mi maila ?
  • Margerita 07.07.2021
    Olga Undomiel tak
  • laura123 06.07.2021
    Jak tu się nie śmiać, kiedy taka ''inteligentna'' wymiana zdań... o, rany!
  • Zaciekawiony 06.07.2021
    No... Jak to często u ciebie, mam wrażenie albo braku pointy albo pomysłu.
  • Florian Konrad 07.07.2021
    To Czesio z Marcelem i Pułkownikiem

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania