AIWATSDERZP ĘKNECS TP. "SOMSOK" 'KECZAISORP I KESYRGYT' KYRZTAET

[Kesyrgyt łisorpaz Akzcaisorp od eibeis od umod an ęjckel ikytyrk jeikcaretil, ąrotk ot ęjcyzoporp Kezcaisorp łąjyzrp z ąkleiw ąicśodar, żydg Kesyrgyt łyb mikleiw merotnem mikcaretil ein oklyt Akzcaisorp, ela i uleiw hcynni ketązreiwz, hcycąjakzseim w eizdaso. W umod Aksyrgyt, op uicęinkmaz iwzrd an zculk, Kesyrgyt ejad Iwokzcaisorp ętenul, eżak ćezrtap eibos w **** i ćiwom Iwokzcaisorp oc żet net izdiw, kat ybkaj ławoterpretni ołeizd eikcaretil]

KEZCAISORP (cązrtap zezrp ętenul w **** Aksyrgyt.) Eżob... Uksyrgyt, ęzdiw... ęzdiw... somsok! Mam elyt ńezrajoks! Ot eikat enwoduc! I eikat eikobęłg! Metsej ikat ytęjezrp! Ydgin ein mełaizdiw śogezc ogezsjeinkęip! Tewan ”anildaP„ a'Erialeduab kat ąnm ein ałęnsązrtsw. Net kodiw tsej einzcytobein ynkęip i asązrtsw ąnm od ibęłg. śetseJ ikat ynahcok, eż im ot śełazakop!

(Kezcaisorp anyzcaz ęis ćaiwhc)

KEZCAISORP. Eżob, abyhc ęjeldmez!

(Kezcaisorp ejeldm z aineżarw, a Kesyrgyt adarkaz ęis ńod an hcakzsulap, okswomlezs cążurm ondej oko, i ejutsyzrokyw ćśonmotyzrpein Akzcaisorp od oget, ybeż og ćicławgz.)

(Op uinadabz ywarps, Kesyrgyt żeinwor ejeldm)

ANYTRUK

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (109)

  • betti 02.09.2019
    Świetna karykatura... opowi i zachwytu niektórych nad g.

    Wielkie brawa!
  • stefanklakson 02.09.2019
    Betti, takich przykładów jest dużo więcej poza Opowi, tyczących się niby poważnych spraw. Na Opowi czytałem dużo dobrych tekstów...
  • stefanklakson 02.09.2019
    Ten tekst nawiązuje do mojego starego tekstu o krytyce literackiej, ale polskiej a nie na jakimś portalu. Nie pisałem go z myślą o Opowi, odnieść go można wszędzie, jest też przecież dużo książek uznanych, które nadają się tylko na podpałkę...
  • betti 02.09.2019
    stefanklakson napisałam ''niektórych''. Tu dobrych tekstów - bardzo dużo, a przy tym zwykły chłam i ten najgłośniej krzyczy i szuka mózgu w d.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Betti, mi się wydaje, że ty trochę za bardzo przeżywasz to Opowi ;) Ja 'piszę' czasem coś sobie, ale ogólnie jestem, jak to się mówi, wylajtowaną osobą. Opowi mnie akurat dość zaskoczyło kiedyś, że tu jest aż tyle osób, które dobrze i ładnie piszą po polsku, powoli umierają portale, to była wielka moda jakieś 15 lat temu.
  • betti 02.09.2019
    stefanklakson przeżywam chamstwo, w każdym miejscu i w każdej postaci. Cztery lata temu weszłam na portale, nie wiem jak było piętnaście lat temu, ale te cztery lata temu ludziom jeszcze chodziło o poezję. Dzisiaj każdy myśli, że potrafi pisać i zaśmiecają portale. Tworzą grupy i trzymają się razem, bo tylko dzięki temu jakoś tam egzystują.
    Przetrwają tylko te portale, które nie pozwalają na chłam, które segregują śmieci...
  • akwamen 02.09.2019
    te które tak robiły właśnie dogorywają. Przeciętniacy wycinają amatorów, a profesjonaliści nawet nie zaglądają na takie portaliki.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Betti, to o czym piszesz to jest jakiś idealizm. Fakty są takie, że jesteśmy pokoleniami ludzi, którzy żyją w czasach przesytu informacyjnego. Dzisiaj jest tego wszystkiego tak dużo, że aż się trudno w tym wszystkim połapać.
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson Betti a jesteś na portalu „Twoje wiersze”?
  • stefanklakson 02.09.2019
    I istnieje też taki problem, że czasami rzeczy warte uwagi są tak skomplikowane, że trzeba by stu żyć, żeby się z tym dokładnie zapoznać.
  • fanthomas 02.09.2019
    Poproszę o powrót starego tekstu
  • stefanklakson 02.09.2019
    Właśnie nie wiem, co się też stało.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Pardon, monsieur Fantômas, trafił się lapsusik - ładniej będzie: "co też się stało".
  • Bogumił 02.09.2019
    To do mnie tak nie przemawia jak tekst o eutanazji.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, musisz wybaczyć, ale mimo mojego tekstu - ogólnodostępna eutanazja jest potrzebna i w przyszłości będzie tak samo powszechna jak dzisiaj zastrzyki przeciwbólowe...
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson walczą już nawet o legalną pedofilię, w Pradze na marszu pedałów po raz piąty brali udział zwolennicy pedofilii.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, eutanazja to eutanazja, a pedofilia to pedofilia. Osobiście nigdy nie miałem żadnych problemów z osobami o odmiennej orientacji. Ty robisz tak, że nakierowujesz swoją uwagę na jakiś obszar rzeczywistości i ten wycinek wyolbrzymiasz. Zawsze będą szaleńcy i różne pochody. Eutanazja jest nieunikniona i żadne pochody przeciw eutanazji nic nie pomogą, bo będzie to tylko i wyłącznie krok w stronę kultury i normalności. Wiele lat jeszcze będzie musiało upłynąć, ale innej możliwości po prostu nie ma.
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson to nie rozumiem sensu tej Twojej satyry w ogóle. Tekst satyryczny stosuje się dla ośmieszenia kogoś lub czegoś. Nie wiem co chciałeś swoim tekstem osiągnąć. Wywołać sympatię dla eutanazji? Oswoić publikę?
    Samobójstwo jest jednym z najstraszliwszych grzechów. Propagowanie eutanazji przez media wpisuje się w strategię promocji wszystkich antywartości, które mają odciągnąć ludzi od Dekalogu i chrześcijaństwa.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił. Nie wiem czy będzie musiało minąć sto lat czy dwieście, a może tysiąc, ale eutanazja będzie rzeczą powszechną w krajach cywilizowanych i to nie tak jak tobie się teraz wydaje, że ktoś sobie popełni samobójstwo, bo takie będzie jego życzenie. Eutanazja będzie stosowana po prostu tam gdzie to jest potrzebne. Jeśli chodzi o mój tekst, to można napisać tekst i nie wczuwać się w niego aż tak bardzo, jak jest trochę śmieszny - to dobrze! Tam raczej nacisk jest położony nie na eutanazję i że ta jest be, tylko na to jakie papcio ma wspaniałe córki i żonę, a przecież nie brakuje takich córeczek i żon po wsiach i nie tylko.
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson no ok, tylko nie nazywajmy wtedy tego eutanazją tylko morderstwem.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, po śmierci zostaje po nas tylko "jakość". Nie przechodzi żadna warstwa intelektualna dalej, nie da się zachować żadnych wspomnień. To, co zostaje, loguje się jednak do nowego ciała, które jest wyznaczane przez chęci, możliwości i probabilistykę. W takim świetle słowo "morderstwo" przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Nadchodzące stulecia otworzą gatunkowi ludzkiemu oczy na wiele spraw, które w chwili obecnej są dla wielu z nas zwyczajnie niewyobrażalne.
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson po śmierci pozostaje dusza która będzie sądzona za swoje czyny na ziemi
  • betti 02.09.2019
    stefanklakson czytałeś relacje ludzi, którzy wyszli ze śmierci klinicznej? To dopiero jest lektura na zatrzymanie się w pół drogi.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, po śmierci, w czasie krótszym lub dłuższym, następuje przelogowanie. Z miejsca przelogowania zostanie dla ciebie dobrane jakieś nowe ciało, wszystko będzie zależało od twojego postępowania i decyzji w twoim obecnym życiu. Po śmierci nie zostaje nic takiego jak dusza, gdyż nawet ciało i ten świat są złudzeniami, które zaraz po śmierci rozwiewają się niczym odległy sen dawno zapomnianego dzieciństwa.
  • akwamen 02.09.2019
    stefanklakson odważna teoria...
  • stefanklakson 02.09.2019
    Akwamen, to nie teorie - tłumaczę Bogumiłowi jak to wszystko działa w rzeczywistości.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Jeśli chodzi o wspomnienia, które wszyscy tak bardzo chcemy zachować - jest to niemożliwe z przyczyn czysto użytkowych: ta zabawa nie ma końca, toteż nikt przy zdrowych zmysłach nie chciałby pamiętać stu tysięcy żon, dwustu tysięcy przyjaciół itp. itd. Jedyne, co przechodzi dalej, to "jakość", która loguje się do nowego ciała, być może na innej planecie, w innej galaktyce, gdyż tych jest również prawdopodobnie nieskończoność.
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson odpowiedz Betti bo ci właśnie miałem zadać identyczne pytanie, jakie zadała Ci Betti. Czytałeś relacje ludzi po śmierci klinicznej?
  • akwamen 02.09.2019
    stefanklakson to po części mam na myśli.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, czytałem, ale ci ludzie mając wciąż mózg fizyczny wciąż mają jeszcze jak magazynować wspomnienia. Potem jest tak jak ja to opisałem. Zastanów się nad tą różnicą przeze mnie przytoczoną.
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson he he wspomnienia z zaświatów. Ciekawe bo opisują zjawiska nie z tego świata.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, ty również masz takie wspomnienia - ludzie, którzy nie rozumieją tematu nazywają je snami. Rzeczywistość składa się z 4 warstw. Drugą z tych warstw jest nasza podświadomość, ale gdyby udało ci się świadomie wejść w sen, co jest możliwe, to stamtąd możesz przenieść się do tych miejsc, które opisują ludzie opisujący zjawiska "nie z tego świata". Zapamiętywanie jednak czegokolwiek jest możliwe dopóty, dopóki masz fizyczny skład, tj. mózg.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Widzisz, teraz już wiesz dokładnie, co będzie po śmierci, bo ci wytłumaczyłem, więc "morderstwo" nabrało innego wymiaru, prawda? Nie da się tak naprawdę nikogo zamordować, bo to, co zostaje po nas, to jakość, której nijak nie zamordujesz. Ona zawsze zostaje i ciekawość przyciąga ją do nowego ciała i nowych doznań tu na ziemi.
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson te wszystkie teorie o snach uważam za bełkot
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, to dlatego, że Ziemia jest kwadratowa tak naprawdę - dlatego tak uważasz! A jednak to wszystko, co tu widzimy, skądś się wzięło, prawda?
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson tylko i wyłącznie dusza nieśmiertelna zostaje
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, zrozum, że nie ma czegoś takiego jak dusza. Teraz jesteś zalogowany w wirtualnej rzeczywistości, tak jakbyś grał w grę komputerową. Tę grę wymyślili obcy dla frajdy, gra jest doskonałą symulacją, bo chociaż sam jesteś złudzeniem i świat jest złudzeniem to wszystko tutaj bierzesz na serio. Po śmierci wylogowujesz się do obszaru trzeciego rzeczywistości wirtualnej i stamtąd z powrotem logujesz tutaj. Twój kot też jest tutaj zalogowany, ale jego zwabiła chęć innych doświadczeń niż ciebie.
  • Bogumił 02.09.2019
    stefan lepiej pisz teksty satyryczne zamiast zajmować się metafizyką bo to ci średnio wychodzi
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, ja ci tłumaczę jak to rzeczywiście jest... Skopiuj sobie te posty i się nad nimi zastanów w ciszy.
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson dziękuję nie skorzystam;)
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, ja ci tłumaczę jak to naprawdę jest, a nie że tak ktoś kiedyś sobie coś wymyślił i naciągnął na to naiwnych. To wiedza pewna jak AK. Pewna jak hartowana stal. Przemyśl moje posty w ciszy i samotności.
  • sensol 02.09.2019
    stefanklakson skąd masz tą wiedzę?
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson dziękuję ja ci polecam Ewangelie czy choćby teksty św Augustyna. Albo książkę „O naśladowaniu Chrystusa”.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Sensol, wiedza pewna jak hartowana stal musi płynąć z doświadczenia.
  • sensol 02.09.2019
    stefanklakson nie bardzo wiem czy to na poważnie, czy sobie jaja robisz. mi to pachnie podobną bzdurą jak dyrdymały Bogumiła o bogu, wierze, ewangelii itp
  • stefanklakson 02.09.2019
    Sensol, przecież wiadomo, że te posty są dla jaj.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Dobra, wylogowuję się stąd ;)
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson najwyższy czas skończyć z pisaniem głupot
  • sensol 02.09.2019
    stefanklakson byłes bardzo przekonywujący. nigdy nie wiadomo, kiedy trafisz na kolejnego nawiedzonego
  • stefanklakson 02.09.2019
    sensol, jak coś zmyślasz to musisz być przekonywujący, a teria na pewno fajna i ma ręce i nogi. Czas posłuchać jakieś muzyczki.
  • stefanklakson 02.09.2019
    śmieszne było, że kot też się zalogowuje
  • sensol 02.09.2019
    stefanklakson przypomnij mi nazwę tego japońskiego zespołu (ala Pink Floyd)
  • stefanklakson 02.09.2019
    sensol Far East Family Band "The Cave - Down to the Earth", bardzo dobra jest też Maki Asakawa "Blue Spirit Blues", polecam! W FEFB grał Kitaro...
  • sensol 02.09.2019
    stefanklakson dzięki!
  • stefanklakson 02.09.2019
    Sensol, dawaj King Gizzard "Nonagon Infinity", potem "Flying Microtonal Banana", a potem "Polygondwanaland".
  • sensol 02.09.2019
    stefanklakson se nawrzucam na tubę i inne. danke
  • betti 02.09.2019
    Teraz to mistrzostwo świata... musiałabym chyba z tydzień siedzieć, żeby tak to zrobić. Zadziwiające!
  • stefanklakson 02.09.2019
    Betti, jak byłem mały, babcia nauczyła mnie mówić od tyłu, to łatwe. Ciekawe jakby to było gdyby więcej osób tak potrafiło?
  • betti 02.09.2019
    To świetne, ja tak nie potrafię. Mogę jedynie podziwiać. Kiedyś w tv widziałam jak facet w sekundę czytał od tyłu i wygrał.
  • Wrotycz 02.09.2019
    "[Kesyrgyt łisorpaz Akzcaisorp od eibeis od umod an ęjckel ikytyrk jeikcaretil, ąrotk ot ęjcyzoporp Kezcaisorp łąjyzrp z ąkleiw ąicśodar, żydg Kesyrgyt łyb mikleiw merotnem mikcaretil ein oklyt Akzcaisorp, ela i uleiw hcynni ketązreiwz, hcycąjakzseim w eizdaso"

    Tygrysek zaprosił prosiaczka do siebie do domu na lekcję krytyki literackiej, którą to propozycję prosiaczek przyjął z wielką radością,
    gdyż tygrysek był wielkim mentorem literackim nie tylko prosiaczka, ale i wielu innych zwierzątek mieszkających w osadzie.

    No fajne, tzn. obrzydliwe, cały Stefan:)
  • Bogumił 02.09.2019
    Ty jesteś tym prosiaczkiem chwalisz obrzydlistwa
  • stefanklakson 02.09.2019
    Cieszę się, Wrotycz, że znasz się na komputerach.
  • Wrotycz 02.09.2019
    Stefanklakson, nie znam, czytanie od tyłu jest łatwe. Moja banda tak pisała karteczki na lekcjach... :)
  • Wrotycz 02.09.2019
    Boguś, chwalę pomysł metafory nadinterpretacji, choć mnie to osobiście dotyka. :)
  • stefanklakson 02.09.2019
    Wrotycz, To jak to zrobiłaś, że odwróciłaś? Wiadomo, że ja komputerem hi hi
  • Bogumił 02.09.2019
    Przepraszam Wrotuś, chyba tym razem mnie walnęło w dekiel
  • Bogumił 02.09.2019
    Poza tym to miało być do pani A. nie do Ciebie. Przepraszam.
  • Bogumił 02.09.2019
    Niemnie cofam to wobec właściwej adresatki a Ciebie przepraszam za przypadkową pomyłkę.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, ja na miejscu Wrotycz nigdy nie wybaczyłbym ci nazwania mnie prosiaczkiem...
  • stefanklakson 02.09.2019
    Wrotycz, Bogumił nazwał Cię prosiaczkiem 25 minut temu. Proszę sprawdź wyżej!
  • Wrotycz 02.09.2019
    Jaja :)!
    Ide se.
  • Bogumił 02.09.2019
    stefanklakson wpisałem się pod Wrotkiem przez przypadek. Moja wina wiem. Zrobi jak zechce. Jak nie przebaczy to będzie mi przykro. Głupotę napisałem.
  • sensol 02.09.2019
    Bogumił JAK MOGŁEŚ? TO NIEWYBACZALNE! zawiodłem się na tobie. myslałem ,że jesteś inny. a ty tak prosto z mostu i prosiaczkiem poleciałeś. o kyrieelejson! o krysteelejson!
  • stefanklakson 02.09.2019
    Na pewno nie przez przypadek, a teraz starasz się ukryć prawdę.
  • sensol 02.09.2019
    stefanklakson jak on mógł to napisać. o BOŻE!
  • Bogumił 02.09.2019
    sensol przestańcie ględzić bo nigdy mi nie przebaczy.
  • sensol 02.09.2019
    Bogumił ja bym ci nie przebaczył. chyba że byś coś zrobił za karę. na przykład zjadł kozę z nosa.
  • Bogumił 02.09.2019
    sensol aleś głupotę wymyślił
  • sensol 02.09.2019
    Bogumił albo kupę. nieduży kawałek
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, albo wstawił profilowe: "Przepraszam Cię kochana Wrotycz". Jeśli dasz adres to mogę dla Ciebie zrobić taką miniaturę.
  • stefanklakson 02.09.2019
    I musisz jej używać aż przez 30 dni.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Bogumił, wiesz że musisz się poprawić i wstawić tą miniaturę, bo Wrotycz jest przecież administratorem Eką, będzeisz miał przechlapane, jak mnie nie posłuchasz, zobaczysz.
  • Ozar 02.09.2019
    Ja pir.....ę co to za dziwadło? jakiś obcy się tu zaplatał, a może to bełkot zranionego kota!
  • stefanklakson 02.09.2019
    Jeden Ozar okazał zdrowy rozsądek!
  • betti 02.09.2019
    A ja tu podziwiam umiejętności... co za rozczarowanie,
  • stefanklakson 02.09.2019
    Dlaczego rozczarowałaś się, Betti?
  • Ozar 02.09.2019
    betti kufa to jakiś bełkot. Ja tam mówię po 10 drinkach!
  • betti 02.09.2019
    Ozar nie, to ma sens. Ja tam w tym widzę opowi w pigułce.

    Dlaczego się rozczarowałam? Bo liczyłam na piękny umysł, a to tylko biegłość w obsłudze komputera. Bywa.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Betti, stąd morał płynie taki, że jeśli coś jest za piękne lub za fantastyczne to należy to od razu uznać za scieme...
  • betti 02.09.2019
    stefanklakson jestem niepoprawną optymistką... wierzę w człowieka. Są tacy, którzy to potrafią, więc uznałam, czemu Ty nie miałbyś...
  • Ozar 02.09.2019
    Myślałem że mnie tu już nic nie zadziwi, ale to jakieś szaleństwo. Oczywiście jako takie wzbudza ogromy zachwyt. Kufa gdzie my żyjemy! Jak mówi pewien pan to bantustan na całego!
  • Ozar 02.09.2019
    Ja pier.... takie coś powinno mieć 100 jedynek i zero komentarzy. Ludzie opamiętajcie się, na prawdę bawi was taki badziew!!! To że tu piszecie pokazuje jak upadło opowi!
  • stefanklakson 02.09.2019
    Ozar, wyluzuj się, przecież ten tekst wisiał normalnie pół dnia. Wy tu w ogóle w większości nie macie poczucia humoru. Wykopcie sobie trumny za życia i się w nich połóżcie.
  • Ozar 02.09.2019
    stefanklakson dobra Stefan ok ale co chiałeś przekazać tym bełkotem!
  • stefanklakson 02.09.2019
    Ozar, ten tekst jest tylko odwrócony w programie komputerowym i jest o krytyce literackiej, żaden bełkot.
  • sensol 02.09.2019
    Ozar ma nieprzesadne poczucie chómoró
  • Ozar 02.09.2019
    sensol może i nie skumałem zgoda, ale proszę o tzw. legendę czyli wytłumaczenie co i jak! Tak jak na mapach.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Ozar, normalnie jak masz swój tekst to możesz go sobie obrócić we flip your text na różnych stronach. Do góry nogami też. To normalny tekst z fabułą odwrócony za pomocą jednego kliknięcia myszką.
  • Ozar 02.09.2019
    stefanklakson Nie kumam sorka!
  • Ozar 02.09.2019
    Ale po co to?
  • stefanklakson 02.09.2019
    Ozar, bo to jest śmieszne. Dla kogoś jest śmieszne, dla mnie śmieszne na sposób idiotyczny, a ktoś inny będzie to brał na poważnie. To tak jak sensol pisze niektóre swoje wiersze i czeka na Misia, Pisia i kogo tam jeszcze i Tomka, i ma z nich polewkę.
  • stefanklakson 02.09.2019
    Ozar, no weź pomyśl, przecież nikt logicznie myślący nie napisze pod niektórymi wierszami sensola, że są bez sensu czy że coś można by poprawić, bo sensol pisze taki wiersz i tylko czeka aż się zlecą Wojtki, Misie, Pisie i czyta i nie może wytrzymać ze śmiechu. Już nie będę wstawiał takiego tekstu, to jednorazowy wybryk dla jaj,
  • Ozar 03.09.2019
    stefanklakson Ok stefan cofam moje słowa że to badziew itd. To nie moje klimaty ale rozumiem zamysł.
  • sensol 02.09.2019
    podobny myk był w "Alicji w krainie czarów" tekst odbity w lustrze podobnie wygląda
  • Dekaos Dondi 02.09.2019
                                                                                                                                                                                                                                                                 TS→żeinwor→powinno być→:ó →Plus takiego teksu: Mniej widać błędy:))
  • stefanklakson 02.09.2019
    Dekaos, wiem, ale jak robisz komputerowo to chyba usuwa znaki, których nie mają w US czy gdzie tam...
  • Dekaos Dondi 02.09.2019
    Wiem:) Też różnie czasem kombinuję:) Długo nie wiedziałem, jak wrzucić coś na środek strony np.
    Zawsze spychało na lewo:)
  • stefanklakson 02.09.2019
    Długo się z tym nakombinowałem, tj. długo musiałem szukać strony, żeby odwróciło tak jak odwróciło.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania