GVZGIABP 'KILHRZXAVP R GBTIBHVP' KIAVWHGZDRZ HXVMPĘ KG. YRAZIIL

GVZGIABP 'KILHRZXAVP R GBTIBHVP' KIAVWHGZDRZ HXVMPĘ KG. YRAZIIL

 

[Kilhrzxavp dbyizł hrę wl wlnf Gbtibhpz kl izwę, twbż Gbtibhvp ybł drvoprn nvmglivn orgvizxprn mrv gbopl Kilhrzxapz, zov r drvof rmmbxs adrviaągvp, nrvhapzqąxbxs d lhzwarv]

KILHRZXAVP. Gbtibhpf, gbtibhpf, twarv hrę mrv ilatoąwzn - dhabhxb krhaą yziwal wardmv lkldrzwzmrz r klxafłvn, żv gvż ybn xsxrzł mzkrhzć qzprvś yziwal wardmv lkldrzwzmrv! L mrxabn rmmbn qfż mrv nziaę, qzp gbopl żvyb mzkrhzć qzprvś yziwal wardmv lkldrzwzmrv, zov mrv drvn qzp azxaąć...

GBTIBHVP. Kilhrzxapf, gl nfhrha azhgzmldrć hrę, xab qvhgvś kilhrzxaprvn, xab...

KILHRZXAVP. Xab prn, Gbtibhpf?

GBTIBHVP. Xab kzkftą.

KILHRZXAVP (d aznbśovmrf). Xsbyz... mrv qvhgvn kzkftą, qvhgvn kilhrzxaprvn kiavxrvż!

GBTIBHVP. Ml dłzśmrv — qvhgvś kilhrzxaprvn, z xsxvha ilyrć gl hznl, xl dhabhxb, xabor — mlgz yvmv — qvhgvś kzkftą.

KILHRZXAVP. Xsbyz nzha izxqę, Gbtibhpf, mrv klnbśozłvn l gbn...

GBTIBHVP. Gl gzp qzp a krhzmrvn yrzłbxs drvihab, Kilhrzxapf. Hzn drvha, żv drvov izab awziazłl hrę, żv twb lwxabgzłvś hdóq krępmb drviha ibnldzmb gl drvov śdrmvp nwozłl. Mk. twb mz drvxf lwxabgzłvś drviha "Xafłv hvixv hłldrpz". Yrzłv drvihav krhaą gbopl xr, pgóiab mrv klgizurą mzkizdwę krhzć drvihab r twbybś ilyrł gzp qzp dhabhxb, gl amldf ybłybś kzkftą.

KILHRZXAVP. Iavxabdrśxrv! Ybłybn kzkftą, z qvhgvn kilhrzxaprvn!

GBTIBHVP. Zoyl twbybś wl hdlrxs lkldrzwzń "dkfhaxazł" qęabp ilwvn a trnmzaqfn... Xab dblyizżzha hlyrv, żvyb Ylovhłzd Kifh fżbdzł qęabpz ilwvn a ibmhaglpz?

KILHRZXAVP. Ml lxabdrśxrv, żv mrv — d kizdwardvq orgvizgfiav xlś gzprvtl mrv qvhg nlżordv.

GBTIBHVP. Ml dłzśmrv, Kilhrzxapf, z warhrzq dręphalść gdóixód, mzdvg gbxs awlombxs r famzmbxs, ilyr a orgvizgfib adbpłą %!@$!&

(Kilhrzxavp nwovqv mz gzp lhgiv hłldz Gbtibhpz)

GBTIBHVP (lxfxrdhab Kilhrzxapz). ...nrvhazqąx orgvizgfię mrhpą a dbhlpą afkvłmrv yva qzprvtlplodrvp dbxafxrz. R klgvn qfż mrv drzwlnl, xl gl qvhg - xab gl qvhg plg, xab awvxsłz śnrviwaąxz ibyz klwzmz mz dbpdrmgmbn yrzłbn gzoviaf. Ml kiavxrvż gl hrę mrv tlwar!

KILHRZXAVP. Wlpłzwmrv, Gbtibhpf, qvhgvś yziwal nąwib. Gz warhrvqhaz klohpz orgvizgfiz d kliódmzmrf a Kifhvn r Hrvmprvdrxavn gl adbpłb ibmhaglp. Xrvhaę hrę, żv kiabhavwłvn warhrzq wl xrvyrv kl izwę r qvwmzp mrv yęwę krhzł yziwal wardmvtl lkldrzwzmrz. Kóqwę az tłlhvn hvixz, z mrv az tłlhvn głfnf — mrv yęwę ilyrł gzp qzp dhabhxb. Qvhgvn kiavxrvż kilhrzxaprvn, z mrv kzkftą!

[Kilhrzxavp azwldlolmb rwarv wl wlnf, z Gbtibhvp azyrviz hrę mz kldióg wl ilyrvmrz nzmrxfiv, xl qzprś xazh kiavxrątzqąx hrę a ilaplhaą]

6.09.2019

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • fanthomas 06.09.2019
    Brawo bis bizarro na topie
  • fanthomas 06.09.2019
    Choć to wciąż nisza w niszy
  • stefanklakson 06.09.2019
    Zgadza, się to nisza w niszy, dużo fajnych opowiadanek. To sztuka takie napisać, ja nie potrafię.
  • stefanklakson 06.09.2019
    "W mym miasteczku, a niech je grom!
    Wciąż opinię mam bardzo złą;
    I czy coś wołam, czy milczę jak grób,
    Wszyscy źle myślą o mnie tu.

    Ja nie krzywdzę wszak spośród nich nikogo,
    Idąc poprzez świat swoją własną drogą,

    Ale bliźni nie lubią, gdy
    Ktoś inną drogą pragnie iść"
  • Wrotycz 07.09.2019
    :)) Tygrysek potrafił gorzką prawdę ubrać w takie okoliczności, że nie tylko nie bolała, ale wręcz nobilitowała Prosiaczka.
    Bardzo fajne pisanie.
    Ja tego gatunku nie trawię, tak jak gore, ale przecież: wolność Tomku w swoim domku, nieprawdaż? :)
    5!
  • stefanklakson 07.09.2019
    Bizarro? Scenki teatrale są chyba mało popularne dziś. Bizarro to fajny gatunek, jak ktoś lubi Alicję.
  • Wrotycz 07.09.2019
    Coś chyba wtedy mylę, bizarro w kształcie Lewisa Carrolla? Hm.
  • Wrotycz 07.09.2019
    No faktycznie, trza mi doprecyzować, nie trawię, gdy dominuje w nim gore :)
  • stefanklakson 07.09.2019
    Nazwa przypuszczalnie pochodzi od angielskiego słowa bizarre /bı'z(r)/ adj dziwaczny, cudaczny. Coś jak gry Goblins i Woodruff and the Schnibble of Azimuth, ale chyba nie grasz w gry, Wrotycz ;)
  • Wrotycz 08.09.2019
    Gra o życie, takie z sensem, jest bardziej emocjonująca i twarda.

    Co tu się porobiło?:))) Zapis od tyłu zmienił się w szyfr... no nie wiem, czy chciałoby mi się to rozgryzać, wolę na spacer teraz.
    Ale spojrzałam... i l=o, w=d, p=k :)
  • betti 07.09.2019
    No cóż, trzeba być sobą, a nie czyjąś atrapą, nawet jeżeli to modne i wszyscy to robią.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania