.............

....................

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (135)

  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    To ma sens, tylko jak zmieni się władza, to mogą wziąć się za "czarną śmierć", jeśli wiesz o kogo mi chodzi. A tego byśmy nie chcieli chyba.
    Pozdrawiam ?
  • MartynaM ponad rok temu
    Ciągle zachodzą jakieś zmiany na świecie. Teraz lewicowe poglądy rządzą, a przy tym pochwała każdej, największej nawet bzdury, za którą, co niektórzy, idą jak barany na rzeź.
    Za chwilę znowu coś innego ktoś wymyśli, aby się kręciło...
    Najważniejsze, to mieć rozum i dystans, i nie dać się ogłupiać...
  • Marian ponad rok temu
    "Gdy nie masz wroga, to sobiego go znajdź" - powiedział ktoś mądry.
    Tym razem padło na LGBT.
    Powtórzę za Martyną: "Najważniejsze, to mieć rozum i dystans, i nie dać się ogłupiać..."
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Ja się generalnie z tym zgadzam, tylko po co to wyciągać na forum z opowiadaniami?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Poruszyłeś ciekawy temat: jeśli karalne jest nawoływanie do przestępstwa, tak jak skazano Wojciecha Olszańskiego za nawoływanie do przemocy, to dlaczego nawoływanie do np. aborcji ma nie być karalne? Albo-albo. Oczywiście ja jestem za tym, żeby każdy mógł głosić co mu się żywnie podoba. Odpowiedzialność ponosi ten, co posłucha, chyba że mówi do dzieci, i właśnie ograniczenie wolności wypowiedzi jest traktowaniem dorosłych ludzi jak idjotów albo dzieci...
  • MKP ponad rok temu
    Ratujcie się kto jeszcze może! Na mnie już za późno... Dopadła mnie ta plaga, zaraza przeklęta - wystękał MKP, upadł na kolana, zwymiotował tęczą i skitelsami, pierdnął brokatem i dokonał żywota...

    Ciężko być poważnym, czytając takie teksty.
    Polecam tym zalęknionym z powodu szerzącej się zarazy, żeby chociaż raz porozmawiali z jakimkolwiek zainfekowanym:)
  • Vespera ponad rok temu
    O ja pierdzielę, Puniek, jacy to my straszni jesteśmy... Czyli powinno tak być, że jak wychodzę na dzielnię, to wszyscy uciekają? Jesteśmy jak Polska w propagandzie Putina :)
  • MKP ponad rok temu
    Vespera
    Nie jest tak dobrze, uciekają dopiero, jak zaczynasz pluć tęczą i strzelać gender promieniami z oczu.
    Całe szczęście rozmnażamy się przez pączkowanie i niedługo opanujemy świat???
  • EllVik ponad rok temu
    Zarażonyś, że taki ból dupy?
  • MKP ponad rok temu
    Zarażony, a częsty ból dupy jest standardowym objawem??
  • Alienator ponad rok temu
    Skoro to choroba, to czy można na to LGBT wziąć L4?
  • MKP ponad rok temu
    Pięknie by było, ale niestety nie:(
  • EllVik ponad rok temu
    MKP kurde, a miałabym wtedy tyle wolnego...
  • MKP ponad rok temu
    EllVik Co nie? Toć jawna dyskryminacja! Choróbsko od dziecka mnie trawi i nawet L4 się nie należy.
  • Vespera ponad rok temu
    EllVik Ale są też plusy, możemy roznosić zarazę w robocie, zawsze to krok bliżej do opanowania świata.
  • MKP ponad rok temu
    Vespera I teraz nas wydałaś... Gratulację! Tysiąclecia knucia poszły na marne.
  • EllVik ponad rok temu
    MKP XD
  • Shogun ponad rok temu
    Hmmm, chyba jestem odporny, bo znam kilku "zarażonych" a mimo to nie "pluję" tęczą.
  • MKP ponad rok temu
    Nie u każdego się to wykształca: czasami choroba przebiega beztęczowo.

    Poniżej masz krótki test: jeśli na chociaż jedno odpowiesz "TAK" to czym prędzej udaj się do najbliższej apteki.

    - Czy odczułeś ostatnio chęć słuchania: Madonny, Lady gagi, Tylor Swift lub Natali Nykiel?
    - Czy nieinteresował cię mundial?
    - Czy twój wzrok, jest przyciągany przez wszelkiego rodzaju falliczne kształty?
    - Czy głosowałeś na Lewicę?
    - Czy wchodząc do sklepu z odzieżą odczuwasz nagły przypływ poczucia stylu?
    - Czy lubisz klapki japonki?
    - Czy kiedykolwiek oglądałeś RuPaula?
  • Vespera ponad rok temu
    MKP Taylor Swift to mi się poniekąd śniła ostatnio... Chociaż jej nie słucham, tyle co w radiu :)
  • MKP ponad rok temu
    Vespera
    Ja lubię teledysk od Redy for it
  • Vespera ponad rok temu
    MKP Ja to bardzo rzadko oglądam jakiekolwiek teledyski, więc nie wiem, o co ci chodzi.
  • Shogun ponad rok temu
    MKP wszystkie odpowiedzi niestety na nie, jak tu żyć?
  • MKP ponad rok temu
    Shogun
    Cóż ja ci pocznę...
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Myślę, że głównym problemem jest wszędobylska propaganda, każdy serial, każdy tv show, każdy teledysk, wszędzie muszą się znaleźć jakieś skrótowce. No i bezczelnie wchodzą do szkół, akcje typu czytanie z draqueenem mnie osobiście bulwersują, i przynoszą efekt odwrotny do zamierzonego, zamiast zwiększać tolerancję to skracają cierpliwość. A poza tym, to co kto w swoim domu robi to nie moja sprawa?
  • MKP ponad rok temu
    "Myślę, że głównym problemem jest wszędobylska propaganda, każdy serial, każdy tv show" - tu się niestety zgodzę. Z jednej strony fajnie, że to nie jest już temat tabu, z drugiej jednak w większości przypadków pojawia się odczucie, że postacie homoseksualne są na siłę wklejone w fabułę i mają słabe wątki.

    O akcji czytaj z draqueenem nie słyszałem i też jakoś mi to dziwnie brzmi.

    Natomiast, co do szkół, nikt się tam nie musi pchać; w każdej szkole są dzieci odmiennej orientacji. Paradoksalnie dzieciaki teraz są bardziej tolerancyjni niż ich rodzice.
  • Vespera ponad rok temu
    Myślę, że era gównianych wątków LGBT już mija. Patrząc kilka lat wstecz, rzeczywiście było sporo postaci wrzuconych na zasadzie: "Cześć, mam na imię Steven i jestem gejem", i tyle, żadnego charakteru, żadnej głębi. No i taka postać nie mogła być czarnym charakterem, bo przecież to się nie godzi... Wrzucali ludzi LGBT, bo mogli, bo to było w pewien sposób modne, scenarzyści się tym zachłysnęli. Teraz to mija, i postaci o odmiennej orientacji wreszcie są pełnokrwistymi postaciami, nie modnym dodatkiem.
    No i zależy, jakie seriale się ogląda, bo te typowo dla młodzieży są pod tym względem gorsze (flashbacki z "Sagi Winx", brr)...
    Larry z "Doom Patrolu" jest chyba moim ulubionym gejem w popkulturze. Albo Kale Ingram z "Rubiconu", ciężko się zdecydować... W "Peacemakerze" typowy trop "mam niebezpieczną pracę, więc może odejdę, bo może ucierpieć moja rodzina" realizuje lesbijka. W serialu "For all mankind" zaciekawił mnie wątek udawanego małżeństwa geja i lesbijki, który jednak skończył się odrobinę zbyt przewidywalnie jak na mój gust.
    I jeszcze wiadomo, że część widzów w każdej wzmiance o LGBT widzi wszędobylską propagandę, bo przecież powinniśmy siedzieć w domu, a nie między normalnych ludzi na ulicę wychodzić...
  • MKP ponad rok temu
    Vespera

    Ty masz większe rozeznanie serialowe, więc zdaję się na twoją ekspertyzę.

    Co do tego "I jeszcze wiadomo, że część widzów w każdej wzmiance o LGBT widzi wszędobylską propagandę, bo przecież powinniśmy siedzieć w domu, a nie między normalnych ludzi na ulicę wychodzić..." My to jesteśmy już stare konie i kobyły, ale wyobraź sobie, co taki dzieciak o sobie myśli jeśli słyszy w przestzreni publicznej, że jest zarazą, obrzydliwcem, dewiantem, dewiantką itp... i to od osób dorosłych, których często uważa za autorytet.
    I tu właśnie filmy i seriale robią dobrą robotę, bo pokazują, że skoro można taką osobę pokazać publicznie, to chyba aż taka zła nie jest:)
  • Vespera ponad rok temu
    MKP Dlatego lubię "Smoczego księcia", bo porusza te kwestie w świetny sposób, bardzo naturalnie, i może być światełkiem nadziei dla młodych osób, że jednak jest z nimi w porządku. Bo "She-ra i księżniczki mocy"... Związek pomiędzy głównymi bohaterkami wziął się totalnie z dupy :D
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Vespera nadal nie widziałem jednego czarnego charakteru LPG, za to co chwila w serialach kryminalnych (tu o dziwo prym wiedzie Polsat) źli polscy faszyści z flagami bijący Bogu ducha winnego geja. Dajta spokój, to, że brzydzi mnie jak dwóch facetów na ulicy sobie język do gęby wkłada nie czyni mnie homofobem. A co z transami, facet sobie robi korektę w dowodzie, może robi jakąś kurację hormonalną a może nie, i na olimpiadzie deklasuje kobiety w swojej konkurencji, co na to feministki? To są absurdy całego tego chorego gender. Nauka dzieci w podstawówce nt wyrażania zgody na seks(10 latki chyba), czy o seksie analnym, albo namawianie do eksperymentów z tą samą płcią. U nas jeszcze nie, ale na zachodzie 15 latek nie kupi alkoholu, możne natomiast przeprowadzić operację tzw. zmiany płci. Efekt? 40% z nich przechodzi próby samobójcze bo po kilku latach stwierdzili że to był błąd. Ludzie tak, ideologia nie, takie mam zdanie. Znam kilku gejów, nie mamy ze sobą problemu, ale jak tęczowe ścierki widzę na ulicach budzi się we mnie nienawiść,kiedyś tak nie było, ale im bardziej bezczelna tresura tym bardziej staję okoniem.
  • Vespera ponad rok temu
    Burton The Scribe A choćby tegoroczny hit Netflixa "Dahmer" o seryjnym mordercy geju, czy brytyjski serial o podobnej tematyce "Des". I nawet we wspominanej przeze mnie kreskówce "She-ra i księżniczki mocy" Catra, jedna z głównych bohaterek, nie jest przesadnie pozytywna (a ja to nawet uważam ją za zwykłą wredną sukę, której redemption arc został przeprowadzony po łebkach i nijak w niego nie wierzę).
  • EllVik ponad rok temu
    Vespera tak samo postać Lexy z "The 100", która potrafiła być niezłą suczą albo sama postać Clark, która była skłonna poświęcić całą cywilizację ludzi gór, by ratować swoich bądź zabić przyjaciela, by bronić "córkę".
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    EllVik możliwe, że gdzieś tam się trafiają czarne charaktery, nie śledzę netflixa właśnie ze względu na ekstremalną poprawność polityczną. Ponoć w netflixowskim dokumencie nt królowej Elżbiety zagra ją murzynka ? nie chce drążyć tematu, nic do was nie mam. Ale tak jak na starówkach przed świętami wszędzie puszki daj pan na dom dziecka, daj na schronisko, tak samo czuję się z LGBT-ami w popkulturze, zoba jaki fajny gej zoba na te lesbijki, jakie fajne, żywcem wyjęte z baśni - przejadło mi się to 10 lat temu
  • EllVik ponad rok temu
    Burton The Scribe co ma murzynka do LGBT xD
    Ale jeśli chodzi o poprawność polityczną, to nie ma niczego gorszego niż Disney
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    EllVik jedno i drugie w ramach poprawności się mieści ?
  • EllVik ponad rok temu
    O, była chyba jeszcze negatywna postać LGBT w serialu będącym inspirowanym "Mgłą" Kinga
  • EllVik ponad rok temu
    Będącym inspirowanym... polski język trudna być xD
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    EllVik a jak xD u mnie też wiecznie pełno prostych błędów, więc się nie przejmuj
  • Grain ponad rok temu
    Dzieci nie są otwarte, są naiwne, łatwiutkie do zmanipulowania.
    Jakim prawem ktoś ma decydować, dezorientować nie swoje dzieci.
    Nie sobie narobi, naprodukuje. Wara zboki.
  • Vespera ponad rok temu
    No, też uważam, że religii nie powinno być w szkole :)
  • MKP ponad rok temu
    Dzieci nie są otwarte, są naiwne, łatwiutkie do zmanipulowania - no niestety, dlatego są łatwym celem dla pedofili.
  • Grain ponad rok temu
    Vespera, to nie posyłaj - o ile je masz.
  • Lotos ponad rok temu
    Masz rację znałem takiego księdza, który strasznie lubił dzieci, sadzał na kolanka, opowiadał bajeczki, a potem nie wiedzieć czemu, przeniesiono to do innej parafii.
  • Noico1 ponad rok temu
    Vespera ile ty masz lat? Gdyby hitlerowców przedstawiać pozytywnie w filmach to też byś ich polubiła? Ty nie odróżniasz fikcji od rzeczywistości chyba? Smutne jest chyba to, że łysy Lenin miał rację, gadając że kino to najważniejsza ze sztuk. Jestem ciekawy jaki procent w społeczeństwie jest takich ludzi jak Ty? Ale podejrzewam, że niemały. I na takich nierozgarniętym elektoracie bazuje lewactwo. Ech.
  • Vespera ponad rok temu
    Noico1 przepraszam, dlaczego mam nie być zadowolona z tego, że w sztuce wreszcie przedstawia się przedswawicieli mniejszości, do której należę, i do tego coraz częściej robi się to dobrze?
  • Noico1 ponad rok temu
    Vespera, ale to tylko nakręca agresję. Nawet do guana można dołożyć aureolę, co nie nie zmienia tego, że nadal pozostaje guanem. Po kiego producenci filmowy włażą z buciorami w czyjeś intymne sprawy. Jak widzę, że ktoś próbuje mnie indoktrynować, to akurat taki reżyser, film, aktor, wytwórnia, są dla mnie skreśleni. To jest dla mnie przeciwskuteczne. No ale ten Lenin skądś wiedział, że większość ludzi lubi łykać banialuki.
  • Vespera ponad rok temu
    Noico1 twoja argumentacja jest śmieszna na tylu poziomach, że aż nie wiem, od czego zacząć... Może więc po prostu zawinę się z tej dyskusji, bo nie ma z tobą o czym rozmawiać.
  • Noico1 ponad rok temu
    Vespera bo to w sumie nie dyskusja, tylko stwierdzenie smutnego faktu, jak można manipulować ludźmi za pomocą kinowych obrazów, gdy się fikcję bierze za rzeczywistość. Szkoda, że ludzie sami nie myślą, tylko muszą im w tym pomagać cwani reżyserzy. To po prostu smutne i świadczy o małości większości ludzi. Propaganda, nawet najbardziej bzdurna, ale podana w sreberku, ma się dobrze w każdej epoce.
  • SwanSong ponad rok temu
    Noico1
    Mówisz o religii.
  • Grain ponad rok temu
    Marek Mojsiewicz>
    Badania. Do 40 procent gejów z LGBT to aktywni pedofile
    Rzeczpospolita
    link do powieści Pas Kuipera http://naszeblogi.pl/46711-powiesc-pas-kuipera
    Marek Mojsiewicz
    Marek Mojsiewicz
    Wiadomość
    Obserwuj
    90
    obserwujących
    2381
    notek
    2288k
    odsłon

    POLITYKA
    13.03.2019 12919 1
    Badania. Do 40 procent gejów z LGBT to aktywni pedofile
    Agata Bruchwald ..”Do 40 proc. homoseksualistów to PEDOFILE. W mediach cisza…”Jak pokazują badania naukowców odsetek homoseksualistów, którzy są pedofilami dochodzi do 40 proc. I to oni – jako najgroźniejsi – znacznie częściej molestują dzieci niż tzw. pedofile heteroseksualni “..”Badania nad występowaniem pedofilii wśród gejów nie są obce naukowcom. Sprawą zajęli się m.in. dr Freund i dr Heasman z Clarke Institute of Psychiatry w Toronto. Badania przeprowadzone przez dr Freuda wykazały, że 34 proc. homoseksualistów to pedofile, według drugiego naukowca to 32 proc. “...”We własnej praktyce lekarze zajmowali się 457 pedofilami. 36 proc. z nich okazało się być gejami (Freund K. et al., Pedophilia e heterosexuality v. Homosexuality. J Sex & Martial Therapy, 1984; 10, 193-200). W badaniach przyjęto, że pedofil to osoba, która dokonała przestępstwa seksualnego na dziecku (czy dzieciach). “..”We wnioskach publikacji autorzy dowodzą, że pedofile homoseksualni są groźniejsi niż heteroseksualni. Homoseksualni pedofile objęci badaniem molestowali średnio 10,7 dziecka i dokonali 53 aktów pedofilskich. Wskaźniki te wśród pedofilów heteroseksualnych wynoszą odpowiednio: 5,2 i 35. Z kolei wśród pedofilów biseksualnych wskaźniki te to: 27,3 i 120. Dane pochodzą z oświadczeń samych pedofilów. “..”Niestety, jeszcze tragiczniej zakończyły się podobne badania, które przeprowadzono wśród anonimowych osób. Pokazały one, że heteroseksualni pedofile molestowali średnio 19,8 dzieci i dokonali średnio po 23,2 akty pedofilskie. Zaś homoseksualni pedofile molestowali średnio aż 150,2 dzieci i popełnili średnio po 281,7 aktów pedofilskich. “..”Jakiś czas temu wstrząsnęła nami sytuacja dzieci adoptowanych przez gejowski małżeństwo z USA. George Harasz i jego „małżonka” Douglas Wirth adoptowali łącznie dziewięciu chłopców. Skandal wybuchł w 2011 roku kiedy to dwóch adoptowanych chłopców, 5 – letni i 15 – letni, oskarżyło swoich przybranych "rodziców" o wykorzystywanie seksualne. Gwałcili mnie na zmianę. Każdy kto robi coś takiego dziecku musi być chorą, obłąkaną osobą – cytowały starszego chłopca portale w Polsce..(więcej)

    https://naszeblogi.pl/52885-trzon-lgbt-gwalciciele-dzieci-psychopatyczni-pedofile

    https://naszeblogi.pl/52898-obled-hartmana-i-rabieja-legalizacja-pedofilii-kazirodczej

    James Rennie był jednym z najbardziej znanych lobbystów homoseksualnych w tym kraju. Kierował organizacją LGBT Youth Scotland, której celem była promocja homoseksualizmu wśród młodzieży i utrwalanie zaburzeń seksualnych u nastolatków.

    Forsował również wprowadzenie do szkockich szkół „edukacji seksualnej” oraz legalizację adopcji dzieci przez homoseksualistów. Jego stowarzyszenie było finansowane przez państwo a on otrzymywał od rządu wynagrodzenie w wysokości 40 tys. funtów rocznie. Do czasu…

    W 2009 roku szkocka policja rozbiła jedną z największych grup pedofilskich jaka działała na terytorium Wielkiej Brytanii. W trakcie akcji skonfiskowano m.in. 125 tysięcy zdjęć przedstawiających gwałty na małych dzieciach. Okazało się, że na czele tej ohydnej bandy stał James Rennie.

    Skazano go na dożywocie za wielokrotne molestowanie synka znajomych, którzy zostawiali maluszka pod jego opieką. W trakcie wykorzystywania dziecka robił zdjęcia i nagrywał filmy, którymi dzielił się później z innymi pedofilami. Zwyrodnialec pozwalał im również słuchać przez telefon, jak gwałci niemowlę…

    W trakcie procesu matka chłopczyka musiała obejrzeć materiały nakręcone przez pedofila. Przedstawiały one najbrutalniejsze praktyki seksualne. Rennie dopuścił również do dziecka Neila Strachana – innego pedofila, który w dodatku był zarażony HIV.

    „To, co zobaczyliśmy, jest odrażające. Zszokowałoby każdego normalnego człowieka”

    powiedział szkocki sędzia, który prowadził sprawę. Proces Jamesa Rennie wywołał w Szkocji i całej Wielkiej Brytanii debatę na temat związków homoseksualizmu z pedofilią, ale temat szybko został zamieciony pod dywan a wszyscy podejmujący go zostali oskarżeni o „homofobię” i nienawiść wobec homoseksualistów.

    „Kilka lat temu, gdy jeszcze nie był to temat tabu, policja udostępniła statystki dotyczące molestowania dzieci. W zależności od regionu od 23 do 43 procent tych przestępstw było sprawką gejów.”

    powiedziała zajmująca się sprawą brytyjska dziennikarka Lynette Burrows. Te liczby pokrywają się z wieloletnimi badaniami prowadzonymi w USA przez dr Paula Camerona, z których wynika, że:

    „2% dorosłych regularnie stosuje praktyki homoseksualne. Jednak stanowi to między 20% a 40% wszystkich przypadków molestowania nieletnich.”

    Te informacje są szokujące. Na próżno ich jednak szukać chociażby w mediach głównego nurtu, które czynnie wspierają pedofilskich aktywistów.
  • Vespera ponad rok temu
    Czy z tych badań nie wynika czasem, że do 40 % pedofili to geje, a nie na odwrót?
  • MKP ponad rok temu
    Czyli 40 na 100 pedofili to osoby homoseksualna, a pozostałe 60 to osoby heteroseksualne.
    Dobrze być w tej mniej zboczonej grupie :):)
  • skandal ponad rok temu
    Vespera no raczej.
  • MKP ponad rok temu
    Vespera
    Ty, masz rację hahaha. Nie doczytałem dobrze:)
  • Vespera ponad rok temu
    skandal Widzę, że i autor artykułu, i Grain, mieszają nadrzędność. Bo najpierw jest się albo normalnym człowiekiem z jakąś orientacją, albo pedofilem z jakąś orientacją, a nie że najpierw przykładowo hetero i potem pedofilem.
  • Vespera ponad rok temu
    MKP Późna pora jest, robota ci się na mózg rzuca, biedulku...
  • MKP ponad rok temu
    Vespera Ano... Łepek już przegrzany, ale cieszę się, że ty się dziś nie przepracowałaś :):)
  • Vespera ponad rok temu
    MKP Ja dziś siedziałam pół dnia na callach wszelakich, z których wynikło dokładnie tyle samo, co zawsze.
  • MKP ponad rok temu
    Vespera Ja siedzę:)
  • EllVik ponad rok temu
    Blogi... och jakże wiarygodne źródła!
    Well, still better than fronda...
  • SwanSong ponad rok temu
    Ale cię Vespera rozłożyła. Typowy z ciebie pisowiec, co przekręca fakty i ma nadzieję, że ciemny lud kupi. Wstydź się, kłamczuszku.
  • Noico1 ponad rok temu
    SwanSong vespera to noga matematyczna.
  • Grain ponad rok temu
    SwanSong uprawiasz najbardziej podły trolling typu tvn, gw, onet, sok z buraka. Wstydu nie masz.
    honor to abstrakja
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Co do artykułu Graina, to wiadomo, że połowa pedofilów lubi chłopców, żadna rewelacja. Najgorsze, ze bardzo często ofiara pedofilów (głównie mężczyźni) też zostaje pedofilem.
  • Grain ponad rok temu
    ,,Nikt nie pogrąży we łzach czy wyrzutach
    tej deklaracji mistrzostwa Boga,
    który wraz ze swoją hojną ironią
    dał mi tego samego razu książki i noc”
    Borges
  • MartynaM ponad rok temu
    Najgorsze jest, kiedy ktoś, kto mieni się czlowiekiem, krzywdzi dzieci.
    W dużej mierze jest to wina rządów, bo jakby była kastracja za krzywdę dziecka, to by nieco obudziło te zapędy. Ale jest tylko dużo krzyku, często medialnego, po kolejnym gwalcie dziecka, nastepnie sądy, bo takie mamy sądy, dają wyroki w zawieszeniu albo śmiesznie niskie... i pedofil robo co chce...
  • MartynaM ponad rok temu
    ostudzilo zapędy*
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Zgadzam się 100%, ale prawdziwa kastracja, nie chemiczna.
  • MartynaM ponad rok temu
    Pobóg Welebor, dokladnie!
  • skandal ponad rok temu
    MartynaM chcecie kastrować kler. Ło jessus!
  • MartynaM ponad rok temu
    skandal, wszystkich, ktorzy dopuszczą się gwałtu na dzieciach. Proste raczej!
  • Lotos ponad rok temu
    MartynaM dzisiaj w różnych wiadomościach pokazują, jak ksiądz przydusza, wykręca rękę i mówi do upośledzonego chłopca:przeproś Boga. No cóż, ta instytucja szczególnie wzywa do walki z LGBT i pokazuje na czym polega prawdziwa miłość.
  • MartynaM ponad rok temu
    Lotos, nie pleć bzdur, nie upraszczaj. Pedofilia jest wszędzie, w każdym zawodzie i wszystkich jednakowo powinni karać, czyli kastracja.

    Ty się zapatrzyles w jeden punkt, a to już bardzo źle, bo bardzo dużo Ci umyka.

    Ja jestem katoliczką i zdaję sobie sprawę, że wśród księży są pedofile. Ty zdaj sobie sprawę, że i wśród ateistów ich nie brak, a może więcej.

    Po prostu otwórz oczy!
  • Lotos ponad rok temu
    MartynaM ale ja nie mówię o pedofilach, tylko, o aktualnym zdarzeniu, tu o co innego chodzi.
  • MartynaM ponad rok temu
    Lotos, Ty mówisz akurat o tym, co uderza w Kościół, bo ten temat Ci leży. A są przecież księża, którzy dużo robią dla ludzi, z dobrego serca.
    Ale to już temat niewygodny.
  • MartynaM ponad rok temu
    A może raczej niepasujacy do wiary w nic.
  • Lotos ponad rok temu
    MartynaM zwróć uwagę jakie teksty, pełne ironiczne nienawiści pisze grain, głęboko wierzący, oczywiście, że nie tylko tacy nią zioną, ale wydaje mi się że od tego typu ludzi wymaga się coś zupełnie odwrotnego.
  • Lotos ponad rok temu
    MartynaM tak, zgadza się, ale oni robią swoje i tyle, a taki Rydzyk i jemu podobni, wyłudzają kasę i śmieje się ze wszystkich, publicznie broniąc biskupów, tuszjacych wiele złych rzeczy.
  • MartynaM ponad rok temu
    Lotos, a co mnie obchodzą tematy Graina albo innych?
    Coś Ci odbija na jego punkcie...

    Nikt za grzechy innych nie będzie sądzony przez Boga
    . Siebie trzeba pilnować.
  • Lotos ponad rok temu
    MartynaM Nie, sam znale dwóch takich, o jednym dawno temu napisałem nawet wiersz.
  • MartynaM ponad rok temu
    Lotos, żyj i daj żyć innym.
  • Lotos ponad rok temu
    MartynaM Ja chcę tylko zwrócić na to uwagę, nie tylko on, jest ich wielu, choćby autor tego tekstu, idący w klimat pewnego biskupa.
  • MartynaM ponad rok temu
    Lotos, ja jestem wierząca, więc wiadomo, że klimaty lgbt są mi zupełnie obce.
  • Lotos ponad rok temu
    MartynaM mi właściwie też, tylko akurat zdarzyło się, że chodziłem z kimś takim do podstawówki i ta osoba miała duży problem, nazywać takich ludzi zarazą? Napisałem na ten temat opowiadanie, które tutaj parę lat temu umieściłem, nie jestem człowiekiem, który popiera takie marsze, bo to często jest manifestacja jakiegoś "odlotowego" seksu, a podejrzewam, że Ci którzy mają z tym poważny problem siedzą w domach, bo też im się to nie podoba.
  • MartynaM ponad rok temu
    Lotos, no raczej. Na tych marszach to żenada do potęgi.
    Ja nie twierdzę, że ludzie nie mają problemow, ale tworzyć z tego powodu jakieś schizy? Weź zobacz ile tych płci... masakra!
  • Lotos ponad rok temu
    MartynaM zgadzam się, czysty idiotyzm, ale zachęcam do przeczytania mojego opka. "Godność " ujołem to zupełnie inaczej niż można zobaczyć na tych chorych marszach.
  • MartynaM ponad rok temu
    Lotos, zaraz zerknę
  • MKP ponad rok temu
    MartynaM
    Jedno nie wyklucza drugiego: są ludzie LGB, którzy są wierzący i praktykujący. Nie popierają jedynie retoryki kościoła wobec środowiska.
  • MartynaM ponad rok temu
    MKP, jak ludzie lgbt mogą być "wierzący i praktykujący", kiedy nasza wiara opiera się na Biblii, która jasno określa związki tej samej płci grzechem Sodomy?
  • MKP ponad rok temu
    MartynaM

    No nie jest to łatwe, ale jednak wierzą w boga i praktykują jego przykazania, mając nadzieję, że ktoś pisząc biblię wtrącił tam kilka tekstów od siebie.

    Generalnie tacy ludzie wierzą w boga, który nie potępia związku dwóch kochających się osób: to tak w skrócie:)
  • MartynaM ponad rok temu
    MKP, ale Pan Bóg to potępił i innej prawdy nie ma.
  • MKP ponad rok temu
    MartynaM Nie wiem, nie znam się na dogmatach.
  • MartynaM ponad rok temu
    Wg wiary katolickiej jest to ciężki grzech.
    Dlatego nie rozumiem, jak swiadomie można żyć w tym grzechu, jednocześnie uważając się za osobę wierząca, kiedy jedno drugie wyklucza.
  • MKP ponad rok temu
    MartynaM
    No oni tak mają. Może po prostu nie chcą przestać wierzyć pomimo tego? Ciężko mi jest się wypowiadać w tej kwestii, bo nigdy nie byłem wierzący, no ale jednak ludzi wierzących i będących w związkach homoseksualnych jest sporo - wbrew ogólnemu przekonaniu.
  • MartynaM ponad rok temu
    MKP, wiara i homoseksualuzm wykluczają się, są wbrew nauce Boga. Takie deklaracje, że wierzą i żyją w ciężkim grzechu, chyba jeszcze ten grzech potęguje, bo oglupia to innych...
  • MKP ponad rok temu
    MartynaM Nie mi oceniać: oni tak twierdzą, a ja nie wnikam w szczegóły, bo nawet nie znam kryteriów przynależności.
  • MartynaM ponad rok temu
    MKP, nie wiem po co ludzie szukają usprawiedliwienia dla swojej orientacji... wybierają, co wybierają, chyba świadomie, więc po co później szukają jakichś furtek, których w tym przypadku nie ma? Jedynie oglupiaja innych, a to kolejny grzech.

    Na szczęście w wierze katolickiej każdy za własne grzechy będzie rozliczony.
  • Alienator ponad rok temu
    MartynaM Betti, ja wiem, że Ty Biblii nie czytałaś, bo to dla Ciebie za trudna książka. Skąd wiem, że nie czytałaś? Bo jakbyś to zrobiła, to wiedziałabyś, że homoseksualizm i jedzenie wieprzowiny mają takie same konsekwencje, czyli: śmierć. Jedzenie schabowego to grzech ciężki, a podawanie wieprzowiny komuś innemu, to już w ogóle... A tak w nawiasie, to zgodnie z Biblią jako kobieta nie masz prawa zabierać głosu publicznie, możesz co najwyżej męża w domu zapytać, chyba że jesteś po rozwodzie, to wtedy standardowo: śmierć! (BTW. Nie można też śmiać się z łysych, bo wtedy standardowo: xD)
  • Vespera ponad rok temu
    MartynaM Są kościoły chrześcijańskie, które popierają związki jednopłciowe, nawet jeden w Polsce, więc jeśli ktoś ma potrzebę praktykowania religii chrześcijańskiej, to może sobie swobodnie wybrać.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    MartynaM, a ilu praktykujących żyje w niesakramentalnych związkach albo uprawia masturbację, bo nie uważa tego za grzech?
  • Vespera ponad rok temu
    Alienator oj dobrze wiesz, że Biblię interpretują tak, jak im wygodnie, jak coś jest przydatne, to prawda objawiona, jeśli nie, to metafora.
  • MartynaM ponad rok temu
    Nie ja napisałam Biblię. Możecie się wsciekac, atakować mnie za prawdę, ale to niczego nie zmieni.
    Nie można z wiary wybierać sobie, co pasuje albo dorabiać do niej jakieś cuda wianki.

    Pan Bóg pokazał co myśli o Sodomie. Chyba nikt nie jest ulomny, żeby tego nie rozumieć.
  • Szpilka ponad rok temu
    Pobóg Welebor

    Ależ grzech, hetero też do nieba nie pójdą, szczególnie ci uprawiający seks analny, stosujący antykoncepcję chemiczną i mechaniczną, masturbację, wszystko to jest be. Tjaaaaaaaaa, kościółkowe okopały się w organizacji, wikt i opierunek mają zapewniony do końca swych dni, a ty człowieku marny rozmnażaj się jak królik i nie martw się o byt, manna z nieba sama spadnie ?
  • Alienator ponad rok temu
    MartynaM ale Ty właśnie wybierasz, co Ci pasuje, a resztę ignorujesz. Z góry Ci powiem, że Ty jako kobieta, jesteś skazana na porażkę w dyskusji o Biblii, głównie dlatego, że jak nomadzi Biblię pisali, to kobieta była warta mniej niż koza.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Szpilka właśnie, zapomniałem o grzesznym sposobie współżycia. O sexie analnym też jest w Biblji zresztą ?
  • MKP ponad rok temu
    Vespera Ja muszę kiedyś przeczytać tę książkę z czystej ciekawości, co tam jest.
  • Szpilka ponad rok temu
    Pobóg Welebor

    Ale papcio Franciszek coraz przychylniejszym okiem spogląda na gejów i lesby, oto, co powiedział:

    „Osoby homoseksualne mają prawo żyć w rodzinie. Są dziećmi Boga i mają prawo do rodziny. Nikt nie może być wykluczony albo nieszczęśliwy z tego powodu. Powinniśmy stworzyć przepisy o związkach cywilnych, by osoby homoseksualne były chronione prawem."
  • MartynaM ponad rok temu
    Alienator, ale teraz jest trochę więcej warta, a już na pewno ma prawo się wypowiadać...
  • MartynaM ponad rok temu
    A papież Franciszek coraz częściej jest oskarżany o herezję...
  • Alienator ponad rok temu
    MartynaM Teraz tak i tego nie neguję, ale pamiętaj, że tak jest nie dzięki Biblii ani kościołowi, tylko dzięki feministkom. xD
  • MartynaM ponad rok temu
    Alienator, no nie. Pan Jezus ratując Marię Magdalenę i szanując swoją Matkę Maryję, pokazał rolę kobiety i jej prawa.
  • Alienator ponad rok temu
    MartynaM Szacunek do kobiet nie zmienia ich pozycji społecznej, kozy też szanowali, a woły to ho, ho! W dodatku jestem pewny, że każdy nomad uratowałby kozę (a w biblijnych czasach, to prawdopodobnie wolałby uratować kozę niż kobietę, kwestia wartości).
  • Szpilka ponad rok temu
    Według kościółkowego dogmatu - papież jest nieomylny, ręce precz od papcia! Papież to namiestnik Jezusa!
  • MartynaM ponad rok temu
    Benedykt jeszcze żyje, a to On został wybrany na papieża... wybór Franciszka jest bardzo kontrowersyjny... tak samo jak jego decyzje.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Szpilka no no, grubo pojechał. Ale nadal mężołożnik do królestwa nie wejdzie... Chyba że uznać że jest inną płcią niż mężczyzna. Ale jako mężczyznę i niewiastę stworzył ich... Trudna sprawa, ale wierzę w Franciszka ✌️
  • Alienator ponad rok temu
    MartynaM Zarządź reasumpcję xD
  • MartynaM ponad rok temu
    Alienator, a po co, kiedy musi się wypełnić, co zapisane...
  • Alienator ponad rok temu
    MartynaM Zapisane w jakiejś konkretnej książce, czy można sobie wybrać?
  • Szpilka ponad rok temu
    Pobóg Welebor

    Ano nie wejdzie, ja też wierzę we Franciszka, wydaje się mniej betonowy od Ratzingera ?
  • MartynaM ponad rok temu
    Alienator, Ty jako jednostka wybitna, stojąca niewiarygodnie aż wyżej ode mnie, możesz sobie wybrać...?
  • Alienator ponad rok temu
    MartynaM Super, że mam wybór! Szkoda tylko, że nie wierze w hasła rodem z Paulho Menelho, ale muszę przyznać, że to interesująca opcja. Całe życie myślałem, że żeby coś zrobić i osiągnąć efekt, to trzeba podjąć jakieś działania, a tu takie buty... Styka zapisać i ciach się wypełni.
  • Alienator ponad rok temu
    BTW. Właśnie mam zapisane, że buty muszą być wyczyszczone, a nie ukrywam, że trochę mi się śpieszy. Stąd pytanie: Czy długo trzeba czekać, żeby się wypełniło?
  • Vespera ponad rok temu
    MartynaM Zaznaczę, że teraz piszę o sobie, bo nie wiem, jak mają inne osoby niewierzące, my nie tworzymy żadnej organizacji ze sztywnymi regułami. Tak więc: nie wściekam się, jedyne, co mnie denerwuje, to gdy na podstawie zasad jakiejkolwiek religii stanowi się ogólne prawo, bo ja się na coś takiego nie pisałam, a państwo powinno zapewnić mi pod tym względem poczucie bezpieczeństwa (którego aktualnie nie mam). Grzech? Nie ma czegoś takiego jak grzech. Biblia jest kroniką i mitologią narodu żydowskiego, nie jest źródłem żadnej obiektywnej prawdy (żadna inna święta księga również nie). Życie kończy się śmiercią i nic dalej nie istnieje. Nie szanuję nikogo z powodu wyznawanej bądź nie religii, nie szanuję żadnych symboli religijnych, nie szanuję praw wynikających z religii - przy czym nie oznacza to braku szacunku, czy, jak ja to nazywam, ujemnego szacunku, tylko szacunek na poziomie zero - mam na to wywalone. Żadne argumenty typu: jakiś tam bóg powiedział, więc tak ma być, albo: bo tak napisano w księdze, albo: no bo taka tradycja i tak się robi, a nie inaczej; nie są dla mnie żadnymi argumentami. Nie potrafię dyskutować z wierzącymi, bo ich system wartości jest oparty na czymś, co bez skrępowania nazywam czystą głupotą. Jeśli się wyzłośliwiam, to dlatego, że przypominają mi się złośliwe memy. Odpowiadam tobie, ale to raczej mój ogólny głos w dyskusji.
  • MartynaM ponad rok temu
    Vespera, no i masz prawo, konstytucja Ci je gwarantuje, do swojej niewiary, tak ja ja do wiary.
    Tylko nie rozumiem z czym masz problem? Czy ja wymagam od Ciebie wiary, czy zmuszam do czegokolwiek? Rób, co chcesz.
  • Vespera ponad rok temu
    MartynaM No i żeby każdy miał takie podejście, a szczególnie politycy... Ja nie mam dużych wymagań, chcę za swoje podatki dostać neutralne, równościowe prawo, w miarę sprawną opiekę zdrowotną, inną infrastrukturę państwową i spokój. Ale nie, bo małżeństwa jednopłciowe - grzech, sklepy otwarte w niedzielę - grzech, aborcja - grzech, in vitro - grzech, a państwowe środki płyną szerokim strumieniem na dofinansowanie związku wyznaniowego, który powinien utrzymywać się z pieniędzy wyznawców oraz pewnego znanego toruńskiego "biznesmena".
  • Vespera ponad rok temu
    MartynaM Więc to trochę wygląda tak, jakbyś miała prawo do ubierania się na zielono, tylko w twoim kraju zielone ubrania nie byłyby produkowane i sprzedawane, a jeśli przywiozłabyś sobie zielony sweterek z zagranicy i wyszła na miasto, spotkałabyś się z ostracyzmem plus minus 40% społeczeństwa.
  • MartynaM ponad rok temu
    Vespera, no grzech ale tylko dla wierzących. Ty, skoro nie wierzysz w Boga, to nie grzeszysz, bo przed kim?
    Uważam, że każdy powinien mieć wolne soboty i niedziele, ludzie to nie roboty.

    Na resztę nie chce mi się odpowiadać, bo szkoda czasu.
  • Grain ponad rok temu
    weź franczyzę Żabki albo otwórz mały sklep i jako właściciel pracuj w ustawowo wolne dla dni. Twoja obłuda (typowo lewacka) wymaga od innych tego, czego nie jesteś w stanie gwarantować innym.
  • Vespera ponad rok temu
    Grain mogłabym pracować w weekendy, nie przeszkadza mi to - tylko w moim miejscu pracy się nie da. Nie ma czegoś takiego jak wolne dni dla wszystkich, zawsze pracują choćby służby, ochrona a w zwykle niedziele pracownicy produkcyjni mający system czterobrygadowy. Dlaczego kasjerce "należy się " wolna niedziela, a pracownikowi nie? Większym problemem jest nieprzestrzeganie kodeksu pracy, płacenie pracownikowi śmiesznych pieniędzy za dodatkowe przyjście do pracy w wolny dzień - znam przypadek (sprzed paru lat) babki dostajacej za niedzielę 50 zł i nic z tym nie robiącej, regularnie zostającej po godzinach, a teraz narzeka, że emerytura mała, a zdrowia nie ma... Trzeba walczyć z egzekwowaniem przepisów, a nie z elastycznym czasem pracy.
  • Grain ponad rok temu
    Polecam polski film Asymetria
  • Grain ponad rok temu
    Vespera, tutaj zgoda.
    Mój znajomy wyżarzacz (na tym samym kontrakcie w Anglii – polska firma, 12 lat temu ) otrzymał rekordową pensję (po podatku) ok 30 000 zł . Miał nadgodziny, uczciwe dodatki za pracę w dni wolne, dodatki za nocne zmiany. Ja, jako umysłowy tylko 13 - 14 tys. Wg stawek godzinowych miałbym więcej. Ale nie narzekam. Znajomi pozarabiali na mieszkania, domy, ja na edukację dzieci.
    Budowaliśmy trzy bloki elektrowni na półwyspie Grain.
  • MKP ponad rok temu
    Grain bądź łaskaw wylewać swoją bogobojna żółć na kogoś innego. To właśnie ona nie jest obłudna, bo pisze co myśli.
  • Grain ponad rok temu
    szanowna lewatywo, we wpisach pod tym tekstem i w większości moich wpisów nie wylewam bogoojczyźnianej żółci. Przypisywanie mi łatek zapożyczanych od kretynów lata mi. Więcej kretynom nie odpowiadam.
  • MKP ponad rok temu
    Grain to dobrze że mi byłeś łaskaw odpowiedzieć szanowna wybroczyno po nieudanej lewatywie.
  • Noico1 ponad rok temu
    MKP nie kompromituj się, Grain Cię inteligentnie zaorał. Zamilcz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania