Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Ten o którym sam bóg zapomniał

Czym że jest życie w obliczu śmierci, można by sądzić że największym skarbem na tym świecie gdyż prawie że każdy w obliczu końca zrobił by wszystko by przedłużyć je choćby o sekundę, lecz to jest największe kłamstwo tego splugawionego świata, życie w tym momencie staje się największym śmieciem który widział ten wasz bóg , gdyż zamiast robić wszystko by przeżyć to życie najlepiej jak potraficie to jedynie trwacie w letargu mażąc o nie śmiertelności która jedyne co by zmieniała w waszym zasranym życiu to, to że nigdy cieleśnie nie zgnijecie chodź wasz umysł jest już pogniły do granic możliwości i tu właśnie pojawiam się ja, największy błąd i anomalia waszego stwórcy... ten który odbiera wam to co podobno jest dla was najcenniejsze a traktujecie to podobnie do papieru ściernego który doceniacie dopiero gdy ktoś chce wam je odebrać , i możecie uciekać lub błagać lecz ja i tak zabiorę to co nigdy nie należało do was i na końcu czasów zabiję Boga którego tak bardzo kochacie i szanujecie jak ten papier... lecz czego się spodziewać po stworzeniach największego hipokryty tego świata.

 

Po zabiciu nie skończonej ilości ludzkich podróbach nadszedł czas zabić tą największą "boską "

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Józef Kemilk 21.03.2021
    Ortografy, interpunkcja. Jedyny plus, że chyba wiem, o co w tekście chodzi, chociaż i treść słaba.
  • Treść mi się podoba, interpunkcja razi nawet mnie, słabego z interpunkcji.
  • Yourofsky 22.03.2021
    "Po co ratować życie skoro i tak o nie nie dbacie " - z filmu pt. Piąty Element.

    Podobnie tu... "Litwo ojczyzno moja...., ... ten tylko się dowie kto Cię stracił"

    Ja akurat dziś napisałem coś w podobnych klimatach. Zachęcam do przeczytania i rozminy ;)
  • Yourofsky 22.03.2021
    aa i oceniam na 3 za samo przesłanie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania