Brak tytułu

Serdecznie dziękuję!

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (94)

  • Grain 19.02.2022
    Obok idiotodemokracji - wiedzy ostatnio ledwo liźniętej, powinno się wprowadzić pojęcie idiotopoezji.
  • befana_di_campi 20.02.2022
    Niech się cieszy, że wymękolił ?
  • słone paluszki 19.02.2022
    granice...
  • Pucio 19.02.2022
    Być albo nie być, oto jest pytanie?
  • malakruszyna 19.02.2022
    Zmisiłeś mnie do zadumy.
  • słone paluszki 19.02.2022
    mały analfabeta zmisił mnie do komentarza.
  • "zmisił" - zmechacił?
  • Pan Buczybór 19.02.2022
    bardzo emo i bardzo dziwny zapis
  • Podoba mi się, odskakuje od oklepanego nieco tutaj schematu, do którego sam dokładam kawałki cegieł - to te, co źle wyglądają. Wiersz niesie powiew świeżości, podnosząc tym samym ewentualną poprzeczkę rywalizacji na szczeblu z cyklu "to co bardziej ambitne".
  • befana_di_campi 20.02.2022
    Taka ta świeżość jak te zgnile, zakopcowane 2 lata wcześniej kapustne jarzynki na wiosnę ?
  • befana_di_campi, Spróbuj to przeczytać na totalnym luzie, teraz patrz na wierszyk przez pryzmat autora, ale wczoraj mnie rozweselił. Pretensje rzucone w stronę Boga, jak w stronę kolegi, który okazał się wredny, doniósł nauczycielowi coś. Lekko w temacie, który tu jest ciężki. Co innego, że to niestety była zamierzona prowokacja.
  • *patrzę
  • malakruszyna 20.02.2022
    Być to takie świeże i ożywcze jak zawartość jankowego jelita grubego po pięciodniowym zaparciu.
  • pansowa 20.02.2022
    malakruszyna Znowu się przelogowujesz? Ranek dopiero, a dziś to już trzeci raz. Trzeba mieć nieźle narąbane we łbie.
  • malakruszyna 20.02.2022
    pansowa aż obrzydzenie mną telepnęło przy tej metaforze.
  • pansowa 20.02.2022
    malakruszyna ?
    Spójrz w lustro do dopiero telepnie.
  • MartynaM 19.02.2022
    Jeżeli to powyżej jest ambitne, jeśli jest choćby trochę dobre, to ja jestem królową angielską...
  • Jared 19.02.2022
    rzadko się zgadzamy, betti, ale tym razem masz rację. To nie jest nawet średni szczebel poezji, bo on chociaż uwodzi samą dekoracją. Tu mamy nieumiejętne wykorzystanie interpunkcji, prawie losowe dwukropki, nieprzemyślane myślniki, no i banalne myśli. A banalna poezja to proza, i to też niezbyt dobra :P Przesłanie też ginie w takiej treści. Lipa ogólnie, poezja ekstrawertyczna a la Wattpad
  • MartynaM 19.02.2022
    I poza tym, po co wam, ateistom, Bóg? Dlaczego nie zostawicie Go w spokoju?

    Macie diabelka o nim piszcie... gowniane teksty.
  • Ja piszę jeden o szatanie, ale opko, nie wiem czy dziś skończę, ale krótkie, jednak chyba dziś nie skończę. Nawet nie specjalnie jakoś tam - no na pewno przeczytasz, jak wstawię.
  • Wiesz co, Martyno? Gdyby nie tytuł, to przyczepiłabyś się najwyżej do formy, a nie jechała wiersza., tak myślę. Niemniej czasem musisz się wyżyć dla zdrowia - wiadomo i jest wielka wyrozumiałość względem tego.

    Wiersz chyba spadł z głównej...
  • A nie, nie zniknął, miałem nie odświeżoną kartę chyba.
  • Grain 19.02.2022
    w bierki sobie pograjcie. popodnoście poprzeczki, harpuny, trójzęby
  • Grain 19.02.2022
    podnosić to możecie poprzeczkę swojej literackiej latryny
  • Grain, Poczułeś zagrożenie dla Twojego kibla?
  • pansowa 19.02.2022
    Treścią to się zajmą idiotopoeci.
    Już się uciśnięci zlecieli jak muchy do gówna na widok tytułu.
    Wiersz jest niezły. Irytuje mnie manierycznie stosowany dwukropek i niezamierzony tym w ostatniej strofoidzie.
  • pansowa 19.02.2022
    *rym
  • Grain 19.02.2022
    sowa klozetowa
  • pansowa 19.02.2022
    Znowu mnie ruszasz Ikarze idiotopoetycki?
  • Pucio 19.02.2022
    Jak mnie nazwałeś Ikarze?
  • befana_di_campi 20.02.2022
    ?
  • Grain 19.02.2022
    poczochraj się z yankowojownikiem i innymi posrańcami, którzy niechybnie zlecą się na odsiecz i ucztę duchową.
    skończyłem, smacznego
  • pansowa 19.02.2022
    Przypraw sobie silnik i spieprzaj po nierównościach.
  • Noico 19.02.2022
    Literacka latryna???
  • Noico, I przybył mucha - Noico, po kęs kupy, zwabiony zapachem powodowanym tym, iż Grain wskutek demencji pszyszedł bez portek i trochę mu zalatywało z pupy, bo w toalecie papier się skończył.
  • *przyszedł
  • Noico 19.02.2022
    yanko wojownik 1125 wracaj do swojej literackiej latryny, won.
  • Noico, Goń mnie goń, Ty i Twój patriotyczny koń.
  • pansowa 19.02.2022
    Noico jak się pojawiło bogusiowe gówno to latryna.
    Mówiłem, że się muchy zlecą?
  • pansowa 19.02.2022
    yanko wojownik 1125 dlaczego oszołom wypędza spod nie swojego wiersza?
  • pansowa, Bo chce zachować cały obornik dla siebie.
  • zagarnąć
  • pansowa 19.02.2022
    yanko wojownik 1125 aa, taki z niego żuczek gnojarek
  • Noico 19.02.2022
    ??
    Dwaj z literackiego sroca.
  • pansowa 19.02.2022
    Jacy dwaj?
    Ciebie jest dziesięcioro?
  • Spłuczka się urwała, pod klapą jest niespodzianka, podejdź, unieś, zjadaj kloca.
  • befana_di_campi 20.02.2022
    yanko wojownik 1125 Kandydat w przyszłości na Alzheimera. Jest bowiem od dłuższego czasu udowodnione, iż ci, którzy piszą o mazaniu się, bawieniu czy nawet konsumpcji...Łeee!!! To prędzej lub później sami zaczną smarować ściany... oraz wyrzucać - chyba z nudów, czy emocji? - zawartość swoich pampersów...
    Wcześniej maluchy robią to z zawartością własnych nocników :]
  • befana_di_campi, Mam nadzieję na wczesny zgon.
  • pansowa 20.02.2022
    yanko wojownik 1125 ona już przeżyła sama siebie i tekst pewnie z autopsji.
  • Jared 20.02.2022
    nieśmiało dodam, że zawsze bawią mądrości ludzi, których przerasta kliknięcie przycisku "zrób zdjęcie" w smartfonie XD
  • pansowa 20.02.2022
    Jared niektórzy po prostu nie wiedzą, kiedy zamilknąć i nie kompromitować swojego pokolenia.
    Tematy okołogównowe to jej ulubione.
  • befana_di_campi 20.02.2022
    yanko wojownik 1125 Niektórzy demencieją od samych pieluch ;-)
  • befana_di_campi, Pewno zatem najlepiej wiesz, bo z pierwszej ręki.
  • pansowa, Wierzy w życie pozagrobowe, bo zna je z autopsji.
  • pansowa 20.02.2022
    Chroń mnie Boże przed taką starością.
  • malakruszyna 20.02.2022
    befana, yanko już w momencie poczęcia śmierdział moczem i wódą, a później ten stan się tylko pogłębił. Ale to przecież nie jego wina, że urodził się półgłówkiem.
  • Noico 19.02.2022
    ???
    Trafieni, zatopieni, literacka latryna, popliłem monitor.
  • pansowa 19.02.2022
    Słusznie, że plujesz skoro ci koleżanka ssie pałę w latrynie :)))
  • MartynaM 19.02.2022
    No, kultura pełną gębą, panowie literaci. Taką wyższość duchową prezentujecie, że klękajcie narody... niech młodzież patrzy, podziwia i uczy się od najlepszych w sieci. Gratuluję!
  • Niech młodzież patrzy i wyciąga wnioski, może obierze lepsze drogi, my jesteśmy pokoleniami straconymi.
  • MartynaM 19.02.2022
    Mów za siebie, panie literacie z wyższej półki "kultury i dobrego smaku". Niedługo ptaszkowi dorównasz... kto by się spodziewał.?
  • MartynaM, Nie rozumiem zaprawdę Twej złośliwości Martyno, ale są rzeczy, które niekoniecznie trzeba próbować zrozumieć. Razi Cię tu tylko tytuł wiersza.
  • MartynaM 19.02.2022
    Twoja inteligencja mnie poraża... ?
  • MartynaM, Nikt nie pali kościołów a nawet nie bije księży, a Ty i Bogumił przypisujecie ludziom niewydarzone zbrodnie. To potwierdza jak bardzo katolikom brak jest tolerancji, słowo Boże jest przesycone zjadliwą nienawiścią, która łatwo zagnieżdża się w wybranych umysłach.
  • MartynaM, Myślę, że moja inteligencja jest na bardzo podobnym poziomie, co Twoja, z tym że Twoja podparta o sześć - osiem lat pobywania dłużej w placówkach edukacyjnych.
  • MartynaM 19.02.2022
    Yanko, o czym ten nibywiersz twoim zdaniem?
  • MartynaM, Swoboda interpretacji jest dobrym polem do myślowego manewru.
  • MartynaM 19.02.2022
    Tu nie ma żadnej metafory, żeby tworzyć interpretację, wszystko jest proste do bólu. Jest nienawiść do Boga i przypisywanie Mu takich rzeczy, że nienawiść to drobnostka.

    Manewry...dobre sobie przy tym koszmarku.
  • pansowa 19.02.2022
    yanko wojownik 1125 nie kombinuj bo jeszcze mi dorównasz?
    Że przy okazji przeskoczysz te bandę to inna sprawa?
    Tępe to było zawsze jak siekiera po wycince.
  • pansowa, W oczach Martyny już awansowałem, i jestem tylko o jakieś dwa stopnie niżej,ale to nie jest jeszcze ocena całej komisji.
  • MartynaM, Patrzysz przez pryzmat ataku na Boga chrześcijan - katolików, dlaczego jednak ktoś miałby tego okrutnika nie zaatakować? Ileż wyrządził on krzywd ludzkości, ktoś może mieć wewnętrzną potrzebę odegrania się na nim za cały gatunek na przestrzeni wieków. Może ktoś stracił w potopie przodka z dobrą pulą genów lub zjadł mu go jakiś krzyżowiec w czasie krucjat. Istota w imię której wykreowało się tyle zła, wciąż ma wyznawców, gotowych w to imię zabijać. Słyszałaś o różańcach bojowych? Robią je z metalu, łańcuch i paciorki, główne przeznaczenie, to owinięcie na dłoni i zaciśnięcie ją w pięść - rola kastetu a krzyż jest wyostrzony, przy zamachu może w teorii podciąć gardło. Dlaczego nienawiść jest tak bardzo charakterystyczną cechą u chrześcijan?
  • MartynaM, Martyno, nie piszę tego złośliwie, ale wiesz dlaczego nie zostawicie zemsty Bogu, tylko chcecie karać w jego imieniu? - Bo podświadomie wiecie, że tak się nie stanie a bardzo chcielibyście, dlatego osądzacie i ferujecie wyroki, zanim zrobi to bardzo niepewny Bóg.
  • MartynaM 19.02.2022
    yanko wojownik 1125 jakie wyroki feruję?
    Jest źle napisany nibywiersz. Treść mija się z rozumem.

    Nikt od ateistów nie wymaga wiary, ale czemu, kuźwa, czepiacie się Boga? Nie wierzycie kij wam w ucho, ale czemu Bóg nie schodzi wam z klawiatur?

    Skupcie się, kuźwa, na sobie, na swoim szatanie i demonach... za trudne?
  • MartynaM, Wiersz jest fajny, wesoły i optymistyczny. Pomijam dwukropki itp. i uśmiecham się czytając, mnie się podoba, bo jest inny od co dzień tu wstawianych. na[pisałaś co myślisz o wierszu, ale nie mogłaś, nie pojechać po ateistach, wy jedziecie po ateistach, ateiści jadą po was. Bynajmniej, nie sądzą byś była taka zła, po prostu ulegasz prądom, które Cie niosą.
  • MartynaM 19.02.2022
    yanko wojownik 1125 skup się na tych prądach, które ciebie niosą...i wyobraź sobie jaki jesteś fajny plując na moją wiarę... czujesz to?
  • MartynaM, Martyno, nie robię niczego dla bycia fajnym, wkurzają mnie religie, wszystkie, choć niektóre są mniej szkodliwe, a Ty dopisujesz jakieś teorie poklasku i chcesz wierzyć, że tak jest, mam nadzieję, ze to przynajmniej Cię nie stresuje.
    Jak byłyście jeszcze przyjaciółkami z pewną pisarka z Mazur, to nie wiem jak Wam się wiodło przy spotkaniach, bo ona bardzo także ostro po religiach jadąca, ale może gadałyście o chłopach?
  • MartynaM 19.02.2022
    yanko wojownik 1125 o pogodzie gadalysmy, najbardziej ten temat nas pasjonował, o chłopach nie warto, bo to ciężki gatunek jeśli chodzi o zrozumienie prostych rzeczy. Tłumaczysz takiemu, a on nadal o gruszkach na wierzbie...
  • MartynaM, No tak, zapomniałem, jak pasjonującym i uniwersalnym jest temat pogody - wierzę, że właśnie o tym, filiżanki z kawą unosząc do ust, dwoma paluszkami.
  • MartynaM 19.02.2022
    Dokładnie, tym bardziej że wtedy pogoda była na takie tematy... grunt to znaleźć solidne podstawy.?
  • MartynaM, Solidna podstawa jest dobrym fundamentem do budowania relacji.
  • pansowa 19.02.2022
    Ja uważam, że jest źle napisany... tak to powinno brzmieć reprezentantko wszystkich kobiet i poetów.
  • MartynaM 19.02.2022
    Twoje zdanie mnie nie obchodzi, to raz, dwa - nie z tobą rozmawiam... i to na tyle jesli chodzi o odp.
  • pansowa 19.02.2022
    MartynaM więc mnie nie reprezentuj, bo rzygać się chce na twój poziom intelektualny.
    I nie pisałem do ciebie pokrako. Jest tam na początku Martyna?
  • MartynaM 19.02.2022
    pansowa ja byle kogo nigdy nie reprezentuję... narka!
  • pansowa 19.02.2022
    MartynaM Np. kobiety?
    Ty się nadajesz na ich reprezentantkę???
  • MartynaM 19.02.2022
    pansowa ty nawet na mydło się nie nadajesz, więc o czym swiergotasz?
    Idź się napij... może ciśnienie ci zejdzie...
  • pansowa 19.02.2022
    MartynaM na pewno nie za zdrowie wariatki?
  • MartynaM 19.02.2022
    pansowa może być za zdrowie kochanki, mnie to lotto...?
  • pansowa 19.02.2022
    MartynaM jak zwykle zadymiaro musisz być ostatnią z wpisem ?
    Taka raszpla jak ty się nawet na wycieraczkę nie nadaje, a co tu o kochance mówić.?
    Bujaj się w bandzie.
    Skończyłem.
  • MartynaM 19.02.2022
    pansowa, no musisz jakoś przeboleć ten kopniak ode mnie. Nie dla psa kiełbasa...
    Przykre, że ciągle snujesz się za mną, ale nawet to mi się stało obojętne.
    Niemniej rozumiem, że musisz...
  • Pucio 19.02.2022
    MartynaM wiesz, ja go do dzisiaj nie przebolałem, dlatego jestem taki agresywny.
  • Pucio 19.02.2022
    UpS, nie przelogowałem się.
  • Noico 19.02.2022
    Jak on żebrze o uwagę. Pańcia go na dobre porzuciła. Żałosny, obleśny, wulgarny typek.
  • Jared 19.02.2022
    Z tego co pamiętam, to jest wolność słowa i można sobie o dowolnym bogu w dowolnej konwencji pisać :P A że w sposób lichy to już inna sprawa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania