....

....

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • KarolaKorman 01.06.2017
    Oj, ciężko będzie przekonać przyjaciół do ukochanego. Każdy zna powiedzenie, że miłość jest ślepa i tak na to patrzy. Nie dziwię się, że Karol tak zareagował. Mówi o tym, co widział, nie zagłębia się, a co widział mówiło samo za siebie. Pozdrawiam :)
  • Amy 01.06.2017
    Oj tak, łatwo nie będzie, szczególnie Karol będzie nieustępliwie trwał przy swoim.
  • Celtic1705 01.06.2017
    A ja z kolei tak sobie pomyślałam nad tym tytułem. A może ten tytuł ma symbolizować nie to, odpukać, że Raszid okaże się zły, nie wiem, zostawi Kornelię, czy coś innego, ale że wszyscy poza nią samą uznają go za złego przez pryzmat tego, skąd pochodzi jego ojciec i całej kultury islamskiej? No bo przecież tak naprawdę, on nie jest zły. Jak go przedstawiasz, to zarówno on jak i jego rodzina, to naprawdę dobrzy i uczciwi ludzie. To tylko innym wydaje się inaczej i uważają ich za złych i niegodnych tego, by żyć w polskiej społeczności.
  • Amy 01.06.2017
    Ciekawa teoria i coś rzeczywiście w niej jest. Raszid jest zły, bo poniekąd jest to od niego "wymagane", no bo skoro Muzułmanin, skoro ma korzenie w tak ortodoksyjnym kraju, to jak mogłoby być inaczej? Ale to nie do końca dlatego zdecydowałam się n ten tytuł, tu jest coś jeszcze. :)
  • Pasja 11.06.2017
    Niestety dzisiejsze nastawienie do islamistów jest jakie jest. Wkładamy wszystkich do jednego worka. Ataki terrorystyczne powodują strach w ludziach, dlatego tak reagujemy. Wiem, że to jest chore i z jednej i z drugiej strony. Czy Kornelia potrafi zerwać z przyjaciółmi, znajomymi i złączyć się z Raszidem. A co jeśli zechce z nią wyjechać do Arabii zostawiając matkę. Co się jeszcze wydarzy, jest miłość ale czy przezwycieży to zło jakie się czai wokół. Ludzie są bezwzględni. Pozdrawiam 5
  • Amy 12.06.2017
    Powiem tylko, że Karol namiesza. Namiesza i to bardzo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania