Abc

Abc

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • laura123 11.08.2021
    Bardzo dobry tekst. To piękne, że przywołujesz postaci wyróżniające się charyzmą i poświęceniem.
    Dla dzisiejszego warcholstwa, to nie do pomyślenia, że ktoś za Ojczyznę życie oddaje, kiedy okupant niszczy ludzi i kraj.
    5
    Masz jakieś literówki. Przeczytaj na spokojnie.
  • Patriota 11.08.2021
    Dziękuję, Lauro, na bieżąco staram się poprawiać. Po warchołach to widać, jak toczą, na szczęście bezsilnie, pianę i jad. Jak im to nie w smak, jak im przeszkadza wspominanie uczciwych i dobrych Polaków.
  • laura123 11.08.2021
    Patriota, bo szuje nie trawią uczciwych, tylko takich, jacy sami są.

    Gdyby doszło do wojny, to ci dzisiejsi ''bohaterzy'' w mysią dziurkę by się pochowali i trzęśli gaciami ze strachu albo od razu poszliby na współpracę, żeby to nędzne życie zachować. I jeszcze by gorzej znęcali się nad rodakami, niż Niemcy czy Sowieci za okupacji.
  • Patriota 11.08.2021
    laura123 dokładnie, zastanawia mnie skąd się biorą tacy egoistycznie "Judasze" bez sumienia, ani uczuć. Jakby nie czytali wielkiej polskiej literatury, poezji, jakby nie wiedzieli co to jest dobro. Oni znają tylko zło.
  • laura123 11.08.2021
    Patriota, bo podążyli za modą... chcą być na topie, gdzie takie osobistości może jakiś głupek nazwać moherami... ujma na bezhonorze, bo honoru to za grosz nie ma. Dziś warcholstwo, to nie Polacy, to Europejczycy. Co dla nich Polska znaczy, jak Europa się otworzyła... tylko czemu trzyma się to Polski jak rzep psiego ogona, a nie do tej Europy dąży, przecież granice otwarte... Po co siedzi to tutaj i sra we własne gniazdo?
  • Patriota 11.08.2021
    Określam takich jednym słowem: padalce bez kręgosłupa. Żrą polski chleb, ze zboża sianego przez polskiego rolnika, a się go brzydzą. Jak to sobie racjonalizują? Dla mnie to niepojęte.
  • D.E.M.O.N 11.08.2021
    laura123 - no spijajcie sobie z dziubków, dalej, dalej, bo nam się jeszcze popcorn nie skończył... co za żenada...
  • Patriota 11.08.2021
    Skoro twoje teksty budzą zerowe zainteresowanie, to ci tylko żarcie popcornu pozostaje desdemonku, współczuję.
  • laura123 11.08.2021
    Patriota, bo to elementy bez honoru. Kużwa, nieraz byłam za granicą i żaden tubylec na swój kraj nie psioczył i śmiali z tych niby Polaków, co zaraz po przyjeździe poczuł się ''obywatelem świata''. Często poprawnie wysłowić to się nie potrafiło... żenada to była.
    Tak samo tutaj. Zdania poprawnie nie sklecą. Wiersz napiszą, to jakby żadnego w życiu nie przeczytali, a mniemanie o sobie - kosmiczne.
  • Patriota 11.08.2021
    laura123 wystarczy tu poczytać, tych najbardziej wyszczekanych, literacka i poetycka żenada, tematyka denna, błacha, widać co siedzi w tych ciemnych mózgach, a mniemanie, jakby byli nie wiadomo kim.
  • laura123 11.08.2021
    Patriota, dokładnie. Weź takiego demonka. chłopek - roztropek, bardziej do pługa pasuje niż do literatury... ale weź mu to napisz, to lament na cały internet. Ot, pustka we łbie...
  • Patriota 11.08.2021
    laura123, a jakie to ma pretensje, że jego szajsu nie chwalimy. Napisze to takie wielkie g. i czeka na pochwały, medale, wyróżnienia. A tu i czytelników brak i okazuje się, że rzekomy "talent" chwali tylko mamusia.
  • laura123 11.08.2021
    Patriota, ale jak on pisze... ani to ciekawe, ani z polotem... jak to żyje, to ja nie wiem. Takie nudne ma życie? A może on z natury taki nijaki?
  • Patriota 11.08.2021
    Oni z natury są tacy nijacy, nudni, wszyscy. Zobacz jakie oni mają tematy. Wszystko się kręci wokół jednego, jakby cała palet, spektrum życian nie istniało.
    Ale widzę, że nas podpatrują, co rusz się któryś wyrywa, może coś wreszcie w tych zakutych pałach zaświta.
  • laura123 11.08.2021
    Patriota wierzysz w to, kiedy oni wydają się sobie wspaniali, zajmujący, wręcz pasjonujący...
  • Patriota 11.08.2021
    laura123, ale sukcesów nie mają żadnych, pojedzie taki jeden drugiego do szwaba, parę szparagów wyrwie i już myśli, że świat poznał. Szkoda, że nikt ich nie uświadomił, jacy są w rzeczywistości, prymitywni, tępi, źli, nienawistni, zakompleksieni.
  • laura123 11.08.2021
    Patriota o tych, to już nie chce mi się nawet pisać... w sumie tam ich nie chcą trzymać, najwyżej miesiąc, bo to nieroby, dlatego wracają i muszą psychiatryków szukać, żeby gdzieś przekimać i się nażreć... za darmo oczywiście, bo wszystko im się należy w tej Polsce. Wybrańcy!
  • Patriota 11.08.2021
    I jeszcze ta ich uniżoność i kompleks niższości wobec zagranicy. Oni to chyba mają w genach. I żadnego wstydu toto nie ma. Pojedzie takie, obcierać starym, stetryczałym szwabom tyłki, a tu później po powrocie udaje wielkie panisko, i co gorsze poetę. A pisze, jakby długopis połknął na przeczyszczenie.
  • laura123 11.08.2021
    Patriota, dobrze że są takie portale, jak opowi, gdzie mogą jeszcze istnieć i w swoim mniemaniu być kimś... ale najbardziej mnie śmieszy, że mają zwolenników, czyżby takie same miernoty?
  • Patriota 11.08.2021
    Niestety, to przykre. Miernoty czują się silne w kupie. A ich jedynym językiem komunikacji wulgaryzmy.
  • laura123 11.08.2021
    Patriota a jacy dzisiaj byli zbulwersowani, kiedy pisałam do nich ich językiem... to był ubaw. Im można takim słownictwem jechać, ale nikomu więcej, bo tragedia.
  • Patriota 11.08.2021
    Są żałośni po prostu.
  • laura123 11.08.2021
    Patriota ale i tak najlepsza była kigja. Zrobiła swoją autoprezentację i nie mogła wyjść z szoku, kiedy jej to przedstawiłam. Jakby z lustrem się zderzyła... ale że się tak udało dobrze napisać, no rewelacja. Przedstawiła siebie, chyba pierwszy raz w życiu, prawdziwie i w miarę dobrze.
  • laura123 11.08.2021
    Idę, bo mam jeszcze trochę roboty. Przebimbałam dzień i mam się za swoje... dobrej nocy!
  • Patriota 12.08.2021
    laura123 dobranoc.
  • Teresa to był wg. najnowszych badań archiwalnych chłop jak Kopernik.
  • Marian Cel.
  • Takich przeinaczeń jest więcej. Ewidentnie rewizjonistyczny tekst próbujący forsować dawno obaloną tezę o tym, że to nie mężczyźni są wyłącznie predestynowani do postaw patriotycznych i zachowań obywatelskich. Tekst to wojujący feminizm pod płaszczykiem patriotyzmu. Polska była, jest i będzie mężczyzną.
  • laura123 11.08.2021
    Napij się kawy albo melisy, zapal papieroska może ciśnienie ci zejdzie...
  • Jest i znachorka.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania