Termin przydatności

"Jutro", i "Kiedyś", właśnie w tych dwóch krainach znajduje się "wszystko", i "nic". Przekładanie wszystkiego na inny termin zazwyczaj kończy się niczym, ponieważ wszystko na tym świecie ma swój "termin przydatności.

Podam taki prosty przykład: Robiłam kiedyś listę książek do kupienia, i przeczytania (nie była aż tak duża, ale mniejsza o to), i oczywiście postanowiłam, że "kiedyś" je wszystkie zdobędę, jednak (rok pózniej już chyba) okazało się, że to "kiedyś" jest już nieaktualne, ale to chyba oczywiste, że książki z czasem przestają być dostępne. Teraz żadna z tych książek nie jest już raczej dostępna w księgarniach.

Marzenia też tracą ważność, a w ich przypadku wygląda to tak: Nie masz już siły, zdrowia by realizować swoje marzenia, lub brak innego warunku do realizacji celu, który kiedyś miałeś, albo jest już za pózno pod innym względem (wskazówka na zegarku zmierza ku końcowi), albo po prostu już Cię to nie cieszy.

Kolejna rzecz z terminem przydatności to oczywiście miłość, chociaż wielu być może twierdzi, że na to nigdy nie jest za pózno, bo może też i nie zawsze tak jest,wiele też w tej kwestii być może zależy od człowieka. Czasem bywa tak, że przychodzi za pózno, wtedy zdrowie już nie te, i cieszyć się nie ma jak, siły też brak (jak tu wtedy np: wybrankę wziąć na ręce). Może być też tak, że za pózno orientujemy się , że to była właśnie ta osoba, i okazuję się, że ktoś jest już u jej boku (ktoś kto był mądrzejszy, i zobaczył jaki to skarb).

Myślałeś, że będzie na Ciebie czekać całe swoje życie? Pomyłka

Nikt nie chcę być samotny, każdy chce mieć do kogo przytulić, i mieć kogoś kto nada sens jego życiu, i sam nim będzie. Ta osoba wie, że kto za długo czeka, zazwyczaj zostaję z niczym (nie zawsze). Niekiedy Przeznaczona osoba Ci osoba pojawia się niedługo przed wybiciem ostatniej godziny na zegarze, po to by na chwilę poczuć jej smak, i żeby żal było umierać, albo nie przychodzi nigdy bo nie zdąży tego zrobić.

Życie to nie autobus, ani gra, szansa jest tylko jedna i bardzo łatwo ją przegapić. Kierowcą Jesteś Ty a czas biegnie do przodu, i na nikogo nie czeka. Kolejnego życia też nie będzie, tak jak to w grach bywa ( zazwyczaj trzy raczej), i nie ma żadnych powtórek, kolejnych szans, lub zdarza się to bardzo rzadko, a zapłatą za zmarnowane szanse jest utracony czas. Piszę to osoba, która prawdopodobnie swoje życie już przegrała.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania