Tęsknota

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Jordan Tomczyk 17.03.2021
    Naprawdę piękne. Czuć w tym tekście prawdziwe emocje. 5 i przy okazji zachęcam do lektury mego koronnego dzieła pt. Wywiad z Werterem oraz innych tekstów mojego autorstwa :)
  • Dziękuję, mam nadzieję, że w pełni oddałam stan w jakim kiedyś się znajdowałam. Podrawiam
  • Pięknie napisane. Pozdrawiam
  • Dziękuję. Pozdrawiam
  • laura123 17.03.2021
    Przegadany niemiłosiernie, połowę można wywalić bez szkody dla myśli przewodniej, z połowy która pozostanie można zacząć lepić wiersz, może wtedy będzie miało to związek z poezją, bo na razie nie ma.
  • Dziękuję za konstruktywną krytykę, nie uważam jednak żeby coś można było ,,wywalić'', bo każde słowo jest moje, miało dla mnie zaczenie kiedy przelewałam je na papier. Dobrze, że wolność słowa jeszcze panuje w tym kraju i mogę mieć własne zdanie w tej sprawie :) Przykro mi, że moje myśli nie mają związku z piękną poezją aczkolwiek to moja pierwsza praca w życiu i pierwsze natchnienie jakie mi się przydarzyło. Podobno trening czyni mistrza, więc hop i do przodu, nie poddaje się :). Cieszę się, że na platformie dla amatorów można znaleźć takie kompetentne i perfekcyjne w swoim fachu osoby, będę dążyć do bycia tak idealną pisarką jak Pani. Pozdrawiam serdecznie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania