xxx

xxx

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Pasja 15.07.2021
    Przejmująco, a zarazem pięknie o tęsknocie, o śladach wspomnień. Po pamiątkach odnajdujemy miejsca i wspólne oddechy.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna 15.07.2021
    Tęsknota jest jak korozja, która rani w niewidoczny sposób, ale niestety jest nieubłagalna i dotyka prawie każdego posuniętego w latach.

    Dziękuję za przeczytanie i miły komentarz.

    Serdecznie pozdrawiam!
  • Trzy Cztery 15.07.2021
    Czytając pierwsze cztery strofy, uśmiechałam się. Wyobraziłam sobie kobietę na plaży, patrzącą na fale i tez - usmiechajaca się. I do tego własnego porównania siebie do kozy Almatei, i do tego dźgnięcia kogoś kochanego (w tyłek, oczywiście) trójzębem Posejdona.
    Ostatnie dwie strofki sprowadziły mnie na ziemię swoim smutkiem pokoju z wyschniętymi różami.
    Och, żeby nie było tych dwóch strof! Jakże wesoło i optymistycznie by się zrobiło, dzięki kozie i trójzębowi, który przypomina widły:))
  • Bożena Joanna 15.07.2021
    Tak jak w życiu mieszają się chwile pełne śmiechu i smutku. Niekiedy przeważają jedne, niekiedy drugie, trudno o równowagę. Rozstania budzą niepokój i trudno się z nimi pojednać, dlatego sami szukamy pocieszenia.
    Napisałaś trafny komentarz.

    Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 15.07.2021
    Ten wiersz, piękny i pozytywnie wpływający na wyobraźnię, czyta mi się bardzo przyjemnie. 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 15.07.2021
    Dziękuję i cieszę się, że znajduję w Tobie miłego Czytelnika.

    Serdecznie pozdrawiam!
  • Patriota 15.07.2021
    Przyłączam się do przedpiśców, w szczególności do słów pasji, mój komentarz byłby podobny. Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 16.07.2021
    Dziękuję i pozdrawiam!
  • kigja 15.07.2021
    Wiesz co Bożena i Joanna,
    Byłabyś świetnym przsewodnikiem dla niewidomych. Masz talent do opisywania widokówek. Nie byłam, nie widziałam, a wszystko widzę, jak w telewizorze :)))

    Pozdrawiam!
  • Bożena Joanna 16.07.2021
    O mam spory zbiór pocztówek!
    Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam!
  • LBnDrabble 15.07.2021
    Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie na stusłówka.
    Tematy to:
    - Szał
    - Największe szczęście w świecie na końskim jeździ grzbiecie.
    Piszemy do 17.07.2021 godz.23.59
    W tej Bitwie nie może zabraknąć ciebie!!!

    Literkowa
  • Bożena Joanna 17.07.2021
    Dziękuję za zaproszenie. Podejmę próbę!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania