Test - Przyjaźń z Ulką

Usunęłam ze wzglad na komentarze złośliwe .

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Sky300 17.03.2016
    Dzisiaj już późno, ale jutro poprawię Ci wszystkie błędy, powiem, jak się ich pozbyć i ogólnie doradzę, co zmienić, a co jest dobrze :) Oczywiście jeśli tego chcesz ;)
  • Julka2001 17.03.2016
    Super, hehe rozbawilam sie od momentu dialogu! 5!! :)
  • Ijon Tichy 17.03.2016
    Początkowo mi się wydawało, że będzie głupie, ale jest śmieszne. Chcę więcej.
  • Miryoku 18.03.2016
    Fajne, ale dziwne.
  • Siostra Jude 19.03.2016
    Co znaczy,że dziwne? Powinnam usnąć??
  • Vampircia 20.03.2016
    Nie usypiaj.
  • Okropny 20.03.2016
    Vampircia Ty heheszku
  • Siostra Jude 20.03.2016
    Vampircia *usunąć bo te 2 komentarze mnie prześmiewają i ocena mi spadła ;((((
  • ausek 20.03.2016
    Przebrnęłam.:) Znaki interpunkcyjne przyklejamy do wyrazów. Staraj się nie stosować nawiasów w opowiadaniu, a przynajmniej nie w takiej ilości. Uwagę przykuwają liczne literówki, powtórzenia. Polecam na forum poradniki o interpunkcji i zapisie dialogów. Powodzenia. :)
  • Siostra Jude 20.03.2016
    Dziękuję :))))))))))))
  • Sileth 23.03.2016
    1. Nie używamy dywizów (-), a półpauz (–) lub pauz (—). dywizy są jedynie do oddzielania słów jak czarno-biały.
    2. Układ dialogu to pauza - spacja - wypowiedź - spacja - pauza - narrator.
    3. Jeśli po drugiej pauzie masz zamiar napisać 'powiedział', 'krzyknął' itp. robisz to od małej litery i nie stawiasz kropki po wypowiedzi bohatera.
    4. Natomiast jeśli masz zamiar napisać 'uśmiechnął się', 'westchnął itp. piszesz od litery wielkiej, a wypowiedź kończysz kropką.
    5. Wołacz oddzielamy przecinkami, bo to wtrącenie. Np. - Cześć, Ula, miło cię poznać.
    6. Używamy jednego lub trzech wykrzykników, kropek lub pytajników. W języku polskim nie występują dwa ani więcej niż trzy.
    7. Pilnuj przecinków, wielu brakuje. Jeśli chcesz mogłabym spróbować je powymieniać, ale też jakimś specem w nich nie jestem.
    8. Najpierw przecinek, potem spacja - nie na odwrót.
    9. W opowiadaniach nie używamy nawiasów ani skrótów. Ewentualnie w tych działających jako pamiętnik, wtedy można, ale nie w takiej ilości.
    10. Przed albo, lub itp. nie dajemy przecinków.
    11. 'Przepisałam i piątka wpadła do dziennika (a przynajmniej tak myślałam)' i 'Zaczęłam krzyczeć ze złości i smutku' ----> zgubiłaś kropki. ;)
    12. ' Zadanie pierwsze przerosło mnie i jto było oczywiste' ----> wkradło ci się tu 'j'.
    13. wziąć, nie wziąć
    14. Dlaczego ten końcowy dialog jest tak dziwnie zapisany?
    15. W opowiadaniach Mu, Ciebie, Tobie, Wam itd. piszemy z małej litery.
    16. Nie sądzę, by pseudonimy musiały być pisane w cudzysłowie, ale nie jestem pewna czy to błąd.

    I chyba to tyle... Jak na początki nie jest źle, popracuj trochę nad warsztatem, a będzie dobrze. ;) Opko całkiem zabawne, takie inne, ale to nie znaczy, że złe. Mogę wiedzieć w jakim jesteś wiekiem? Łatwiej byłoby wtedy wiedzieć czy twój poziom jest dobry, bo wiadomo, że dwudziestolatka i dziesięciolatka powinny pisać zgoła inaczej.

    Pozdrawiam. X

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania