444

321

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Poncki dwa lata temu
    "... dziedzictwa przodków nie roztrwonić."

    Niewielu się dziś oddaje cześć słowiańskim bóstwom.
    Sprzeniewierzyliśmy wiarę naszych przodków już dawno temu godząc się na "modne" chrześcijaństwo...
  • Noico1 dwa lata temu
    Chyba Nie zrozumiałeś treści prostego wiersza, ale w sumie jakoś mnie to nawet specjalnie nie dziwi?
  • Poncki dwa lata temu
    Nie doczytałem do końca.
    Po fragmencie z dziedzictwem przodków odpuściłem lekturę.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki skoro za trudne do zrozumienia proponuję przenieść się pod jakiś prymityw, których tutaj dostatek.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 nie wiem czy za trudne bo nie przeczytałem do końca poza tym nie odnoszę się do całego utworu, a jedynie do jednego konkretnego wersu, w którym autor pisze o przodkach i dziedzictwie, ale zacięcie ignoruje fakt, że jego dziedzictwo i pamięć o przodkach została pogrzebane i niemal w całości posłane w niepamięć poprzez przyjęcie agresywnej religii i zwyczajów, które teraz wyznaje.
    Nie wiem czy są na opowi prymitywy. Spotkałem tu fantastycznych ludzi i ciebie.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki pisząc prymitywy, miałem na myśli niektóre utwory, nie ludzi. Zgodzimy się chyba obaj, że nie ma tutaj nic ciekawego do czytania, szczególnie jeśli chodzi o poezję oraz z tym, że nie ma chyba większej paranoi, niż ocenianie wiersza po jednym wersie, którego się na dodatek nie rozumie.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Wiersze nie przeczytałem, ale i nie oceniałem.
    Z kolei wers rozumiem bardzo dobrze i uważam, że jest to zwykła krutkowzroczność.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Jestem zdania, że na opowi jest dużo do przeczytania, ale jestem też świadomy, że nie każdemu odpowiasda serwowana tutaj treść. Pytanie czemu takie osobniki dalej odwiedzają portal?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania