Abc

Abc

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 22

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • madmike 06.11.2021
    Na czasie...
  • Patriota 06.11.2021
    Dzięki za komentarz. Pozdrawiam.
  • Dobry wiersz! Pozdrawiam 4 ps. Sorry, za brak 5, ale wpadasz w rutynę.
  • Patriota 06.11.2021
    Dziękuję, napisałem go na bazie starego wiersza, który nie bardzo było gdzie konkretnie wykorzystać, dlatego jest do niego podobny, chociaż w jakichś 2/3 się różni, ale podobnie do tamtego jedenastosylabowiec.
  • Patriota Swoją drogą ostatnio jesteś mało aktywny na portalu. Przegapiłeś moje ostanie opowiadanie.
  • Patriota 06.11.2021
    A bo ostatnio miałem bardzo dużo roboty, Marku, tylko łikendy jako takie wolne, choć nie do końca też. Czasem tylko w ciągu dnia lub wieczorkiem zajrzę i do spania. Od miesiąca zasypiam szybciej od kur sąsiada, ze zmęczenia. Zajrzę i przeczytam.
  • Zaciekawiony 06.11.2021
    Nawet niezła stylizacja.
  • Patriota 06.11.2021
    Bardzo dziękuję za pozytywny komentarz. Pozdr.
  • W rymach jedź trzynastozgłoskowcem - obaczym siłę poety wówczas.

    A wiersz - system jednokierunkowy.
  • Patriota 06.11.2021
    Bardzo dziękuję za poradę i komentarz, pozdrawiam.
  • SwanSong 06.11.2021
    Powstańcami sobie mordy nie wycieraj. Jesteś zaprzeczeniem wszystkiego, o co walczyli.
  • Siła narodu tkwi w mądrości, żeby mądrość narodu nie musiała tkwić w sile.

    Hej szable w dłoń! Łuki w juki, a lupy wziąć w troki
    Hajda na koń! Hajda na koń! Okażemy się godni epoki, ach epoki
    Ruszamy w bój aby Baśkę uwolnić od zbója
    Tatarzyn zbój, okrutny zbój, nie zwycięży nas nigdy tralala

    Tak mi się skojarzyło ;)
  • Patriota 07.11.2021
    No i bardzo dobre skojarzenie, ze wszystkich narodów Europy tylko my jedni jeszcze zachowaliśmy umiejętność samokrytycznego, ale zarazem szczerego patrzenia na nasze narodowe wady, które podnosimy niejednokrotnie do rangi cnót.
  • SwanSong 07.11.2021
    Patriota
    Na przykład ty jesteś jedną wielką wadą na rozumie społeczeństwa.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania