Tik, tak odwrotnie niż rak

Gdy rak zżera twe ciało, myślisz

Oj! Czasu mam mało

Czy jednak miałes go dużo

Przed tym zdarzeniem

Tik, tak odwrotnie niż rak.

Czas to pieniądz

Tak powiadają

A czasem go niema

Częściej go w sumie brak

Tik, tak odwrotnie niż rak.

Rak twój czas ci odbiera

Taka z niego cholera.

Przyczyna i skutek

Stąd bierze się smutek.

Wykorzystaj daną ci chwilę

Byś nie był

Tylko Motylem.

Tik, tak odwrotnie niż rak

Nie mam tego skorupiaka

Tylko myśl mi przyszła taka

Zabiłem tego drania

Aby doczekać

Śniadania.

Tik, tak martwy jest rak

Czas teraz bardziej

Szanuję

Za każdy dzień

Szczerze dziękuję.

Bo czas który mógłbym mieć, poszedł by wstecz.

Tik, tak w tę samą stronę co rak.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • kigja 03.07.2021
    Zdrowia życzę peelowi! Niech się trzyma, nie poddaje, i wogle okoniem staje.
    A skorupiaka do wrzątku, to nauczy go porządku!
    Najlepszego!
  • Aby mieć raka, trzeba iść do lekarza. Przed wizytą, po prostu coś nas boli. Nie wiem więc, czy już mi mój czas odbiera i nie wiem czy chce wiedzieć. Jednak jako palacz nałogowy, znajdujący się w wysokiej grupie ryzyka podjąłem walkę prewencyjną, czyli precz z korporacjami tytoniowymi i farmaceutycznymi. (Staram się rzucić bez wspomagania, tz silna wola). Jedni nas trują, drudzy leczą. Ci co nas trują spowalniają tych co leczą ku obopulnej korzyści. (Wstrzymywali wprowadzenie gumy antynikotynowej przez parę lat). Stąd ten wiersz który mógłby sugerować, że to ja walczyłem z tą bestją, jednak on jest prewencyjny(Choć w sumie nie wiem). Bardziej chodzi mi w nim, o czas I jego względności. Ps. Najlepszym sposobem na rzucenie palenia jest, nigdy nie zacząć. Dziękuję za komentarz i troskę, Choć być może lekko wprowadziłem w błąd, to jednak widać, że pani jest uczuciową osobą i nie boi się tego pokazywać. Pozdrawiam i gratuluję szybkiej reakcji.
  • Piotrek P. 1988 03.07.2021
    Klimatyczne i z morałem,
    z przyjemnością przeczytałem,
    i ocenę, 5, dałem

    Pozdrawiam :-)
  • Dziękuję uprzejmie. Wiem, że techniki u mnie brak ale na początku był chaos. Nie jestem tylko pewien czy chcę go uporządkować.
  • D.E.M.O.N 04.07.2021
    tik, tak, tik, tak, tik, tak, tik, tak, co tam w zegarze stuka tak, a może tam zabawa wre i duszki w berka bawią się?
  • Oj duszki krążą, wzajemnie się przenikają. Jeden się chyba zgubił w tej plątaninie i chciał by mieć ciało by poczuć kolizji smak.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania