Tłuste koty

My jesteśmy kryształowe,

choć po czasie w spółkach państwa

nieco sadzą osmalone.

 

Kiedyś z dachów żeśmy zeszli przy melodii z prawej strony,

jednak w później skręciliśmy na socjalizm,

albo bardziej,

taką małą dyktaturkę

 

By się każdy z nas obłowił

i mógł doić pospolitą po swojemu,

kupić poklask trzeba było za ochłapów garść

od plebsu,

co głosować jeszcze może.

 

Suwerenie nasz kochany,

to koryto obdrapane,

racz zostawić w naszych rękach

raz ostatni.

 

Dajże liznąć jeszcze władzy,

by kocięta wychudzone

mogły przybrać znów

na wadze.

 

Kraść,

nieudolnie tak jak kiedyś,

nie będziemy.

Nawet kociak niemal ślepy uczy przecież się na błędach!

Gdy skończymy dobrą zmianę,

prawo będzie już na zawsze w naszych rękach.

 

A my?

Jak to koty,

poza Unią,

mruczeć bajki wam będziemy o wolności,

tanio,

za kiełbasę odsprzedanej.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (223)

  • Patriota 19.07.2021
    Tusk ochłapy zabierze, da swoim oligarchom, zlikwiduje resztkę Polski, a peowcy kraść będą pięć razy tyle. Gdybyś przedstawił lepszą alternatywę Maurycy, to rozumiem.
  • Czyli nie ma alternatywy to niech kradną dalej?
    Ciekawe rozumowanie.
  • Patriota 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski, ha, ha, prezes przynajmniej zapowiedział, że poprawi coś na lepsze. A ty myślisz że w spółkach samorządowych rządzonych przez PO jest lepiej? To jest naiwny Maurycy. Tam jest identycznie, rodziny i znajomi królika, najczęściej bez żadnej kompetencji. Ci skompromitowani dziką reprywatyzacją dyrektorzy z ratusza warszawskiego trafili do oczyszczalni Czajki, czyli wylądowały tłuste koty na czterech łapach.
  • Patriota pisowcy zawsze odpowiadają „ale ci to to, a tamci to tamto…” To chyba w tej partii i jej poplecznikach standard na odwracanie kota ogonem.
    Nie rozmawiam o Mieszku Pierwszym, Kazimierzu Wielkim, nie o Tusku czy innych rządzących wcześniej Polską, tylko o obecnym rządzie (choć to słowo jest bardzo nobilitujące). Tematem tego wyżej tekstu jest teraźniejszość, więc jeśli chcesz się do niego odnieść to odnoś się do chwili obecnej.
    Dzięki za zerknięcie i podzielenie się odczuciami, tak czy inaczej.
  • Patriota 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski w samorządach, w większości, szczególnie w dużych miastach PeOwcy rządzą tu i teraz, mówię o sytuacji online. Oni kradną, moim zdaniem o wiele bardziej zachłannie i bezczelnie, a w dodatku udają świętoszków. Chcesz im oddać całą Polskę, de facto sprzedając ją w niewolę Niemcom?
  • Patriota znowu peowcy? Dlaczego nie Ziobro ich nie powsadza? Gdyby było jak mówisz, to wszyscy by siedzieli, nawet gdyby zabrali tylko jednorazową serwetkę ze stołu, przy takich uprawnieniach wszechmocnego prokuratora. Nie cytuj mi tu proszę TVP.
  • Patriota 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski, no jeśli taki jeden z drugim, jako łapówkę dostanie mieszkanie przykładowo na Florydzie, to bardzo trudno to z Polski namierzyć. Oni mają takie wziątki opanowane do perfekcji. Zresztą pis też nie robi nic niezgodnego z prawem, nepotyzm to nie kradzież, nie jest zabroniony żądnymi konkretnymi przepisami. To samo robi PO. Różne ustawione, wspomagane przetargi pod znajomych, to też rodzaj zakamuflowanej kradzieży, którą ciężko udowodnić, a nawet wyłapać.
  • Patriota a o PiS to nic nie słyszałeś?
  • Patriota 19.07.2021
    Maurycy, już ci to napisałem w pierwszym poście. Jedni robią to w spółkach skarbu pańśtwa, drudzy w samorządowych. Tyle, że PO wyprzedało dużo z tych spółek Niemcom. Z dwojga złego wolę polskich złodziei od zagranicznych. Przykłady: Adamowicz sprzedał gdańską spółkę komunalną niemieckiemu miastu Lipsk, gwarantując sobie i paru swoich znajomych dożywotnie posady w zarządzie, miejska komunikacja w Warszawie sprzedana spółce niemieckiej. Zapewne czytałeś o wypadkach i w jaki sposób pracują tam kierowcy.
  • Patriota jak będę chciał oglądać TVP to sobie włączę, pozwolisz, że nie odniosę się do tego wpisu.
  • Patriota 19.07.2021
    Maurycy, podałem ci fakty. Z oczywistych względów nie usłyszysz o tym w polskojęzycznej stacji. Chyba, że chcesz z siebie wyprzeć te fakty w imię zachowania mentalnego dziedzictwa. Sprzedaż kolejki na Kasprowy jakimś szemranym biznesmenom, to jeszcze jeden kamyczek. Jak by tej partii nie odsunięto od władzy dziś mielibyśmy w Polsce same niemieckie i jako kwiatek do kożucha inne zagraniczne spółki.
  • pansowa 19.07.2021
    Zapowiedział...
  • „Zapowiedział”, jednak „drobny druk” jest ważny pod zapowiedzią. „Jeśli mają kompetencje i są dość długo…” cytat z pamięci jakoś tak leci.
    A na do kładkę kto będzie „rewizorem”? Geniusz od przyklepywania Sasin :)
  • Tjeri 19.07.2021
    Szkody są niewyobrażalne. Będą jeszcze większe. Kataklizm.
  • No niestety. Najgorsze jest to, że większość ludzi nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, albo po prostu mają to gdzieś.
    Kiedyś Hitler omamił swój naród, stłamsił opozycje i później wyszło jak wyszło.
  • Grain 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski za Fredrą głowa ci źle robi.
  • Grain dziękuję za opinie.
  • pansowa 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski Bo to uniwersalny mechanizm socjo-techniczny.
    Tylko teraz wirtuoz z niego korzysta.
  • Tjeri 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski
    Niegospodarność, czy wprost złodziejstwo to jedno. Do tego – rozbiórka trójpodziału władzy, niszczenie i tak już nie najlepiej działającego systemu edukacji, zarzynanie mikroprzedsiębjorców, którzy Polskę utrzymują... Nie zazdroszczę tym, co po nich przyjdą.
  • pansowa interesuje mnie historia i schematy powielane przez te „koty” aż biją w oczy.
    Jak prostym trzeba być żeby tego nie dostrzegać?
    Chociaż ci co maja chochlę do koryta, to pewnie widza, ale przecież trzeba jeszcze raz zaczerpnąć, trzeba jeszcze troszkę skubnąć.
  • Tjeri ktoś będzie musiał później za to zapłacić, ktoś będzie musiał posprzątać, tylko właśnie:
    Jak wielki będzie rachunek? I jak ogromne szkody i bałagan pozostawiony przez tych Hunów?
  • pansowa 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski |Bo po tylu przegranych wyborach główny kot w końcu zrozumiał gdzie leży źródło sukcesu w Polsce.
    Zatkać gęby batem i prawem, dać drukowaną kasę (większość nie zatrybi, że ją odda w podatkach i cenach) i dać ludowi wroga.
    I sukces murowany.
  • Tjeri 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski
    Dla mnie jest najgorsze – że przyzwyczailiśmy się do tego. Już nas nie rażą rzeczy, za które ludzie wychodzą na ulicę. Dla nas to już norma...
    A za chwilę może być za późno. Z mediów zostanie gadzinówka gorsza niż Der Stürmer. Sądownictwo politycznie zaangażowane (a twarzą reformy komunistyczny prokurator!), w części (mam nadzieję, że w mniejszości) suweren chciałby wyjść z UE. Czekają nas znów "pociągi przyjaźni" i seks bez zabezpieczenia z Matuszką Rosiją.
  • pansowa dokładnie kiełbasa i ktoś kto chce ją nam zabrać i włącza się syndrom złego psa
  • pansowa 19.07.2021
    Tjeri Bo musi nas boleć dupa, aby zrozumieć jak niebezpieczny to seks.
    Niczego się nie uczymy z poprzednich spółkowań to będzie znowu jazda.
  • Tjeri „za chwilę może być za późno…” Właśnie tak jest. To jest wyścig z czasem, powstanie dyktatury jest na ostatniej prostej.
  • pansowa 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski Zgadza się,
  • Tjeri 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski
    Suwerena przekonać się nie da. Nie chce przejrzeć, niestety nie umie też sam zweryfikować rzeczywistości. I nie chcę tu nikogo obrażać, nawiązuję do rozmowy na pitoleniu sprzed paru dni o aborcji, w której wyszło, że ludzie nawet nie wiedzą na czym polegają zmiany wprowadzone przez TK (dyskusja nie dotyczyła tego, czy zmiany są słuszne, tylko czego dotyczą...) I nic nawet nie dało wklejenie treści wyroku. Więc niestety szkoda czasu na przekonywanie, tłumaczenie. To ci bierni spoza wpływów Pis muszą się obudzić.
  • Tjeri 19.07.2021
    pansowa oby nie.
  • pansowa i tak też było w Niemczech. Hitler wykosił później nawet te prawicowe partie, które były mu przychylne, po prostu nie chciało mu się bawić w żadne negocjacje. Analogicznie, Gowina bez zastanowienia by zmietli prosto do Dachau nie mówiąc o kolaborantach krzykaczach pokroju Kukiza.
  • Grain 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski jak antypisowski obłęd ma się do Republiki Weimarskiej?
  • Tjeri dopóki gospodarka nie zapikuje na łeb na szyję, masz rację, suweren nie zwraca na „pierdoły” jak sądy i inne takie, zbytniej uwagi.
  • Grain adekwatnie.
  • Grain 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski sądy są parodią, na zlecenie opozycji.
  • pansowa 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski Wiem jak było.
    Może coś takiego nam nie grozi, bo raczej zbiorowo się nie nadajemy do takiego modelu, ale zamordyzm i miękka dyktatura to tak.
  • Grain dziękuję za podzielenie się opinią.
  • Grain 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski adekwatnie to już pisałem - główka ci źle robi. Masz także globusa geopolitycznego
  • pansowa też tak sądzę, ale w UK nikt nie wierzył do końca, że wyjdą z unii, nawet jej przeciwnicy, a wyszli.
    Zawsze trzeba patrzeć na to co wychyla się zza horyzontu i przygotowywać się do jeszcze gorszego.
    Ja staram się nie panikować, ale jak Tjeri zauważyła ludzie przyzwyczaili się do nienormalnego i nawet tego zbytnio nie komentują, ja jestem z tych co nie przywykli.
  • Patriota 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski wyjście z unii to lepsze, a nie gorze.
  • Patriota 19.07.2021
    Err gorsze
  • Patriota 19.07.2021
    Grain ma rację. Sędziowie powinni być wybierani na kadencje w wyborach. Ta władza wprost od komuchów się wywodzi.
  • pansowa 19.07.2021
    Ty wywodzisz się w prostej linii od małpy więc też do likwidacji takie poboczne ogniwo. Nie rokujące.
  • Patriota 19.07.2021
    Maurycy, jak odpowiedz na to pytanie? W jaki sposób suweren ma wpływ na 3 władzę? DE facto żadną.
  • pansowa 19.07.2021
    Jako rzekł Batiuszka: Nie ważne kto wybiera. Ważne kto liczy głosy.
    Tylko sędziów wybierać w tym kraju :)))
    Mam nadzieję, że tylko pieprznięci patrioci wyjdą z Unii.
    Nareszcie byłoby normalnie.
  • pansowa 19.07.2021
    Nieważne*
  • Nie chcą być w Unii, to niech idą. Czemu nie mówią o tym głośno, że chcą? Bo są tacy co myślą, że można zjeść ciastko i mieć ciastko.
    Spora część elektoratu PiS, zachowała resztki nieprzepalonych obwodów mózgowych i jeszcze zdaje sobie sprawę, że wyjście jest cofnięciem się o kilkadziesiąt lat wstecz. Ale jak mówię, to są resztki tych obwodów bo „wódz” pracuje nad wypraniem zupełnym mózgów.
  • laura123 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski Ty też uwierzyłeś w tę panikę ''opozycji'' o wyjściu z Unii, przecież to jest tylko chwyt reklamowy, kolejny i ten sam. Na nikogo już nie działa, poza elektoratem PO.

    Trzeba cos nowego wymyślić, a tu ciągle te same rozdania...
  • pansowa 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski Podkarpacie taki bastion, a jak jadę do Niemiec to pełno samochodów z rejestracją RZ jedzie w tym samym kierunku.
    Dopiero tam byłaby bieda gdyby nie Unia.
  • pansowa miałem kontakt z jednym z tamtego bastionu. Beton
  • Grain 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski leming to beton.
  • Patriota 19.07.2021
    Czym tóżni się UE od ZSSR? Tym, że brukselskie i Berlińskie tyłki bardziej wyperfumowane.
  • Patriota rozumiem, że trzymałeś nozdrza w jednych i drugich?
  • Patriota 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski nie to dla miłośników g. , ja w tym nie gustuję.
  • Patriota nie wstydź się własnych doświadczeń, przecież wyżej wyraźnie napisałeś, jak rozróżnić oba rodzaje stowarzyszeń. Jeśli musiałeś zajrzeć im w tyłki, aby się przekonać o różnicach, powtarzam, nie wstydź się tego.
  • pansowa 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski :)))
    To małpa o przebogatym doświadczeniu.
    Wszystko wie i wszędzie był. Nawet w dupach.
  • pansowa i pacz jak to niechcąco kolega się wygadał :)
  • pansowa 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski <)))
    Czasami bufoniarstwo przesłania ostrożność w formułowaniu opinii.
  • Patriota 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski to z relacji miłośników. Niektórzy miłośnicy tyłków ruskich przemeldowali się na brukselskie.Mnie to nie grozi, ale każdy miłośnik Brukseli będzie musiał wcześnie czy później posmakować.
  • Patriota nie tłumacz się bo tylko się pogrążasz. W tej sprawie już jest wszystko jasne.
  • Patriota 19.07.2021
    Całowanie w dupska za pieniędzmi i stanowiskami to oczywista powinność i konieczność europejsów, szanowny Maurycy. To dla nich miła powinność umożliwiająca karierę.
  • Patriota to co wyprawiaja funkcyjni PiS z zadkiem Jarosława to na pewno nie jest miła powinność, ale się dzieje i to jak!
  • Patriota 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski zmieniasz temat,żeby nie zmierzyć się z przykrą koniecznością.
  • Patriota no i mnie rozszyfrowałeś.
  • Patriota 19.07.2021
    Maurycy Lesniewski ano, ano. Smacznego.
  • Pasja 19.07.2021
    Maurycy dobrze uchwycony nowy ład. Dla kotów rozpoczyna się marcowanie. Trzeba dachy posypać popiołem, że by się nie ślizgały.

    Pozdrawiam
  • No niestety Pasjo, każde czasy mają swoje „koty” i spokojni ludzie muszą się z nimi użerać.
    Z tym popiołem to dobre!

    Pozdrawiam uprzejmie!
  • Castor 19.07.2021
    Najlepsze jest to kiedy czytam o jakichś niewyobrażalnych szkodach :D:D Nagle powstały szkody! Wcześniej było lepiej. :D Przypomina mi się jeszcze świeżo wypowiedziane przez sławną "aktrissę": "żeby było jak dawniej". Dojenie państwa trwa od ponad dwudziestu lat. Ludzie nie chcą tego kumoterstwa , nepotyzmu, partyjnych państw, "naszych sądów", "naszych mediów" bez względu na to czy były to PO (w sporej części nadal "należą" do nich sądy i media) czy PiS-u (ci próbują wyrwać jak najwięcej ale tamci są świetnie zorganizowani będą w stanie w razie czego przeprowadzić pucz). Teraz jest o tyle "lepiej" że "używają życia" na dwa fronty: w samorządach ludzie PO i PSL a w spółkach państwowych ludzie PIS. Mówienie ze jest gorzej niż było jest obłudą ludzi, którzy czerpali z tego korzyści. Sumując: ludzie nie chcą tej patologii ale nie chcą powrotu do tego co było: zdemoralizowanych środowisk prawniczych, lekarskich, samorządowych itp. Powrót "do tego co było" oznacza równie wielki konflikt społeczny. Jeśli nie większy
  • Dziękuję za zabranie głosu.
  • pansowa 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski Dlaczego oszołom napisał to z klona? Nie wiadomo.
    Patologie były za wszystkich rządów, ale żaden nie zabierał się za demontaż państwa, łamanie konstytucji, nie miał ciągot dyktatorskich, nie ingerował tak brutalnie we wszystkie dziedziny życia i nie podnosił ręki na czwartą władzę, która jest gwarantem istnienia demokracji.
  • pansowa tak coś czułem, że to ten sam typ, dlatego nie wydawałem się z nim w bezsensowną dyskusję. Od ściany to ja mogę sobie piłkę do tenisa poodbijać kiedy nie mam partnera, ale z nią nie gadam:)
    Jeśli ktoś nie widzi pisowskich szkód, szkoda na niego strzępić języka.
    Zgadzam się z tobą Pansowa i dodam, że Polska po tych wszystkich akcjach obecnej władzy jest przerabiana na model białoruski.
  • Tjeri 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski
    To klon, ale Pilierego.
  • Tjeri oni wszyscy gadają jak z jednej probówki :)
  • Tjeri 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski
    Przekaz dnia jest jeden, to fakt. Ale Pilierego szanowałam i nie rozumiem, po co mu klonowe gierki.

    Bo po co główny klonowy entuzjasta ma klony – wiadomo. Trzeba mieć z czego kierować przekleństwa i groźby (w tym pedofilskie). Nie wystarczy tu jako zabezpieczenie przed banem jeden klon. Musi być ciągle powiększające się stado.
    I bohater wprowadza nowe twarze na salony, ukrywając tożsamość czy wprost jej przecząc. To przerażające, szczególnie, że ma się za przykładnego katolika. Ech. Szkoda gadać.
    Miłego dnia!
  • Tjeri ja pochodzę z bardzo dobrej katolickiej rodziny, co w dzisiejszych czasach brzmieć może bardzo dwuznacznie. Czasem łapię się na tym, że czuję się jakbym wyrwał się z sekty. Chociaż nie winię Kościoła za całe zło tego świata, ale za całe nierozliczone zło w jego szeregach już tak.
    Ci co tak chętnie innych palili na stosach, dziś przy bezspornej winie, albo unikają kar, albo kary są niewspółmierne do ich czynów.
    Także „przykładny katolik” kojarzy mi się ze zwrotem „dobry ssMan” i chociaż to nie jest dla wszystkich katolików sprawiedliwe, dla ogromnej większości nie jest, to po każdej odkrytej zgniliźnie w kościele to nabiera tylko wyrazistości.
    U ludzi katolików czy nie nic mnie już chyba nie zdziwi.

    Pozdrawiam
  • kigja 20.07.2021
    Także „przykładny katolik” kojarzy mi się ze zwrotem „dobry ssMan” -
    znakomite porównanie!
  • Tjeri 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski
    Jest sporo dobrych ludzi, także dobrych katolików. Giną jednak przy takich, jak tu, obrazkach.
  • kigja smutne raczej, ale sporo o tym myślałem i tak jakoś wyszło.
  • Tjeri tak jak beczkę miodu załatwi łyżka dziegciu, to tak jest z ludźmi przynależącymi do rożnego rodzaju „skupisk”.
    Po prostu musi być, powinien być, dobry system oczyszczania miodu.
  • Tjeri 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski
    Pełna zgoda.
  • Tjeri tak jak beczkę miodu załatwi łyżka dziegciu, to tak jest z ludźmi przynależącymi do rożnego rodzaju „skupisk”.
    Po prostu musi być, powinien być, dobry system oczyszczania miodu.
  • Castor 20.07.2021
    Tjeri Żaden klon. Jestem tu oficjalnie, zgodnie z regulaminem, na stałym adresie. Boisz się argumentów to przynajmniej nie spamuj.
  • Tjeri 20.07.2021
    Wiele Twarzy, Castor, Marsjasz, Pilery, – sam do mnie się odezwałeś, odpowiedziałam z uprzejmości. Ja rozmawiałam z autorem tekstu. Uznam, że to spam, jeśli on mi tak powie.
  • Castor 20.07.2021
    Tjeri jak wiesz - zgodnie z regulaminem
  • Castor 20.07.2021
    Tjeri wypowiedziałąś sie pod moim tekstem. Cofnij się, obejrzyj, przeczytaj.
  • Castor 20.07.2021
    popr: postem
  • Tjeri 20.07.2021
    Castor Wiele Twarzy,
    to tekst Maurycego. Do Ciebie nie skierowałam nawet pół słowa. Nie "plotkowałam" też na Twój temat, a wyprowadziłam Maurycego z błędu, żeby nie myślał, że rozmawia z Wiele Twarzy Celiną.
  • Castor 20.07.2021
    Tjeri Nie plotkujesz. :) Wystarczy że piszesz półprawdy.
  • Tjeri 20.07.2021
    Castor w gdzie więc półskłamałam?
  • pansowa 20.07.2021
    Castor Gdzie jest półprawda?
    To nie jest twój drugi nick?
    Czy pół nicka? :)
  • Patriota 20.07.2021
    Tjeri zapomniałaś o dodaniu przed donosem słów: Łaskawie zawiadamiam, uprzejmie donoszę, wy to lubicie. Ciekawe, że nie powiadamiasz nas o kolejnych licznych kontach absztyfikanta. Miałabyś szerokie pole do popisu. Od trzech dni ślesz na mnie donosy do administratora, i pewnie to ty jesteś odpowiedzialna za blokowanie moich kont. Nie twierdzę, że wszystkie. Szczególnie podła z ciebie osoba. Mało masz mądrego do powiedzenia, więc jedynym celem w życiu jest uniemożliwianie tego innym. Nie pozdrawiam.
  • Castor 20.07.2021
    pansowa Gdzie Tjeri tam i Ty? Nie zapraszałem Cię do rozmowy. To sprawy między nami.
  • Tjeri 20.07.2021
    Patriota muszę Cię zmartwić,.ale ode mnie nie wyszedł żaden donos (choć powinien zapewne). Gdy wyjdzie – obiecuję, że Cię powiadomię.
  • pansowa 20.07.2021
    Patriota I zameldował się oszołom "Wiele twarzy".
  • pansowa 20.07.2021
    Castor Nie potrzebuję twojego zaproszenia.
    Tu jest w modzie takie coś.
    Doświadczyłem tego wielokrotnie.
  • Patriota 20.07.2021
    Wiec proponuję, żebyś spisała obelgi absztyfikanta kierowane tu wobec wielu ludzi, bo jakby tylko wobec mnie mogłabyś spać spokojnie, może zaczniesz więc od niego. Proszę o ujawnienie wszystkich jego kont, a z tego co się orientuję założył ich w ostatnim czasie kilka.
  • Tjeri 20.07.2021
    Patriota, zły człowieku – ja zaś proponuję, byś się ode mnie od odczepił. Nie interesują mnie Twoje projekcje, ani chore wizje.
  • pansowa 20.07.2021
    Patriota Możesz ty zacząć spisywać.
    Zacznij od debila którym jesteś.
  • Patriota 20.07.2021
    Tjeri jak widzę jak donosisz na uczciwego człowieka, to mi się niedobrze robi. Musiałem zareagować. Zacznij od absztyfikanta, ma pełno kont, więc możesz mieć pełno roboty.
  • pansowa 20.07.2021
    Patriota A pamiętasz, że jesteś też kretynem? :)))
  • pansowa 20.07.2021
    Obiecałem i ja uprzejmie doniosłem, więc twoja durnota i czepianie się innych nie zna granic.
    No i jak wygląda twoje dochodzenie dupku? :)))
  • Tjeri 20.07.2021
    Patriota, zły człowieku, donos to mogę złożyć na Ciebie – za nękanie. A używanie wielu nicków (w tajemnicy dopóki się nie wsypie) jest faktycznie "uczciwe" :))
  • Patriota 20.07.2021
    Tjeri rozumiem, że to potępienie absztyfikanta, który korzysta tutaj z kilku kont? Jak go nie było, byłaś normalnym człowiekiem, dało się z Tobą nawet porozmawiać. Gdy go wypuścili z wariatkowa, dostałaś szału.
  • pansowa 20.07.2021
    Patriota No i co świrze?
    Kolejne dochodzenie?
    Już ci jedno wyszło z informacją dla admina.
    Masz zakaz komentowania u mnie razem z gwiazdą? :)))
    A to pech.
  • Patriota 20.07.2021
    Pod Twoimi odchodami to wyjątkowo ciężkie przypadki pewnie komentują. Sam sobie je łykaj.
  • pansowa 20.07.2021
    Patriota Najwięcej tam było twoich odchodów :)
  • pansowa 20.07.2021
    Z jakiego klona teraz będziesz u mnie bywał?
  • Patriota 20.07.2021
    Dawno nie byłem w cyrku, więc wszedłem żeby się pośmiać pod ostatnim gniotem pustaka, nic tak dobrze nie robi na zdrowie, jak śmiech. A ty sobie jakieś teoryjki tworzysz. Poza tym tutaj nie ma adekwatnej skali ocen, czyli zera bezwzględnego, albo nawet skali ujemnej, dla wytworów pacjenta.
  • Tjeri 20.07.2021
    Patriota, zły człowieku, możesz mnie obrażać, ale i tak mnie nie sprowokujesz.
  • Patriota 20.07.2021
    I wice wersa, jeśli ja jestem zły, to czym ty jesteś?
  • Tjeri jestem ci wdzięczny za wskazanie tego wielolicowca, który obawia się komentować pod jednym nickiem i przybiera maskę w zależności od okoliczności.
    Nie rozumiem tylko o co tamto multimóżdże się do Ciebie sądzi?
    Moim zdaniem trzeba zlewać ciepłym moczem :)
  • pansowa 20.07.2021
    Patriota Teraz to sobie będzie można popisać :)))
    O idiotach.
    Aż mnie paluszki swędzą :)))
  • pansowa 20.07.2021
    Patriota Teraz to sobie będzie mozna popisać :)))
    O idiotach.
    Aż mnie paluszki swędzą.
  • laura123 20.07.2021
    Patriota, ale zobacz, sam ma ileś tam kont, a komuś zarzuca... no hipokryzja niebywała. Ja nie wiem, czy tak tu ludzi ogłupiał i myśli, że nadal każdy kit im wciśnie? Toż każdy ma oczy i widzi... ale widocznie udawało się nieraz i ciągnie ten wóz... pod górkę! Hahaha
  • pansowa 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski Teraz możemy zlać.
    Nie zrobią mi już obory pod wierszami.
  • Patriota 20.07.2021
    laura123 stare ubeckie tradycje.
  • laura123 20.07.2021
    Patriota żebyś wiedział... wyszkolony!
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 I dumny jeśli eliminuje debilstwo i kutafoństwo :)))
  • laura123 20.07.2021
    Ale pomyśl, za jakich idiotów ludzi tu musi mieć...
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 Ciebie na pewno
  • Tjeri 20.07.2021
    Patriota, i Tobie wszystkiego naj! :))
  • pansowa 20.07.2021
    Tjeri Na drzewo z oszołomstwem!
  • Tjeri 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski
    Zrobiłam to w miarę delikatnie, ale i tak, jak widać, zabolało. To w sumie dobry objaw.
    A inni, co się podczepili, obrażając mnie... Cóż – robią to dawna. To świadczy tylko i wyłącznie o nich.
  • laura123 20.07.2021
    pansowa a to już nie macie gdzie razem iść, tylko na drzewo? Można i tam... hahaha
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 :)))
  • Tjeri 20.07.2021
    pansowa niech tam sobie żyją gdzie chcą.
  • pansowa 20.07.2021
    Tjeri W czarnej dupie bo charaktery czarne?
  • laura123 20.07.2021
    Najlepszy jest charakter damskiego boksera... i tatuśka! Hahahaha
  • Tjeri 20.07.2021
    pansowa – jeśli lubią, kto im zabroni.
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 HAHAHA
  • pansowa 20.07.2021
    Tjeri Tyż prawda,
  • laura123 20.07.2021
    Cyrk, na żywo! Hahahaha
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 Hahahaha
  • laura123 20.07.2021
    Misjonarze... hahaha
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 Hahahaha
  • Patriota 20.07.2021
    Sowa i niunia skrzydełka stroszą,
    jeden wciąż bluzga, razem donoszą.
    Nawet zaraza ich nie rozdzieli,
    na stanowisku wiernym Brukseli.
  • pansowa 20.07.2021
    Patriota Hahahaha
  • Tjeri oczywiście nie będę Cię pouczał ani moralizował, bo każdy ma różną grubość skóry na chamstwo. Bo może czasem lepiej kopnąć dziada prosto w … Wymyśl sobie w co tam chcesz :)
    Każdy ma swoje granice tolerancji i dziadostwo też powinno o tym wiedzieć.
  • Tjeri 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski to ich tylko nakręca i daje paliwo.
    Niech sobie bluzgają oszczerstwami – wystawiają sobie świadectwo.
  • Tjeri zgadzam się.
  • pansowa 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski I ja sobie spadam.
    Ale pozwólcie na koniec...hahahaha!:)))
  • pansowa :)
  • Castor 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski Gdzież to czytałeś bym dopasowywał się do okoliczności? Moje komentarze zawierają jednolite stanowisko. Nie musisz mnie obrażać tylko dlatego ze poczułeś wsparcie. Poczucie wyższości to zawsze przejaw kompleksów.
  • JamCi 20.07.2021
    Ech... Temat rzeka.
    Popraw sobie literówkę. Suwerenie (nie suwerennie).
  • Dzięki Jamci, poprawione :)
  • kigja 20.07.2021
    https://tvn24.pl/polska/tluste-koty-lista-osob-zwiazanych-z-pis-w-spolkach-skarbu-panstwa-psl-pokazuje-liste-5153103

    Czy za czasów PO nie było tłustych kotów? Czy nie zostały ujawnione?
  • Nie mówię, że nie było. Gdzieś tak napisałem?
  • kigja napisz wiersz o kotach z PO to przyjdę skomentować.
    Na marginesie, skąd wiesz, że chodzi o obecnie rządzące koty? Odpowiem za Ciebie, bo wszyscy widzą co się dzieje tylko niektórzy ciągle grzebią w historii, zarzucają aktualne problemy linkami z przeszłości. I to jest problem.
  • kigja 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski

    Ale to nie był zarzut do Ciebie, ja tylko zapytałam z czystej ciekawości, bo zwyczajnie nie pamiętam wszystkiego. Pamiętam sławne na cały wszechświat ośmiorniczki i tak serio nie nic poza tym.
    Nie denerwuj się.
  • kigja oki nerwy na dół:)
  • kigja 20.07.2021
    Jejku nie można normalnie zapytać :(
  • Takie pytania zadawał Patriota, więc sądziłem, że drążysz tę samą studnię.

    Wkurza mnie jak ktoś zasłania się czyimś większymi czy mniejszymi przewinami.
    Ja mu złamałem rękę ale oni połamali mu obie to jestem lepszy? No nie! Najgorsze, że co niektórzy myślą takimi standardami.
    Jestem Polakiem i chcę nim być, ale nie takim.
  • kigja 20.07.2021
    Nie czytam politycznych wypowiedzi Bogusia i laury, bo znam je na pamięć.
    Moje pytanie nie miało charakteru drążenia szali przewinień, było zwykłym ciekawskim pytaniem osoby nie zbyt mocno poruszającej się w przestrzeni byłych polityków.

    Nie ma ludzi idealnych. PO także ma na sumieniu worek, czy woreczek win, tylko moja pamięć nie jest w stanie dokonać rzetelnych porównań, dlatego czasami ośmielam się zadawać niestosowne pytania.
    Przepraszam.
  • kigja jeśli chodzi politykę nie ma niestosownych pytań, ale odpowiedzi, które mogą paść, mi przynajmniej, podnoszą krew, a i tak mam nadciśnienie :)

    Porównywanie PO do PiS jest nietrafione pod tym tekstem, bo on śmiało mógłby zaistnieć podczas rządów obecnej opozycji, chociaż po zastanowieniu, jednak nie, PiS przekracza granice „nieprzekraczalne” i wymyka się jakimkolwiek skalom pod względem roztrwonionych, zdefraudowanych i zwyczajnie rozkradzionych pieniędzy. Na fikladkęcpod pozorem reform, demolują sądy, żeby przypadkiem za jakiś czas nie miał kto ich sądzić. Tego nie robił nikt przed nimi.
    Ale mimo wszystko ten tekst jest o teraz nie o tym co kiedyś.

    Jeśli moja wcześniejsza odpowiedź Cię dotknęła to teraz tarabanię z całych sił w pierś i proszę o wybaczenie :)
  • kigja 20.07.2021
    Marczello,

    Tylko sPokój może nas uratować :)))
  • kigja :))
  • laura123 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski a jakim Ty chcesz być Polakiem?
  • laura123 20.07.2021
    To może inaczej zapytam, chociaż nie odpowiadasz na moje pytania, bo niewygodne...Maurycy, powiedz mi czy po rządach komuny przeprowadzona została lustracja i komuniści odeszli z sądów? Bo ja nie słyszałam, aczkolwiek mógł mi umknąć taki ''drobiazg''?
  • laura123 a ja zapytam jeszcze inaczej. O czym jest ten tekst?
  • laura123 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski mniejsza z tym, napisałeś w komentarzu wyżej, że PIS demoluje sądy, więc ja się pytam, jakie to są sądy, jeżeli jeszcze w nich urzędują komuniści i ich dzieci? Ty wiesz, jak trudno szaremu człowiekowi dostać się do palestry? Bez znajomości można być jedynie radcą prawnym.
  • laura123 jak kigja ładnie zapytała to jej odpowiedziałem na pytanie nie dotyczące tekstu, ale to był wyjątek.
  • laura123 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski a ja brzydko pytam?
  • laura123 20.07.2021
    Jeżeli w tych sądach, siedzą sędziowie na telefon, to gdzie ta niezawisłość sędziowska? I ty nazywasz to demolką pisowską? Ty powinieneś krzyczeć, żeby wreszcie ktoś w tych sądach ład zrobił i żeby jakaś sprawiedliwość była, bo jej nie ma. Są tylko układy starej gwardii.
  • laura123 bo nie o tekst. Bo pytasz tendencyjnie. Bo nie odnosisz się do samego tekstu.
    Napisz gdzie napisałem nieprawdę i zacznie się rozmowa. Bez dobrego początku cała gadka na nic.
  • laura123 chyba zacznę Cię grzecznie ignorować :)
    Ale żeby nie było, cieszę się, że znalazłaś u mnie coś dla siebie :)
    Kłaniam się niziutkio ?
  • laura123 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski przecież ci napisałam. Drzesz tu ryja całkiem bez sensu, jakbyś miał ludzi za idiotów, którzy nie wiedzą co się w sądach dzieje... weź się ogarnij, bo żenada.

    Pasuje ci PO, rycerz na białym koniu, ok, masz prawo do własnych poglądów itd. Ale, kuźwa, z sensem pisz, bo rzygać się chce na te ''twoje prawdy''
  • laura123 20.07.2021
    No, przecież ty wszystkich ignorujesz, którzy mają inne zdanie od ciebie i tobie podobnych. To ci nowina... hahaha
  • laura123 a widzisz niegrzecznie napisałaś i dziwisz się że Cię ignoruję. Moja rada: Przestań się dziwić :)
  • laura123 tylko chamów :)
  • laura123 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski ty ignorujesz, bo nie wiesz co napisać na argumenty innych. Bo co napiszesz, że lustracja była? Hahaha
  • laura123 dziękuję ci za opinię.
  • pansowa 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski Poszła norma jak złoto :)))
    Ciekawe czy takie przypadki się hoduje, czy to naturalne.
  • laura123 20.07.2021
    A ten PIS, to tak się za wszystko bierze, że patrzeć już nie można. A ci drą te ryje bez ładu i składu...

    Maurycy, śmieszysz na maksa. Ale zwolenników, co najważniejsze, masz. Tak trzymaj!
  • pansowa troszkę się co niektórym jad ulał, ale cóż począć, z naturą nie wygrasz :)
  • laura123 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski najważniejsze, że tobie się nie ulewa, co widać w komentarzach... hahaha
  • pansowa 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski Muszę spojrzeć gdzie użyłeś słów:ryj, rzyga, idiota, skoro Ci się ulało:)))
  • pansowa to takie sformułowania tego systemu, posłuchasz człowieka i od razu, albo prawie od razu wiesz z kim masz do czynienia. Takie imputacje właśnie najlepiej odkrywają rozmówcę :)
  • skandal 20.07.2021
    jak już wszystko rozkradną, wtedy oddadzą władzę, żeby wredna opozycja coś wypracowała. to nie będzie się podobało suwerenowi, więc jak już nowe rządy naprawią po PISie, to znowu PIS wygra, żeby sprawiedliwość przywrócić. i tak w kółko macieja.
  • Skandal oni władzy nie oddadzą, trzeba ją im wyrwać, teraz jeszcze chyba można, ale taka szansa nie potrwa zbyt długo.
    Dzięki za zabranie głosu
  • skandal 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski to fakt, może być problem.
  • Grain 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski wyrwać to ty możesz, panienkę z pobocza, od tego są wybory, a nie desantowany troll z Brukselii, z jednym hasłem, Teraz Kurwa My.
  • Grain dziękuję za opinię.
  • Grain 20.07.2021
    Chujowo, że chodzi tylko o ostatni miot /ponad trzysta nazwisk wg PSL_u i Władka Kamysza Na Szaniec/, bo te stare kocury z PSL-u. PEŁO, pousadowiane na różnych samorządowy stolcach mają już dzieci i wnuki z coraz większymi i stąd głównie ten jazgot, przebieranie nogami.
  • SwanSong 20.07.2021
    A po polsku? Ściągnij gumkę w gaciach, bo ci się wylewa.
  • Grain 20.07.2021
    SwanSong pękl ping pong
  • pansowa 20.07.2021
    SwanSong A co jeśli założył majtki na głowę i gumka zacisnęła się na tchawicy?
    O matulu...
  • Grain 20.07.2021
    pansowa ikar fruń po poręczy i trzymaj się lamperii
  • pansowa 20.07.2021
    Grain :)))
    Zelżał ucisk?
  • Grain 20.07.2021
    pansowa na lamperii zapewne
  • pansowa 20.07.2021
    Grain Nie sil się bełkot.
    Po prostu kupuj rozmiar większe i zakładaj na dupę :)
  • pansowa :)
  • Grain 20.07.2021
    pansowa ja nie mylę głowy z dupą, ale możesz z tym jeszcze pożyć

    kontynuuj z SwanProtestsongiem.
  • pansowa 20.07.2021
    Grain Jak się ma dwie dupy to nie pomylisz istotnie
  • piliery 20.07.2021
    Wiersz podobno miał przekazać uniwersalną prawdę. Faktycznie jest politycznym konstruktem zawierającym terminy używane przez propagandowe placówki jednej z opozycyjnych partii ("dojna zmiana"). Autor rzeczywiste poglądy odsłania w pełni w komentarzach. Pod osłoną kilku grzecznych zwrotów formułuje zdania z których aż kapie od strachu, nienawiści. W komentarzach już się nie kryje, wyraża zdecydowane, ostre oceny. To nie jest, wbrew jego sugestiom, próba obiektywizowania rzeczywistości. Tęsknota za tym co było (wygląda to na jakąś osobistą stratę) jest tu na tyle silna że przesłania zdolność (której nie odmawiam) do temperowania emocji. Wiersz miejscami się łamie, gubi płynność.
  • Bardzo dziękuję za wnikliwą opinię.
  • Tjeri 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski
    Już drugą nawet ?
  • Tjeri każdy ma szansę na przemyślenia, sądzę, że z każdą kolejną będzie coraz lepiej ?
  • Tjeri 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski
    Racja! :)))))
  • Tjeri jeszcze ich przyciągniemy na jasną stronę mocy ?
  • Tjeri 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski
    Amen! ?
  • piliery 20.07.2021
    Tjeri Nie jest to druga opinia. Pierwsza nie była opinią dotyczącą wiersza.
  • laura123 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski a gdzie ta jasność z waszej strony, kiedy ty nawet o lustracji nie słyszałeś?
  • Tjeri 20.07.2021
    piliery
    Ale druga Twoja wypowiedź. Tym razem bez maski.
  • Tjeri zapomniała założyć w tym uniesieniu i zachwycie nad utworem :)
  • piliery 20.07.2021
    Tjeri Ja masek nie zakładam. Prawdziwą maską jest dwulicowość i pozorna życzliwość. Tyle że to nie moja maska.
  • Tjeri 20.07.2021
    piliery – grunt, że dobrze myślisz o sobie.
    Nie mam zamiaru Cię przekonywać, do innego spojrzenia. Miłego dnia!
  • laura123 20.07.2021
    I jeszcze, ile ci płacą za pisanie tych głupot?
  • Bardzo ciekawe pytanie.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Grain 20.07.2021
    młodzieżówka jest darmowa.
  • laura123 20.07.2021
    Weź powiedz, bo mnie ten temat od dawna zajmuje, a nikt nie chce powiedzieć, a to muszą być niemałe pieniądze, bo przecież nikt dla bilonu tak by się nie ośmieszał.
    Ja bym tak chciała wiedzieć, jakie to stawki... po starej znajomości, powiedz, ładnie proszę.
  • laura123 cieszę się, że ten utwór tak bardzo przypadł Ci do gustu. Postaram się zrobić coś w rodzaju serii specjalnie dla ciebie Lauro123
  • laura123 20.07.2021
    Będę Ci wdzięczna...
  • laura123 i trzeba było tak od razu ?
  • laura123 20.07.2021
    Maurycy, będę grzecznie czekała... to pewnie będzie pasjonujące.
  • Grain 20.07.2021
    Maurycy i reszta - bonusik

    https://twitter.com/SamnajT/status/1417233265530900480/photo/1
  • Garin Jeśli sądzisz, że to otworzę to chyba mnie z kimś pomyliłeś.
    Ale dziękuję za kolejny wnoszący komentarz.
  • Grain 20.07.2021
    Maurycy Lesniewski nie wnoszący, tylko wyprowadzający sztandar.
  • Grain pozdrawiam.
  • kigja 20.07.2021
    Nie wiem, czy podziwiać WASZ upór i determinację czy zrobić facepalm...

    Miłego dnia ?
  • kigja podziwiaj :)
  • Pan Buczybór 20.07.2021
    Pesymistyczna polityczna rzeczywistość, ale sam wiersz raczej dość koślawy i trochę skaczący od tego do tamtego, nie mogąc się skupić ani na śmieszności ani na tragiczności. Treść doceniam, ale wykonanie, szczególnie u ciebie, mogłoby być lepsze.
    Pozdrawiam
  • Koślawy, pewnie dlatego bo pisany pod wpływem impulsu.
    Dzięki za rzeczowy komentarz, doceniam.
    Pozdrawiam również.
  • MarBe 05.08.2021
    Brawo!!!
    Niezwykle prawdziwy i szczery
    Pozdrawiam
  • Ojjoj joj, jeszcze ktoś tu zajrzał!
    No niestety oparte, jak zauważyłeś, na faktach.
    Dzięki za zerknięcie i komentarz.
    Kłaniam się nisko.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania