To ja Tygrys

LBnP53:To ja Tygrys!

 

Czym jestem? Człowiekiem czy kotem? Zaczynam coraz więcej mieć myśli,jak nigdy do dotąd. Z minuty na minutę wiem, że potrafię coraz więcej.Kiedy otworzyłem usta okazało się ,że potrafię mówić. Pierwszą spotkałem lwicę i okazało się,że też potrafi to co ja. Z rozmowy wynikło,że postanowiliśmy ruszyć razem w świat. Mijały dni. W oddali usłyszeliśmy Pomocy!Pomocy!Podbiegając zobaczyliśmy jak ludzie atakują nosorożca. Rzuciliśmy się na nich. Nosorożec przeżył,tak jak i my. Gdy zapadł zmrok zaczęły nachodzić mnie dziwne uczucia i przemyślenia. Czy to ludzie są źli czy My? Czy zabijanie sprawiło mi przyjemność? Kto albo co decyduje co jest dobre? Tak leżąc uświadomiłem sobie,że nastał Nasz czas. My zaczniemy zabijać dla chciwości,pieniędzy i przyjemności więc teraz nastał Nasz czas rządzenia tym światem.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Witamy w Bitwie i życzymy powodzenia.
    W tytule umieść LBnP nr 53 - To ja Tygrys i zmień kategorię z Fantastyka na Bitwy

    Literkowa
  • Rozpoczynamy Głosowanie! Zapraszamy do czytania i zagłosowania.

    Potrwa do 06 /czwartek/ godz. 23:59

    Literkowa pozdrawia i życzy przyjemnej lektury.
  • Pasja rok temu
    Zamysł dobry i ciekawie prowadzisz swoje rozważania na temat odnalezienia prawdy o człowieku. I odpowiedzenie sobie na pytanie - kim jestem?
    Trochę zapis jest chaotyczny brak spacji i interpunkcji. Ale to mozna poprawić.

    Pozdrawiam
  • Jeszcze dzisiaj i jutro do pólnocy mozesz zaglosować. Zapraszamy!

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania