Abc

Xyz

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (70)

  • skandal dwa lata temu
    Będzie bunga bunga ze starym capem Berlusconim?
  • Tjeri dwa lata temu
    W dodatku przy zdjęciu papy Mussoliniego!
  • skandal dwa lata temu
    Tjeri Berlusconi to wzór cnót rodzinnych i krystalicznie uczciwy człowiek.
  • MartynaM dwa lata temu
    Bardzo mądrze mówiła. Jakieś zmiany nadchodzą. Budzą się ludzie i dobrze!
  • Noico1 dwa lata temu
    Może coś z tego będzie, zobaczymy.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Niemal możesz pominąć?. Brawo Włosi?, stop dyktaturze "lewackiej"
  • Noico1 dwa lata temu
    Wreszcie jakaś dobra wiadomość.
  • Materazzone dwa lata temu
    Polaryzacja społeczna :)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    A, to ta Meloni co znalazła gejów w Krainie Lodu II...
    Rodzina to zło, państwo to również zło, dzieci nie mają być niewolnikami ani rodziców ani państwa... Ani prawo rzymskie ani państwo opiekuńcze tego nie zapewni.
  • Noico1 dwa lata temu
    Nie, nie ta.
  • skandal dwa lata temu
    Przynajmniej nie ma łupieżu zgniłych zębów i dziurawych butów. Zawsze to coś..
  • Marian dwa lata temu
    Dlaczego to jest w dziale "Miłosne" ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Bo bardzo duże nadzieje Włosi wiążą z tym nowym rządem. I wreszcie będą mieć premier z prawdziwego zdarzenia, być może narodziła się nowa, włoska Margaret Tchatcher.
  • Poncki dwa lata temu
    Faktycznie pięknie mówiła. To tak jak wszyscy politycy.

    Mnie nie martwi to, że reprezentuje prawicę, jakaś równowaga w tym europejskim grajdołku jest potrzebna.
    Mnie martwi to, że reprezentuje skrajną prawicę, że do głosu dojdą teraz fanatycy i faszyści. Każda skrajności jest destrukcyjną.

    Nie ma co gdybać, trzeba życzyć dziewczynie powodzenia i obserwować.

    "Po owocach ich poznacie" gdzieś kiedyś słyszałem.

    A jeszcze martwią mnie podejrzenia o koligacje z putlerem...
  • Noico1 dwa lata temu
    Ale nie martwiło Cię, jak lewica prowadziła Włochy prosto do przepaści, robiąc z nich międzynarodowy eurolupanar. Lewaków powinno się izolować i trzymać z dala od rządzenia.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Przedewszystkim mam raczej w nosie to, co się dzieje we Włoszech, puki im się nie zachce Cesarstwo Rzymskie reanimowac.
    Jestem zdania, że u władzy jest potrzebny przedewszystkim dobry gospodarz.
    Ludzie przepychający się po skrajnościach ideologicznych raczej są zbyt tym zajęci i przejęci, żeby gospodarzyć.
    Z kolei ktoś, kto jest dobrym gospodarzem raczej ma niewystarczający PR, żeby się przebić przez bardzo silne, skrajne postulaty.
    Przypuszczalnie tym, którym się do tej pory żyło dobrze, będzie się żyło coraz gorzej, a ci co się czuli pokrzywdzeni zaczną teraz napełniać wygłodniałe brzuszki.
    Osobiście jestem za wolnym wyborem, w każdej kwestii życia i nie lubię zakazów, nakazów, pozwoleń i przywilejów (z kilkoma wyjątkami).
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki oni (prawica) tylko przywracają normalność, po latach eksperymentów lewacko - bolszewickich.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Normalność jest pojęciem subiektywnym.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki, nie lubię zakazów i nakazów, to powiedz to policji na drodze cwaniaczku, albo panom z urzędu skarbowego.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 zawsze mowie, nie zawszę mogę z tym coś zrobić bo ww. są. Tak jak napisałem wyżej - z kilkoma wyjątkami. A za cwaniaczka dziękuję ? to miłe ??
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki to nie był komplement, zapomniałem poprzedzić przymiotnikiem "drobny". Co niniejszym uzupełniam.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 no nie taki drobny, jak bym cie przytulił to by cie tyłek z pół roku bolał
  • ultor dwa lata temu
    Noico1 A to feler.
  • ultor dwa lata temu
    No i przylazła SramSong i wszystko rozpieprzyła, zaczęła się zwyczajna pyskówka na opowi. Ca za burki?
  • Noico1 dwa lata temu
    ultor ano.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 możecie się teraz przytulić i pociumkać swoje wacki
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki wracaj pod swoje gnioty miszczu z Amsterdamu.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 czekaj czekaj. Prowadziłem z tobą normalną dyskusję a ty mnie zwymyślałeś od drobnych cwaniaczków. Myślaleś, że co się stanie?

    Poza tym może i pisze gnioty ale lepsze niż te twoje pożal się Allach literackie kleksy.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki zdążyłem już poznać te twoje "normalne dyskusje", a potem obgadywanie za plecami, spadaj drobny cwaniaczku. Szukaj kogoś na swoim poziomie do dyskusji.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 no ty na pewno nie jesteś na poziomie
    Skoro na argumenty merytoryczne odpowiadasz obelgą. Znaczy to, że nie masz nic mądrego do powiedzenia.
    Poza tym chyba nie do końca rozumiesz co to znaczy obgadywać za plecami.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Żeby mu znów tekstu nie ukradli tylko.
  • SwanSong dwa lata temu
    Kolejna wariatka powiązana z faszystami i Putinem. Wypada życzyć jej krótkich rządów.
  • Grain dwa lata temu
    Logiki za grosz jak Putin to nie faszyści. Przecież on walczy z nimi/faszystami/ tak jak kiedyś PPR i PZPPR, a teraz wy z nierównościami i ciemnogrodem.
    Lewactwo dławi się swoją karmą.
  • SwanSong dwa lata temu
    Grain
    Jak Putin to nie faszyści? Ty siebie czytasz? Obśmiałem się.
  • Grain dwa lata temu
    SwanSong obsrałeś
  • SwanSong dwa lata temu
    Grain
    Niesamowity argument. Nie nadwerężył ci móżdżka?
  • Grain dwa lata temu
    SwanSong

    niedouczony lubiku

    1.poprawnie pisze i wymawia się MÓŻDŻKU
    2.móżdżek odpowiada za funkcje motoryczne

    TVN nie podpowiedział?
  • Tjeri dwa lata temu
    Grain
    Nie nadwyrężył (kogo? czego?) móżdżka – tak jest poprawnie.
    "Móżdżku" występuje zaś w miejscowniku.
  • Grain dwa lata temu
    Tjeri ty jednak bardziej po linii partyjnej lubików, niż z powodu odmiany.
  • Tjeri dwa lata temu
    Grain
    I po co to piszesz? Wystarczyło podziękować.
  • Grain dwa lata temu
    Tjeri za co. łowom frajerów.
  • SwanSong dwa lata temu
    Grain
    Polski język, trudna język?
  • Grain dwa lata temu
    SwanSong Polakiem, to jesteś najwyżej formalnie. Zapomniałeś wyguglać o podstawową wiedzę móżdżku. Bo o tym sza.
  • Noico1 dwa lata temu
    Grain ????????????????????
  • SwanSong dwa lata temu
    Grain
    Ale weź się tak nie denerwuj. W słowach o móżdżku nie chodziło o móżdżek. Taki połeta jak ty, powinien to zrozumieć. Co za rozczarowanie.
  • Grain dwa lata temu
    SwanSong pokaż swoje dzieła, oprócz trollingu na opowi.
  • Noico1 dwa lata temu
    Grain swoje dzieła tworzy w toalecie. Wątpię byś chciał je oglądać.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, ultor - kolega?
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997 pucują sobie nawzajem rurki wyciorami
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Podobne, bo Bogumił też lubi sukienki, wtedy staje się Celiną, nawet Sowiastego rwał, jak go dopiliło.
  • SwanSong dwa lata temu
    Grain
    Trolling, bo mam inne zdanie, niż ty? Naucz się, co to trolling, koleżko.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Choćbym je tworzył w oczyszczalni ścieków i tak będą lepsze niż twoje pseudopatriotyczne pseudowierszyki dla pseudointeligentnych.
  • Noico1 dwa lata temu
    SwanSong no nie musisz się tłumaczyć, nie wstawiaj nam tutaj tych swoich arcydzieł.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noipstro!

    Hihihihih, ale Ci SwanS dowalił ?
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Przy twoich eksperymentach pisarskich nawet etykieta od WC Kaczki wydaje się arcydziełem literackim.
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka spuchałaś z dumy po tych pochwałach anata.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noipstro

    Niby dlaczego zaraz miałam puchnąć, a? Od podpuchy się nie puchnie, Ty byś się dał nabrać jak Masztalski na koparkę, c'nie? ( ͡? ͜ʖ ͡?)
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka zastanawia mnie dlaczego zostałaś wyróżniona pośród morza badziewia.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, Wy tu nie wchodźcie obywatelu w kompetencje śledczych, bo się wam przypomni, kto tu, co może.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    A nad czym się tu zastanawiać, czy osoba wulgarnie wyzywająca userów może być miarodajna i wiarygodna?

    Akurat Trzy Cztery bardzo dobrze pisze, a przybysz sponiewierał jej pisanie i ją też, no podpucha grubymi nićmi szyta.
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka nie zgodzę się z Tobą. Może i podpucha, ale ... . Teksty o Julce świetne, czytałaś, widać pazur i humor, trochę przypominający refluksję (chodzi o humor), wiersz wklejony wyżej niczego sobie. A czy wulgarna? To prowokacja, a ci którzy jej/jemu odpowiadają, samozwańczy obrońcy opowi, mogliby ją/jego uczyć wulgarności, chamy skończone. No, pretoriany Antka. Ocena dokonań i charakterów większości userów w punkt. Większości, nie wszystkich. Nie wiem tylko czemu się czepiła Józka, który nikomu w drogę nie wchodzi, ani nie trolluje nikogo, więc nie mógł jej/jemu podpaść. I jedynie on odpowiada z klasą na zaczepki, bo pozostali to barachło gorsze sto procent od niej/niego, co widać, słychać i czuć.
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka no i jak na przypadkową/obcą osobę zbyt dobrze zna userów.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Eeee tam z taką analizą osobowości, wcale nie w punkt, a to że przybysz potrafi pisać, nie zmienia faktu, że przesadza z zadymami. Ja się wymiksowuję na jakiś czas, za dużo zadym, za mało fajnych dyskusji, zabaw, przekomarzanek. Toksyczna atmosfera mi nie służy.

    Ciao ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka baj.
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Oczywiście, to już niemal pewne...
  • Noico1 dwa lata temu
    Lewacki beton kontratakuje:

    Zwycięstwo Giorgii Meloni w wyborach we Włoszech najwidoczniej nie spodobało się decydentom w Google, gdyż zdecydowali się usunąć z YouTube wideo z przemówienia nowo wybranej premier Włoch, które wygłosiła jeszcze w roku 2019. Wideo, które po wyborach stało się niezwykle popularne i udostępnianie na różnych stronach internetowych, ma rzekomo łamać „wytyczne dla społeczności” znanej platformy – informuje serwis „Breitbart”.
    W przemówieniu, które wygłosiła na Światowym Kongresie Rodzin w 2019 r., Giorgia Meloni krytykuje elity promujące agendę globalistyczną i atakujące tożsamość narodową, tożsamość religijną, tożsamość płciową oraz rodzinę. „Dlaczego rodzina jest wrogiem? Dlaczego rodzina tak przeraża? – mówi włoska polityk. – Istnieje jedna odpowiedź na te wszystkie pytania: Ponieważ nas określa. Ponieważ jest to nasza tożsamość. Ponieważ wszystko, co nas określa, jest teraz wrogiem tych, którzy chcieliby, abyśmy nie mieli już tożsamości i po prostu byli doskonałymi niewolnikami konsumentami”.

    Kontynuując swoje przemówienie Meloni stwierdza: „Nie mogę siebie określić jako Włoszka, chrześcijanka, kobieta, matka. Nie. Muszę być obywatelem x, płcią x, rodzicem 1, rodzicem 2. Muszę być numerem. Ponieważ, kiedy jestem tylko numerem, kiedy nie mam już tożsamości czy korzeni, wówczas jestem doskonałym niewolnikiem na łasce spekulantów finansowych. Doskonałym konsumentem”.

    Meloni dodaje też, że to właśnie fakt, iż „nie chcemy być numerami” oraz obrona wartości istoty ludzkiej, „wzbudza tak wiele strachu”. I podkreśla, że „każdy z nas ma wyjątkowy kod genetyczny, które jest niepowtarzalny”, a to z kolei „jest święte”. „Będziemy tego bronić. Będziemy bronić Boga, ojczyzny i rodziny. (...) Zrobimy to, by obronić naszą wolność. Ponieważ nigdy nie będziemy niewolnikami i prostymi konsumentami na łasce finansowych spekulantów” – kontynuowała.

    Meloni na końcu swego wystąpienia zacytowała fragment z ostatniego akapitu Heretyków Chestertona: „Zapłoną ogniska, by zaświadczyć, że dwa plus dwa równa się cztery. Dobyte będą miecze, by dowieść, że liście są zielone latem”. I dodała: „Ten czas nadszedł. Jesteśmy gotowi”.

    Jak informuje serwis „Breitbart”, YouTube zamieścił w miejscu wideo przekaz, że naruszyło ono „wytyczne dla społeczności, chociaż platforma musi jeszcze publicznie podać pretekst”. „Breitbart” zwrócił się do YouTube o komentarz. Na razie wydaje się, że Meloni miała rację: obrona rodziny, tożsamości narodowej i płciowej oraz religii przeraża wielkich tego świata.
  • SwanSong dwa lata temu
    Nikt tak sobie mord nie wyciera rodziną, jak idioci, którzy o te rodziny nie dbają.
  • Noico1 dwa lata temu
    Lewactwo wyciąga łapska w kierunku dzieci, żeby je demoralizować i promuje rozwiązłość i sodomię.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Czarnosukienkowi zdecydowanie przodują w wyciąganiu łapek do dzieci. D tego w seminariach jest masa niespełnionych gejów. Ciekawe, co ich tam ciągnie?
  • Noico1 dwa lata temu
    Ty za to jesteś niespełnionym społecznie durniem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania