To moja pierwsza opowieść i myślę że niezły był by prolog lub początek mojej powieści

Pewnym dalekim królestwie Castellan w parze królewskiej  rodzi się syn, śliczny i zdrowy. Następca tronu. Niestety ma on starszą zadrosną Siostrę Christine, która pragnie rządzić tą krainą, jest zła i już odkryła swoją moc. Wieku 16 lat jej moc dosięgnie szczytu. Obecnie ma 15 lat.

 

W dniu narodzin brata w nocy dziewczynka zabija rodziców i kiedy idzie zabić niemowlę, chłopiec znika.

 

Jedna ze służących imieniem Joana zabiera chłopca i kradnie pieczęć Christyn ( który otwiera portale ), przenosi się z  chłopcem na ziemię, A po drodze gubi pieczęć.

 

Christine wysyła swoich ludzi , by szukali chłopca w tym kazała zabić wszystkie noworodki w królestwie, za zniknięcie brata, którego chciała zabić, tak  chciała ukarać mieszkańców.

 

Młoda mieszkanka Morgana chciała uchronić swoją kilku miesięczną córeczkę Esmeraldę przed śmiercią ukryła ją i jak całą swoją rodzinę w mieście nieskończonym. 

 

Ukrywała się tam razem ze swoją Starszą siostrą Katariną ,w która jest strażniczką Kwintesencji( potocznie tzw. Blyskawice lub wyładowanie atmosferyczne) ,ożywienie I właścicielką serca i ze swoim chłopakiem Haroldem, ojcem dziecka.

 

Wystraszeni mieszkańcy, stworzyli bunt przeciwko Mrocznej Pani( tak ją nazywają), tak zwani buntownicy (rebelianci).

 

Mroczna Pani jest 15 letnią dziewczynką, piekną, potężną istotą, ma na swoich usługach różne stwory i miliona żołnierzy, pobiera energię od mieszkańców. Strazniczki sieci walczyli z stworami księżniczki, nie była ona prawowita następczynią tronu , następcą  był zaginiony książę.

 

Joana , która zabrała Chłopca nadała mu imię Eryk  Christopher. Kobieta  przejmuje nazwisko ziemskie Branson i sama wychowuje chłopca jakby był jej własnym synem

 

Strażniczki sieci to już kobiety po dwudziestce, kiedy  jedna z nich o imieniu Dylan (strażniczka Wody) ginie przez

18-letnią  Morganem Robinson (młodszą siostrę Katariny), Morgana była zazdrosna o starszą siostrę, bo sama chciała zostać strażniczką, choć ona jak i jej siostra miały  moce od urodzenia, ponieważ są potomkami pradawnej kapłanki.

 

Katarina otrzymała więcej mocy jak została strazniczką Kwintesencji ( tzw. błyskawice lub wyładowanie atmosferyczne ) , ożywienia i właścicielką serca, jej siostra także  pragnęła więcej mocy , pragnęła serca nieskończoności. Wrabia z zemsty siostrę w zabójstwo Dylan, strażniczki rozpadają się po jej śmieci, pozostałe trzy idą swoją drogą

Padma (strażniczka ziemi )- została królową drzew w innej krainie i drzewa oddali jej serce owej krainy

Adelajda (Adel) (Strażniczka powietrza) -dołączyła do rady nieskończoności.

Linda  (strażniczka ognia)- założyła rodzinę na ziemi, prowadzi restaurację i ma nawet wnuka , Williama.

 

Rada zabiera Katarinie serce nieskończoności i zostaje  uwięziona na górze Sidney , choć była niewinna, nikt jej nie wierzył , Morgana znika bez śladu, zostawiając swojego Chłopaka i ich kilku miesięczną córeczkę  bezpiecznych w mieście nieskończonym, gdzie zła księżniczka ich nie znajdzie i odchodzi bez pożegnania.

 

Kilka miesięcy późnej rada stwarza sieć by odgrodzic złe królestwo Castellan od innych światów, żeby zło się nie rozprzestrzeniło, Katarina wykorzystuję zamieszanie i ucieka ze swojego więzienia. Wraca do miasta nieskończonego, dowiaduję się od Harolda że jej siostra znikła i zostawiła mu ich już roczną  córeczkę Esmeraldę. Powstanawia być matką dla dziecka , twierdząc że "- dziecko nie powinno wychowywać się bez matki"

z czasem zakochuje się w Haroldzie , chłopaku Morgany. Kilka tygodni późnej pobierają się  i razem wychowują Esmeraldę. Katarina bardzo kocha swoją siostrzenicę  i traktuje ją jak własną córkę, wspólnie postanowili nie mówić dziecku prawdy że jej biologiczną matką jest Morgana, Katarina postanawia z mężem nigdy więcej nie wspominać o Morganie. Jak zniknęła to już z ich życia na zawsze.

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Rafał Łoboda 24.01.2022
    Hej, hej
    Przykro mi, ale to nie jest prolog, nie nawet dobre streszczenie.
    To naszpikowana błędami notatka: kto jest kim, ile ma lat, jaką profesję itd.
    Widzę, że dopiero zaczynasz przygodę z pisaniem, więc poradziłbym Ci pisać z początku krótkie opowiadania, aby się podszkolić.
  • Zamurowało mnie...
  • Vespera 24.01.2022
    Myślę, że niezły byłby z tego początek notatki, ewentualnie planu opowieści, nie samego opowiadania.
  • Zaciekawiony 24.01.2022
    Marg, to ty?
  • Akwadar 24.01.2022
    To nie ona

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania