Brak tytułu

Serdecznie dziękuję!

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • SwanSong 28.02.2022
    Tutaj piszę, bo nie zamierzam brać przykładu z ciebie i śmiecić innym pod tekstami. Czytają cię głównie ludzie, którzy chcą się z ciebie pośmiać. Z twoich tekstów o goleniu jajek, o braku pieniędzy z powodu konieczności odwiedzin w agencji towarzyskiej i żałosnych prób podrywania użytkowniczek portalu.
    Widać, że słabo piszesz i brak ci weny, ponieważ bez przerwy piszesz to samo: jaki ten świat zły, jacy ludzie są strasznie, a ja jaki dobry i niezrozumiany. Za pierwszym razem było śmiesznie, za drugim żałośnie, za trzecim nudno.
  • Grain 28.02.2022
    zamiast napierdalać w klawiaturę, poszukaj dodatkowych źródeł do chodu - choćby przez ten internet i opowi odpocznie.
  • Narrator 01.03.2022
    Wynika z tego artykułu, że niepełnosprawnych traktuje się w Polsce jak ludzi gorszej kategorii, a przecież należy im się dodatkowa opieka. Potrzebujących pomocy marginalizuje się w myśl zasady: „To nie mój problem, mnie to nie dotyczy”.

    Tu gdzie mieszkam też w tej dziedzinie nie jest idealnie, jednak z tego co piszesz jest o niebo lepiej niż w Polsce. Niepełnosprawni są objęci ogólnokrajowym programem NDIS (National Disability Insurance Scheme). Program ten zapewnia finansowanie, fizyczną asystę i należyte wsparcie w codziennym życiu. Może pomóc osobom niepełnosprawnym odzyskać kontrolę nad ich życiem. Finansowo jest to około 500 AUD (1525 PLN) tygodniowo minus 25 procent za wynajem państwowego mieszkania. Nie jest to wielka suma, lecz pozwala na godziwe życie, bez szlajania się po ulicy i żebraniny.

    Tyle co do treści publikacji. Jeśli chodzi o sposób pisania to moim zdaniem jest bardzo oryginalny, wręcz niepowtarzalny. Masz cięte pióro i władasz nim jak D'Artagnan szpadą. Nie przejmuj się negatywnymi komentarzami, bo nawet największe arcydzieło każdego nie zadowoli.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce z systemem :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania