...

...

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Ant 23.12.2021
    Święta to niestety biznes. Reklamy naokoło atakują świątecznymi kolorami. Zachęcają do świątecznych zakupów z rozmachem.
  • Nuria 24.12.2021
    Ant, dziękuję za słowo i świętuj szczęśliwie na ile się da.
  • ... do szuflady 25.12.2021
    Nurio?
    Do bólu prawdziwa tradycja, ale pozwól proszę, że mimo wszystko...
    Szczęśliwych, zdrowych, pogodnych dla Ciebie.

    Serdeczności
  • Nuria 25.12.2021
    ... do szuflady
    I dla Ciebie wszystkiego co tylko pragniesz:)

    Patrzę na ten zakłamany świat, gdzie składa się NAJ, by za chwilę wdziać codzienny garniturek i skakać sobie do gardeł...hipokryzja mnie przeraża.
  • ... do szuflady 25.12.2021
    Nurio kochana?
    Nie jestem jakaś bardzo wiekowa (56l), ale zostałam 'źle wychowana' i powielam 'ten błąd' z pokolenia na pokolenie... swoją maleńką prawnuczkę/jeśli wnuczka pozwoli/ z pewnością też 'źle wychowałam'...
    Przy takich okazjach przypominam sobie słowa mojej prababci = zbyt długo nie było wojny, bo ludzie przestali się szanować...

    Raz jeszcze Serdeczności i spokoju życzę.
  • Pasja 25.12.2021
    Zdrowia i spokoju ? ? ?
  • Dekaos Dondi 25.12.2021
    Nurio↔No tak to jest na tym świecie, iż bywa, że "jeden drugiego gniecie"↔Dwie "strony medalu" jasna i ciemna, a życie przeważnie na obrzeżu grubości się toczy. No ale, pomimo... Zdrowych i Pogodnych Świąt i SzNR22?????
  • Pan Buczybór 25.12.2021
    niezłe
  • Nuria 28.12.2021
    pasjo, Dekaosie Dondi, Panie Burczyborze - dla Was także posyłam moc świątecznych serdeczności - bądźcie zdrowi i szczęśliwi:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania