Transformacja

Transformacja zlęknionej duszy stojącej niegdyś nad życiową przepaścią jest bardzo powolnym procesem. 

Kiedyś niepewna w swych decyzjach pozostawała przez długi czas w wybranej przez siebie strefie komfortu.

Teraz z większą świadomością swego istnienia, gotowa jest poddać się temu procesowi.

Postanawia w niedługim czasie podążyć nowo obraną przez siebie drogą.

Zrozumiała, iż życie, jakie do tej pory wiodła, było zbudowane na kruchych fundamentach.

Iluzji, która dawała jej złudne poczucie szczęścia i ulotne nadzieje. 

Bowiem zbyt wiele pracy i zaangażowania pokładała we wszystko, co robiła.

Nie dawało jej to upragnionej stabilizacji, z czasem stało się coraz bardziej uciążliwe, wzbudzając coraz większy niepokój w jej wnętrzu.

Dziś wędrując po ścieżkach życia, zagłębia się w pierwotną siłę swej ziemskiej natury.

Może swobodnie przechodzić do kolejnych etapów własnego rozwoju, który umożliwił jej widzenie otaczającego świata w szerszej perspektywie.

Dzięki temu nabiera ona zupełnie nowych sił witalnych, aby móc stawić czoła wszelkim przeciwnościom losu.   

Dzień po dniu ,dąży do spełnienia, manifestując światu swój wielki potencjał, jaki posiada. 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania