Trening - pamiętnik sportowca - dzień 1

Trening - pamiętnik sportowca - dzień 1

 

Szykowałem się do tej chwili przez wiele miesięcy. Od kontuzji minęły 4 lata i od tamtego czasu naprawdę nie miałem ochoty ćwiczyć, rehabilitacja była niemiłą koniecznością, straciłem radość z ruchu i popadałem w depresję. Otrzymałem od losu, a raczej wybitnych specjalistów szansę na testowanie innowacyjnego leku na ścięgna. Normalnie po takich zerwaniach można się pożegnać z karierą sportowca, a oni obiecali mi nie tylko powrót do starej formy, ale i jeszcze lepsze osiągi niż kiedyś, a już wcale nie byłem najmłodszy, bo bliżej mi do 40 niż 20 :)

 

Jestem po miesiącu brania tych magicznych specyfików, czuję się dobrze - nic nie boli, a jeszcze niedawno ledwo chodziłem, uważny na każdy krok, schodek, próg...

Specyfiki w smaku ohyda 2 x dziennie x 3fiolki , faszerują mnie też różnymi odżywkami, badają parametry itp, ale to wszystko nieważne, skoro organizm się regeneruje i skoro znów będę mógł wrócić na korty. Tenis był mi przeznaczony, trochę jakbym się urodził z rakietą i piłką w ręku.

 

Dziś więc zaczynam obserwacje do mojego dziennika - pierwszy trening, pierwsza przedtreningówka (właśnie wypita) i pierwsza potreningówka (czeka już gotowa). Jestem podniecony jak małolat idący pierwszy raz na wiejską imprezę w remizie.

 

Trzymajcie kciuki - czas start.

 

TRENING - dzień 1:

- 20 minut ogólnej rozgrzewki

- 30 minut mobilizacji stawów

- 10 minut ciężary na ręce

- 40 minut ćwiczeń cardiovascular z tętnem max 140.

- 20 rozciąganie, wyciszanie

 

Parametry:

 

Wysycenie krwi tlenem - saturacja SpO2[%]:

- przed rozpoczęciem treningu: stabilne 98%

- po rozciąganiu: 99%

 

Puls PRbpm:

- przed rozpoczęciem treningu: 63

- po rozgrzewce: 98

- po mobilizacji: 86

- po ciężarach: 92

- po cardio: 139

- po rozciąganiu: 75

 

Odczucia potreningowe - dzień 1:

- o matko! mam 1000 lat, serio! jak dobrze się było poruszać :)

 

A teraz już tylko kąpiel magnezowa z Epsom Sól - relaksuje i oczyszcza organizm z toksyn, polecam.

 

Do jutra! :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Józef Kemilk 01.11.2021
    Kontuzje straszna rzecz, wybijają z rytmu i rozleniwiają. Fajna byłaby jakaś cudna mikstuta. ?
  • D.E.M.O.N 02.11.2021
    no byłaby fajna, pomarzyć można :D słyszałem, że efekt placebo też działa - dziś regeneracja :D
  • nerwinka 08.11.2021
    D.E.M.O.N
    zaczuna się nieźle. Czekam na dalszy ciąg
  • D.E.M.O.N 10.11.2021
    nie wiem który to już dzień, ale rąk do góry podnieść nie mogę. Regeneracja to ściema - mógłbym iść na regeneracje na tydzień, a nie 1 dzień. Trener ciśnie SMSy o kotletach i masażach, a dieta - panie masakra! już rozumiem czemu panny takie wkurwione chodzą jak sobie odmawiają przyjemności. czekam na wejście w stan ketozy, to Wam opiszę przeżycia i postępy :)
  • Utwór zawiera lokowanie produktu. Hłe, hłe.

    Był tu kiedyś juzer, Canulardo.
    To znaczy Canulas. Jazwykłamgo zwać Canulardo.
    Zna się na treningach i sporcie.
    Jeśli to opowiadanie to nie tylko fikcja literacka, a twoje doświadczenie, to skontaktuj się z nim.
  • D.E.M.O.N 10.11.2021
    Polecam ten produkt :) bo go lubię i mi pomaga.
  • Cicho_sza 08.11.2021
    Miałam kiedyś taki pomysł, żeby pisać coś w rodzaju pamiętnika w trakcie odchudzania. Nawet udało mi się spisać kilka przemyśleń, ale utknęłam w tej kwestii. Tak jak i w kwestii odchudzania, haha.
  • D.E.M.O.N 10.11.2021
    hahaha, no ja nie chce utknąć, mam grupę wsparcia, i to jest najważniejsze, wszyscy narzekamy, chujwimy sobie dookoła, najgorsze, że do roboty trzeba chodzić, a na to już się w ogóle nie chce...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania