-

-

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • jolka_ka 14.09.2018
    Percy - kojarzy mi się z "Zieloną Milą", a że uwielbiam tę książkę, to już na starcie plus.
    Cały tekst cudny, a drugi akapit mnie porwał. Jest w Tobie coś, co sprawia, że mogłabyś pisać o jabłkach na drzewie a i tak byłoby poetycko, i tak chciałoby się Ciebie czytać. Żałuję, że te części są takie krótkie. A z drugiej strony zawierasz w nich cały sens. Zagubienie, podążanie, zbrodnia, jej piętno. Pełna gama emocji.
    Pozdrawiam.
  • ''Żałuję, że te części są takie krótkie.'' - jej, bardzo Ci dziękuję. To chyba najmilsze, co można usłyszeć.

    Pierwszy raz od dawna staram się zbudować coś dłuższego i spójnego, więc cieszę się, że jakoś tam wychodzi :).
  • Justyska 15.09.2018
    "Zagubienie jest bardzo groźne. Można mu nadać dowolny kierunek." - idealnie w punkt.

    "Moja kreatura, co mnie rozerwała w alejce labiryntu." nie wiem, czy nie lepiej by było zmienić szyk: Moja kreatura, co rozerwała mnie w alejce labiryntu. I zobacz sobie, bo w następnej linijce jest znów "mnie"

    Kurczę bardzo to takie... sama nie wiem bliskie śmierci, fascynacji i z całą pewnością jest to intrygujące.
    Będę śledzić.
    Pozdrawiam!
  • Wlasnie mnie tez zaintrygowala mocno ta tematyka powiesci XIXwiecznych, gdzie sa czesto omawiane skutki w czlowieku po dokananiu zbrodni, i takim torem szly moje mysli.

    Dziekuje i pozdrawiam :).
    Watpliwosci obadam, jak dostane sie do komputera.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania