Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Trudny patrol po zgniłej osobowości. Zakład produkcyjny - mózg.

Droga, jaką wciąż idziemy, udaje zamkniętą, gdy pojawia się problem nie do rozwiązania. Ale czy takie istnieją? Pytam mózgu. Bezduszna cisza nie ze względu na brak umiejętności jego użytkowania, a jedynie względy czasowe, które tak specyficznie nami pomiatają. Pojawia się mała, edisonowska żarówka... Najpierw trzeba ją dokładnie obejrzeć. Ale czy podejmowanie wciąż słusznych decyzji czegoś mnie nauczy? Nie. Idę dalej. Mijam ryzyko, które zawsze jakoś się wywinie, bo jest pewne siebie. Mijam pogardę, która budzi brak zaufania. Mijam złość. Zatrzymuję się. Aleja Złości 2. Trochę jak roztocze. Mijam szczerość. Idę dalej, bo wciąż jej nie ufam. Tak ślepo w nią nie wierzę, ponieważ nie podejmowałam wcześniej słusznych decyzji. Teraz wiem, że szczerości tak bezgranicznie zaufać nie można. Mój wzrok zatrzymał się przy podjadaniu Alei Typowych Zachowań. Parszywa przeciętność wciąż nie daje mi spokoju. Niby jest, niby nie ma. Taka nijakość. Takie jeżdżenie hulajnogą. Zatrzymałam się na zakręcie prostym. Jest tam wodopój dla odpornych na wiedzę i szyte grubymi nićmi uwydatnienie obrośniętego w tłuszcz myślenia, do którego tak trudno się dostać...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Okropny 06.07.2016
    Dobře
  • tribia 06.07.2016
    Okropnie dzìekuję :).
  • Neurotyk 06.07.2016
    Bardzo dobrze napisane, albo celowo mi ułatwiasz, albo piszesz raz tak, raz tak, mniejsza z tym, ciekawe porównania, bez bełkotu jak czasami robisz (wybacz). 5 :D
  • Neurotyk 06.07.2016
    ciekawa ta wycieczka w głąb świadomości :)
  • tribia 06.07.2016
    Łał - cieszy mnie to właśnie tak, boś wybredno - obeznany :).
  • Neurotyk 06.07.2016
    Nie jestem wybredny, obeznany tyle, co mam poczucie gustu :) Ale nie wybredny:)
  • tribia 06.07.2016
    Gdyby to był gust, to nie dyskutowałabym z nim ani razu. :)
  • KAMIEN 10.07.2016
    Trudny patrol po zgniłej osobowości. Zakład produkcyjny - mózg.
    Zajebista nazwa opowiadania.
  • Margerita 21.05.2017
    Tekst jest bardzo pouczający to my sami tworzymy problemy z którymi później nie umiemy sobie dać rady, przez co zamykamy się dla innych moja ocena to 5
  • tribia 21.05.2017
    Dziękuję :).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania