Abc

Abc

Średnia ocena: 1.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • SwanSong dwa lata temu
    Nażryj się tym honorem i ogrzej nim dom. Pusty frazes.
  • Noico1 dwa lata temu
    Nie samym chlebem człowiek żyje prostaku. Są sprawy, o których nie masz pojęcia, bo nie dorosłeś.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Takimi pierdołami trzeba się zajmować, dopiero gdy zaspokoiło się podstawowe potrzeby. Wy, prawaczki, tego nie potraficie.
  • Noico1 dwa lata temu
    SwanSong piramida Masłowa wyjaśnia koleje życie ludzi prymitywnych, którzy dopiero zaczynają coś jarzyć, gdy już się nażrą i napiją.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Wiadomo, wy jak bolszewicy, ważna ideologia, a lud niech zdycha z głodu. Doskonale propagujesz wzorce ze wschodu :-D
  • Noico1 dwa lata temu
    Niedouczony jesteś. Nie żyje się po to, żeby jeść, ale je się po to, żeby żyć, to akurat słowa Sokratesa nieuku, a nie bolszewików. Bolszewicka postawę to akurat ty prezentujesz. Ty pewnie z tych co obdzierali do naga rannych powstańców, i pewnie podobne do siebie egzemplarze reprodukujesz zaśmiecając świat g.
  • Noico1 dwa lata temu
    I jeszcze egzegeza tego tekstu za wikipedią:
    "Jest to parafraza tekstu oryginalnego zapisanego w języku greckim. W dokładniejszym tłumaczeniu: „Źli ludzie żyją, aby jeść i pić, natomiast dobrzy ludzie jedzą i piją, aby żyć”. W szerszym kontekście używane dla określenia hierarchii wartości w życiu człowieka. W bardziej dosłownym znaczeniu jest uwagą dotyczącą konieczności jedzenia z konieczności podtrzymania funkcji biologicznych, ale bez przywiązywania do tego specjalnej wagi".
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    >>i pewnie podobne do siebie egzemplarze reprodukujesz zaśmiecając świat g.<<
    Gratuluję kultury. Obrażanie czyichś dzieci świadczy tylko o tobie. Jednak jesteś prymitywem, który ze względu na brak argumentów robi wycieczki osobiste i atakuje czyjąś rodzinę. Sam sobie dajesz świadectwo, że miałem rację.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Czyli niech zdychają, byle wierzyli w odpowiednie rzeczy. Całe szczęście czas takich ludzi, jak ty i twoi idole, już się kończy.
  • Noico1 dwa lata temu
    Ha, ha, zło dobra nigdy nie pokona.
  • MartynaM dwa lata temu
    SwanSong a gdzie tu, Noico, atakuje rodzinę, bo nie mogę się doczytać?
  • MartynaM dwa lata temu
    A już mam... Noico, w ten sposób, to faktycznie nikogo do siebie nie przekonasz...
    Tylko nienawiść wzmagasz, a po co?
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM internetowego trolla z pewnością nie przekonam, nawet przekonywać nie mam zamiaru, bo toto przyłazi pod teksty, żeby dymić.
  • MartynaM dwa lata temu
    Noico1, nikogo nie przekonasz w ten sposób. Po co dajesz się prowokować, jeżeli wiesz, że to specjalnie?
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Hahahahha, brzuchaty troll peroruje o hierarchii wartości, a sam popełnia grzech przeciw obżarstwu, c'nie, trollu brzuchaty? ?

    Człek uduchowiony kałduna wielkiego jak piłka lekarska nie ma. Koniec. Kropka.
  • krajew34 dwa lata temu
    Noico1 zgodzę się z Martyną, jeśli wiesz, że ktoś nie chce zmienić swoich poglądów, ani tym bardziej wymienić je z tobą, to po wchodzić w polemikę? Dodatkowo używając takich zdań, jak przytoczone wyżej, tylko potwierdzasz ich argumenty i stajesz się tym, z którym pragniesz walczyć, a nie o to chyba w tym chodzi. Jeśli już interesuje cię walka, rób to za pomocą tekstów, a nie komentarzy. Pokazując pogardę, czy też nienawiść, nie sprawiasz, że ktoś uwierzy, w to co mówisz. Polecam zignorować i nie dać satysfakcji, albo pisać coraz to nowe teksty. Dyskusje na poziomie dna w stylu jadu i kwasu to nie walka, to nawet nie bronienie honoru, to tylko ujadanie psów o różnych kolorach, irytując innych swym hałasem. (to tylko symboliczne porównanie, nie mówię o danej rozmowie, czy komentarzu). W oczach wielu nie masz wtedy poglądów, wyglądasz tak samo. Ale ja sobie mogę mówić, a zrobisz, co chcesz. Jednak wiedz, że próba odpowiedzi w wulgarny, czy też nieetyczny sposób nie sprawi niczego dobrego. Pozdrawiam.
  • Grain dwa lata temu
    Szpilka, szpilunia, do neonówki to ci brakuje zasilania i gawiedzi nastawionej na rżenie z gastryczno-dupiastych wstawek. Pani Ewa Demarczyk powiedziała kiedyś do Jana Nowickiego :,,Choćbyś nawet się zesrał, na scenie i tak brawo będą bić tylko dla mnie"
  • Noico1 dwa lata temu
    krajew34 dziwaczne to Twoje postrzeganie rzeczywistości. To tak jakbyś napadniętej kobiecie odmawiał prawa do obrony, i doradzał, żeby nie szarpała tylko poddała gwałtowi, bo inaczej uznasz, że będziesz ją postrzegał jako równie brutalną co agresor. To muzułmanie mają tak postrzegają rzeczywistość.
  • krajew34 dwa lata temu
    Noico1 trudno mi przyrównywać potyczķę słowną, czy też ujadaniem dwóch stron na portalu amatorsko literackim do przemocy w tak zwanym realu, gdzie może dojść do niezwykle groźnych sytuacji. Nie widze tego i mógłbym odwrócić słowa, dziwne to Twoje postrzeganie rzeczywistości, to tak jakbyś myślał, że rzucanie się na każdego, pozwoli ci cokolwiek wygrać, a słowa, pełne jadu zapewnią estyme na portalu...bardziej przypomina to jakbyś przechodził koło szczekającego psa i uznał, że jest za głośno, przy czym sam krzyczałbyś jeszcze mocniej, a trzeci uznałby to za sytuacje komiczną i kręcąc głową, oddaliby sie jak najszybciej. Tak to widzę, nie da się niczego zmienić na siłę, szczególnie człowieka, no ale postaram się już nie wypowiadać, tak jak wspomniałeś, że Jezus raz wyrzucił ludzi z świątyni, tak o wiele bardziej wybaczał i szerzył pokój, oddalając się od miejsca, gdzie go nie chcieli. Czy zrobił coś, gdy uważając, że mówi absurdalne rzeczy, chcieli go zrzucić ze skały? Nie, po prostu stamtąd odszedł. I tak traktuje wszelkie próby nawrócenia, czy też szerzenia wiary. Czasy inkwizycji skutecznie pokazały, co będzie, gdy spróbujemy za mocno naciskać w imię Boga... ale tak jak pisałem, postaram się już nie wtrącać, jednak radze ci się nie wybielać, używając różnych zdań, czy też słów, które jasno wskazują, gdzie trafiają najważniejsze przykazania. Jesteśmy tylko ludźmi, poglądy, czy też słuszne, bądź nie, nie dają nikomu wytłumaczenia do niszczenia drugiego człowieka. Możesz uznać to za naiwność, ale tak to widzę. Życzę dobrej nocy.
  • MartynaM dwa lata temu
    Teraz są chore czasy. Patriotyzm jest wyśmiewany, zamiast Polska mówią "ten kraj", narodowcy to naziści.
    Niemcy dążą do dominacji, jak przed II wojną. Rosja też walczy o wplywy. A my w środku, jak zawsze, najbardziej miotani. A jeszcze roszczenia Żydów co raz powracają.
    Nie mówiąc juz o wojnie polsko - polskiej.

    Jakoś czarno to widzę.
  • krajew34 dwa lata temu
    Bańka powoli rośnie, aż w końcu pęknie, przynosząc kolejny okrutny konflikt. Oby nie za moich czasów. Świat odwrócił się na przeciwną strone, ale tylko naiwni mogą myśleć, że nastała era wolności. Wciąż istnieje cenzura, tolerancja jest wtedy, gdy popiera się słuszną linie par.. wolnościową. Inaczej jesteś odsuwany/na nq boczny tor. Według mnie, nikt nie musi się zgadzać, sierp i młot po prostu dostosował się do nowych czasów, czerwień na wielobarwność, szkarłat za bardzo kojarzy się z krwią.
  • Noico1 dwa lata temu
    Martyno, podczas najazdu bolszewickiego też nie było nadziei, a jednak. Tak będzie i tym razem.
  • Noico1 dwa lata temu
    krajew34 trzeba pokazywać lewacką hipokryzję, piętnować, ośmieszać. Nie poddawaj się, bardzo dobrze i inteligentnie to robisz.
  • krajew34 dwa lata temu
    Noico1 wielu tak robi i to znacznie lepiej, jednakże strona przeciwna jest bardziej medialna, zresztą jak popatrzysz na komentarze, zauważysz że popularne zwroty nawet tu się zadomowiły: rasiści, homofoby to słowa tak zmiekczone, że straciły swój sens, czy też wagę. Najbardziej zdziwiło mnie to, gdy w tak popularnych hasłach dostrzegłem podobne hasła jak w poprzednim ustroju. Wszystko dla wszystkich, wolność, równość... i to, że ludzie nie popierający jednego, słusznego przekazu są marginesowani, tracąc dobre imię, prace, czy nawet dobre imię. Jeśli tolerancja to zgnojenie człowieka z powodu innych poglądów, wolność polegajaca na akceptacji tylko jednej strony, to wole być zacofańcem z ciemnogrodu...nie tolerujesz, nie akceptujesz tego, co my, jak śmiesz być inny... ciekawy pogląd na wolności i równość.
  • Noico1 dwa lata temu
    krajew34 na te hasełka, o których piszesz wielu dało się nabrać, to normalne w świecie że źli ludzie na ustach mają dobro i wycierają sobie gęby równością, tolerancją, ale serca zeżarte przez zło i nienawiść, a od jakiejkolwiek tolerancji są dalecy. Z nimi nawet jakaś dyskusja jest niemożliwa, bo od razu dostają szału, gdy zauważą, że ktoś nie podziela wizji serwowanych im tefałenie, czy jakichś podobnych mediach. Tak, owszem, lewactwo opanowało większość mediów świata, prowadzą ludzi ku zagładzie. Niedługo doprowadzą Europę do głodu, takiego jak w Ukrainie w latach trzydziestych, pod szczytnymi hasełkami ekologicznymi. Poligon doświadczalny mają w Holandii, gdzie zamierzają zlikwidować farmy hodowlane. A ich wyznawcy idą na rzeź, w dodatku przekonani o słuszności "postępowych" idei.
  • krajew34 dwa lata temu
    Noico1 wiem ,że w Polsce nie istnieje obiektywne dziennikarstwo, przez co spada jakość zaczynając od pasków tvp, a kończywszy na materiałach tvn o uchodźcach kobietach i dzieciach, a za dzienikarzem same rosłe chłopy w pontonach z nowymi komórkami. Kultura wypowiedzi też nie istnieje, przerywanie wypowiedzi, przekrzykiwanie się, brak szacunku dla człowieka, jak ma niby funkcjonować społeczeństwo jak taki dostają przekaz? Powoli świat pęcznieje jak bańka, boje sie, co będzie jak pęknię... historia pokazała nam skutek zmian społecznych, wzrost cen i dojście do władzy osób, które na pewno nie pragną pokoju.
    Bezmyślny postęp prowadzi do zagłady, ale to co nowr zawsze wydaje się bezkrytyczne i wspaniałe. Obym nie dożył czasów, gdy ten olbrzymi bąbel pęknie.
  • Noico1 dwa lata temu
    krajew34 też bym nie chciał, ale obawiam się, że obaj dożyjemy prędzej niż przypuszczamy. Wolałbym okazać się złym prorokiem w tej materii. Ale czasem katharsis bywa oczyszczające.
  • krajew34 dwa lata temu
    Noico1 widziałem na yt ( niezbyt dobrze to zabrzmiało) pewne proroctwa maryjne, choćby w dzisiejszych czasach trudno dostrzec, co jest prawdą. I szczerze to jak z dobrą i złą nowiną, zła że Polskę czeka ciężki los i dużo cierpienia, mamy szykować sobie zapasy na ciężkie czasy, a dobra jest taka, że matka boska bardzo umiłowała sobie nasz kraj i ludzie zaczną się uczyć naszego języka i będzie kraj nad kraje. Z jednej strony brzmi to jak szaleństwo, z drugiej strony obrazić najświętszą panienkę też nie dobrze. Z logicznego punktu widzenia świat zaczyna przypominać ten sprzed II wojny, ale też trzeba brać pod uwagę fałszywych proroków. Tak czy siak skończy się to źle, przynosząc przelaną krew i kolejne cierpienie. Nie da się nie zauważyć tej napiętej atmosfery.
  • Noico1 dwa lata temu
    krajew34 lewactwo chciałoby za wszelką cenę pozamieniać kraje od tysiącleci chrześcijańskie, albo opierające swoją kulturę na tradycji chrześcijańskiej, a co by nie mówić, Dekalog i moralność chrześcijańska to najlepsza filozofia na życie w godne w publiczne burdele. Dlatego naokoło trwa wprost obłędna promocja zboczeń, wynaturzeń, które próbuje się zrównać z małżeństwami, po to by związek małżeński sprofanować. Ale lewactwo to kolos na glinianych nogach. Oni tak naprawdę poza złem, i fałszywymi hasełkami nie mają nic do zaproponowania, poza kulturą szamba.
  • krajew34 dwa lata temu
    Noico1 jestem daleki od narzucania komuś jednego prawdziwego i sensownego życia, choć na pewno pewna część nowej postępowej teorii niesie ze sobą zagrożenia, jednakże trudno mi skreślać każdego, tylko dlatego, że myśli inaczej. W końcu Bóg traktuje każdego jako swoje dzieci i nie skreśla kogoś za poglądy, póki nie dojdzie do naprawdę strasznych czynów, wtedy niezależnie z jakiej strony jest , należy się potępienie. Tak do tego podchodzę, bezmyślna nienawiść prowadzi tylko do błędnego koła, uświadamiać ok, ale szacunek dla człowieka, nie jego poglądów musi być. Dlatego mogę cię jedynie prosić, abyś pohamował język i nie używał epitetów w stosunku do oponentów, o poglądach można wiele mówić, ale człowiek powinien być czysty. Czasem tytułowy prostak może ci pokazać coś, co sam nie zobaczysz. Kto wie, czy Bóg nie postawìł ci go na drodze w danym celu... ale to tylko moja prośba, nic więcej obrazą na obrazę niezbyt dobrze jest reagować.
  • Noico1 dwa lata temu
    krajew34 zależy co rozumieć pod pojęciem narzucać. Głoszenie pradwdy jest obowiązkiem chrześcijanina, a nie dodatkiem do kożucha. To nic zdrożnego. Oni bardzo agresywnie promują perwersję. Nie można milczeć patrząc na panoszące się bezczelnie zło. Jezus siłą wywalił kupców profanujących dzień święty.
  • skandal dwa lata temu
    Gniot
  • kikimora dwa lata temu
    Trochę hasłowy w stylu Broniewskiego, ale może takie czasy.
  • Noico1 dwa lata temu
    Dzięki Kikimoro, pozdrawiam?
  • Poncki dwa lata temu
    Błogosławieni, którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi (Mt 5, 9)
  • Grain dwa lata temu
    Pojawia się Swang Song, /login Franek Kimono zajęty/ który nie opublikował żadnego tekstu, portalowy troll na licencji, portalowych trolli /i tutaj nie wiem: ideowy czy za jakąś kasiore/ i wypisuje pierdoły o głodnym ludzie, kulturze i inne banialuki, w które nawet sam nie wierzy. I robi to w stylu wytycznych Goebelsa i Stalina. Zmodyfikowanych lewacko pod sentencję : pierdoła i bzdura powtarzana po wielokroć w końcu staje się prawdą. I pomyśleć, że poeta Novalis pisał: ,, pewne jest, że moje przekonanie staje się silniejsze z chwilą, gdy uwierzy w nie inna dusza".
  • Jacom JacaM dwa lata temu
    ? bij się, najwyżej będziesz pościel częściej zmieniał ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania