.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • KarolaKorman 16.03.2016
    ,, jedynie powieki przeciągnęła zielonym tuszem.'' - tu popraw
  • już :)
  • KarolaKorman 16.03.2016
    Chodziło mi o to, że tuszem pociąga się rzęsy lub brwi, a powieki cieniem
  • dziękuję :) Masz rację :)
  • KarolaKorman 16.03.2016
    Adelko, piękny tekst. Trzeba być wielce wyrozumiałą osobą, by tolerować taki stan rzeczy. Osoba trzecia albo burzy, albo wnosi w związek odkrywcze doznania. Bezgraniczną miłością trzeba by było darzyć partnera by tolerować to całe życie. Kiedyś przyjdzie moment, że i ta druga połowa zapragnie coś tylko dla siebie i będzie ich czworo lub dwa nowe związki. Wielkie 5 :)
  • dziękuję Ci :) Och, to wszystko jest... jest dobrze ;)
  • KarolaKorman 16.03.2016
    Trzeba wielkiej odwagi, by napisać taki tekst, a życie... samo się układa :(
  • Okropny 16.03.2016
    *obcą osobę.
    Takie sobie, jak dla mnie. Ale to pewnie przez to, że temat dla mnie już tak przewałkowany, że znalezienie czegoś nowego i odkrywczego właściwie graniczy z cudem. Nie daję gwiazdek.
  • oczywiście, że nie odkrywam tu Ameryki :) Dziękuję, że wyraziłeś swoją opinię.
  • ausek 16.03.2016
    Twój tekst spowodował, że zaczęłam się zastanawiać, jak zareagowałabym na taką sytuację w swoim życiu. I doszłam do wniosku, że nie należę do osób tolerujących dzielenie się partnerem. Czułabym się nieszczęśliwa no i oczywiście zdradzona. Nie jest to zgodne z moją naturą. Wychodzi na to, iż jestem strasznie terytorialnym stworzeniem. Nie znaczy to, że potępiam takich ludzi - po prostu nie rozumiem.
    Pijąc kawę rozważałam różne warianty. Wywołałaś we mnie wiele emocji i pod wpływem rozmyślań powstał kolejny wiersz. Dziękuję za chwile refleksji. :) 5
  • Dziękuję Ci za komentarz i ocenę :) Cieszę się, że skłoniłam Cię do refleksji. Interakcja z Czytelnikiem to dla mnie najpiękniejszy moment w tej przygodzie z pisaniem :) Z prawdziwą przyjemnością przeczytam wiersz. Dziękuję!
  • Rasia 16.03.2016
    Może i ten tekst nie podobał mi się tak bardzo jak inne, które napisałaś, ale nakłania do chwili pomyślenia. Ugryzłaś temat od dosyć ciekawej strony no i jest to troszkę coś innego, niż zawsze u Ciebie widuję. Zostawiam 4,5 czyli 5 :)
  • Dziękuję Rasiu :)
  • Neurotyk 17.03.2016
    Jesteś jak kropla w kroplę do Adeli... ;)
  • Neurotyk 17.03.2016
    Dziękuję :) Istne podobieństwo, duplikat w pierwszorzędnej formie
  • Neurotyk 17.03.2016
    Neurotyk zapraszam na "Wycieczkę" :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania