()

()

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Dekaos Dondi 25.03.2020
    Zerko→Cóż to ujrzały oczy me. Mroczny→reaktywacja. I to jeszcze będzie więcej:)
    Czy mnie się podoba... no wiesz... co za głupie pytanie.
    Styl zdań, treść i w ogóle... może już straciłem obiektywne spojrzenie, ale wcale mnie to nie martwi.
    Zresztą do początku teksty Twe mi się podobały.
    Czekam na dalsze:)↔Pozdrawiam:)→? ? ? ? ?
  • 00.00 25.03.2020
    Dekaos Teoretycznie będzie więcej. ? W praktyce może wyjść totalna porażka. W każdym razie, szukam połączeń pomiędzy poprzednimi częściami.
    Pozdrawiam. :)
  • Pasja 25.03.2020
    Jak Feniks z popiołów odrodzony i z jakim przytupem. Wszędzie najważniejsze są pieniądze i władza.
    Ciekawe co z tych patykowatych istot wyrośnie jak już im w głowie sakiewka. Sam Mroczny odpłaca taką samą ceną jak wiedźma.
    — Gdybyś zaszyła sakiewkę, te małe ziarenka nie wykradłyby ci ich.
    — Gdybyś mi nie nasypał do nich ziemi, nigdy by nie wykiełkowały... wina po obu stronach.

    Sam tekst taki jak Autorka... szalony i mroczny. Oprawa cudna.

    Pozdrawiam
  • 00.00 25.03.2020
    Pasja Wiele jest w tej serii do uzupełnienia. Dzieci roślin są różne, jeszcze nie ma dorosłych, może to będzie następny etap. :)
    Dziękuję za odwiedziny. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania