tu chcę szczęśliwy umrzeć - Dekaos Dondi

Chcę tutaj żyć i tylko tu. Mam wszystko co do szczęścia potrzeba. Mogę się odlać pod każdym napotkanym drzewem. Zaznaczyć swój teren, by wilki się nie zlazły. Obgryzą mi dupę i będzie problem z gaciami. Nie będą pasowały. Z bandażami też problem. A zresztą co mi tam. Liście też się nadają. Na razie wilki nie przyłażą. Śmierdzę moczem. Obsikałem sobie spodnie. Nie trafiłem tam gdzie trzeba, tylko na nogawkę. Widocznie takich jak ja olewają. Kij im w owłosioną dupę. Narzekać nie mogę. Mam tu swój paśnik. Dokarmiam się. Podżeram zwierzakom. Sarnom szczególnie. A gdy jestem napalony, to kawał biegnę za nimi. Nęcą mnie swoimi białymi zadami. Co mi więcej do szczęścia potrzeba. Kupę uwalić też mogę byle gdzie. Nawet na grzyba. A co, kto mi zabroni taki proceder. Dzisiaj wszedłem na drzewo. Popukałem się w owłosioną klatę. Nie złażę. Zostanę małpą na samym czubku sosny. Tu moje miejsce i korzenie. Będę robić za pisklę jakiegoś orła. Wykarmi mnie. Może później zejdę. Do mego paśnika, gdy już ludzie naniosą. I znowu będę ścigać sarnie zady. Chcę tu być. Po diabła mi inne. Tu radosny jestem. Codziennie o świcie widzę wzwód słońca. To mnie napawa nadzieją. Tu chcę żyć i tu szczęśliwy umrzeć.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Dzienks! Komentować i strzelać w samo oko O!

    Dokończyliśmy - olonkowaliśmy i ?
  • 110101011 dwa lata temu
    To mi się podoba, znałem kiedyś kogoś kto tak pisał, ale tej osoby nie ma na opowi więc szczerze - nie wiem, kto jest autorem ale z pewnością ktoś kto: albo się wzorował na osobie, o której nadmieniłem, albo było na odwrót - nie zweryfikuję tego, ale na chłopski rozum chyba jednak wersja pierwsza albo o czymś nie wiem.
  • Może wojownik, a może kapiszon hihihi
  • Wróć... źle! Wszyscy autorzy są w obserwowanych i tam znajdziesz sprawcę tego opowiadania Xd
  • 110101011 dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi w takim razie obstawiam sowę. I w takim wypadku wszystko się klei: we wcześniejszym komentarzu napisałem, że znałem kiedyś kogoś kto tak pisał, ale tej osoby nie ma na opowi więc ktoś musiał się wzorować na tej osobie , jej stylu. To pasuje do sowy.
  • 110101011 jak ty musisz kochać sowy? hihihi
  • STRZELAĆ CELNIE NIEPOWTARZALNI!
  • Pasja dwa lata temu
    Pachnące naturalnie i bardzo swojsko. Zejść z drzewa jest nielada sztuką.
    Stawiam na DeDo.

    Pozdrawiam
  • Perfumy se kup Pasją. Xdd
  • Pasja dwa lata temu
    Zgadłam! :)
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pasjo↔Gratulacje me za ustrzelenie me:)?
  • Akwadar dwa lata temu
    DD tak mnie się wydaje...
  • Wodniaku wydawać możesz pieniądze hihihi
  • Akwadar dwa lata temu
    Tyż zgadłem!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Akwadorze↔Gratulacje me za ustrzelenie me:)?
  • Akwadar dwa lata temu
    Dekaos Dondi dobrze, że dychasz :)
  • Akwadar ale co to za dychanie? hihihi
  • pansowa dwa lata temu
    Grunt, że mistrz klonoróbstwa trafił w autora?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania