Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Turniej Żelaznej Pięści

Rozdział 1

Grupa mężczyzn zebrała się w pokaźnej hali. Na jej środku, na podwyższeniu stał ktoś wyglądający na przywódcę lub lidera. - Witam.- odezwał się do zebranych. - Jesteśmy tutaj by usłyszeć szczegóły nowego turnieju. -oznajmil . - Jego słowa wywołały poruszenie. - Zadanie będzie polegało na identyfikacji ukrytych agentów wroga, oraz ich eliminacji. Pewna osoba której tożsamość zostanie Wam wyjawiona, będzie kluczyć po mieście a Wy będziecie próbować wykryć podążających za nią szpiegów. Możecie ich zidentyfikować w jakikolwiek inny sposób, naturalnie! Zostawiam wam wolną rękę w tej kwestii. Wielu z nich sprzedaje w sklepach, pracuje w bankach i urzędach , itp. To są ludzie którzy zgodzili się zagrać w tą grę, więc nie wachajcie się. Aha, płeć oraz wiek nie ma znaczenia, nie wliczając w to dzieci oczywiście. Możecie również odsyłać ich do diabła całymi rodzinami. - Co jeśli będą chronieni? - Odezwał się ktoś z tłumu. - W takim razie zabijcie im kogoś z rodziny lub osoby które ich chronią. Dalszej czy bliższej, nie ma znaczenia. Zabójstwa muszą być udokumentowane, tzn zgłoszone do organizatorów jeszcze przed ich popełnieniem lub możliwe do udowodnienia w jakikolwiek inny sposób. - Jakie są nagrody? - zapytał mężczyzna z dalszego rzędu. - Cieszę się że o to zapytałeś - Lider uśmiechnął się. Kryterium przyznawania nagród to ilość zabitych. Drugie i trzecie miejsce to nagrody finansowe których wysokość pozytywnie was zaskoczy. Gwarantuję że zwycięscy będą więcej niż zadowoleni. Pierwsze miejsce to coś wyjątkowego. Substancja która spadła z nieba. Meteoryt który uderzył w ziemię kilka lat temu zawierał materiał który zbadali nasi naukowcy. Na podstawie ich badań opracowalismy szczepionkę która oddzialywuje na organizm ludzki w specyficzny sposób. Ktokolwiek wejdzie w kontakt z ta substancja zyska super moce. Będzie odporny na raka, wszelkie istniejące wirusy, bakterie, grzyby i trucizny, nie ważne jak toksyczne, nic nie będzie mogło wyrządzić mu najmniejszej krzywdy. Jego rany będą zamykać i goić się błyskawicznie. Odcięte kończyny odrastać, uszkodzone tkanki, łącznie z mózgiem, regenerować się a zabity, zmartwychwstanie ponieważ po jego "śmierci" procesy regeneracji nie ustaną. Odmłodnieje również o około 15 lat. To tak z grubsza. - Mężczyzna zamilkł. - Na sali zaległa cisza. - Przecież to niemożliwe...- Ktoś odważył się zabrać głos - Zaręczam że jak najbardziej możliwe. Przemiana trwa kilka miesięcy i jest bezbolesna. Turniej będzie trwał aż do odwołania , najprawdopodobniej kilka miesięcy. CZAS START!

 

Ciąg Dalszy Nastąpi

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Domenico Perché dwa lata temu
    Zapowiada się ciekawie. Wietrzę jakiś szwindel. I pełno niewinnych ofiar...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania