.

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Paradise 06.04.2018
    Fajne :D zawsze chętnie czytam coś od Ciebie :) "Ktoś pije to świństwo?" - właśnie... xD ja na pewno "Ciepłej Krwi" bym nie wypiła, u mnie pomidory przejdą tylko w formie przetworzonej xD zostawiam 5 :)
    P.S. Zapraszam do mnie, po wielu miesiącach przerwy w końcu coś wrzuciłam :O
  • Elorence 06.04.2018
    Nie wiem czemu, ale ostatnio w moich tekstach dość często występują pomidory xD
    Ale soku pomidorowego to bym się nie napiła!
    Dzięki :))
    PS: Nareszcie! Wpadnę tam dzisiaj :D
  • Felicjanna 06.04.2018
    No nie wiem, czy to amator, bo z opka wynika, że lekarz, który dokonał aborcji...? Tak to zrozumiałam.
    Napisane zgrabnie, choc to "mięsko" w ustach lekarza, no cóż, lubię sobie wstać z rańca lewą nogą i się poczepiać bliźnich, póki się nie rozbudzę jak należy...
    Był niby wypity, to w sumie...
    Ok! Wybrnęłaś, w przeciwieństwie do mnie. Nie byłam na losowaniu i dostałam jakiś, hmm, nie mam kompletnie pomysłu.
    Pozdrówka
  • Elorence 06.04.2018
    Fel, miało wynikać, że nie ma żadnych dokumentów potwierdzających prawo do wykonywania zawodu. Widocznie za mało ogarnęłam ten temat :P
    No właśnie, z niego taki lekarz jak z tej pomidorówki krew :D
    Dzięki, że wpadłaś :) Pozdrawiam!
  • Kim 06.04.2018
    Bardzo spoko, smiechlam trochę, ale nie skradło mojego serca powiem szczerze :) jestem mimo to z duchem przy panu Tadeuszu. Lekko się czyta i przyjemnie. Nic mnie nie ugryzło. Pozdrówka :)
  • Elorence 06.04.2018
    Dzięki, że wpadłaś, Kim :)
    Najważniejsze, że się dobrze czytało!
    Pozdrawiam :)
  • Canulas 06.04.2018
    Urwane w dobrym momencie, tematycznie zbieżne. Myślałem, że to dalsze losy ketchupowego wampira będą.
    Czemu oni prawdziwej krwi nie oferowali? :)
    Błędów żadnych nie widziałem, więc git.
  • Elorence 06.04.2018
    Nie wiem, co ja ostatnio mam z tymi pomidorami...
    Co do świata Stiepana: gdyby w zestawie był inny lekarz amator, pewnie napisałabym tekst o wampirze :)
    Can, no przecież xD Krew serwowana w barze to taka normalna rzecz :D
    Starałam się, żeby błędów nie było :) Dzięki!
  • Blanka 06.04.2018
    Ginekolog Tadeusz ŁYŻECZKA:):):) Dobre:) Fajnie, lekko, wybrnęłaś zawodowo, a przyznam, że jak zerknęłam na zestaw, to pomyślałam dużo różnych, nieciekawych rzeczy:) Fantazji więc gratuluję:) Piątas:) Pzdr;:)
  • Elorence 06.04.2018
    Miałam kilka pomysłów odnośnie tego zestawu, ale ten był najmniej absurdalny i w miarę się kupy trzyma, więc go wybrałam :)
    Dzięki za odwiedziny :) Pozdrawiam :))
  • Agnieszka Gu 06.04.2018
    Witam,
    Spokojna, leniwa atmosfera, zatęchły bar... i niby "niewinna" pogawędka. Podoba mi się twoje podejście do zestawu TW ;)
    Pozdrowionka
    PS. Choć marzą mi się dalsze losy pana wampira ;))
  • Elorence 06.04.2018
    Dzięki Agnieszko! :)
    Stiepan pewnie jeszcze w jakimś TW wystąpi :as
    Pozdrawiam :)
  • Justyska 06.04.2018
    Podobało się bardzo :) zabawne i ładnie skrojone.
    Pozdrawiam
  • Elorence 06.04.2018
    Dzięki i pozdrawiam :)
  • Pasja 08.04.2018
    Łyżeczka bardzo adekwatne nazwisko do całości. Tacy amatorzy bez kwalifikacji coraz częściej pojawiają się.
    Spokojna atmosfera może wywołać w czytelniku stres. Barmanka jak spowiednik.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Elorence 08.04.2018
    Miło, że wpadłaś :)
    Zgodzę się, bo coraz więcej słyszy się o amatorach, którzy próbują się podszywać za lekarzy i innych ludzi z różnych zawodów.
    Pozdrawiam ciepło :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania