-

-

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Cyber.Wiedźma 30.04.2018
    Nie. To jeszcze nie sadyzm, ale idziesz w dobrą stronę.
  • Szudracz 30.04.2018
    Cyber Dzięki.
  • Canulas 30.04.2018
    gdzieeeeee jestssttt tekssstttt
  • Aisak 30.04.2018
    No, tym razem miałam szczęście i zdążyłam przeczytać!

    Szu, tu tchórzu, dawaj tekst!
    Bo jest niezły!
    Ale już!
  • Canulas 30.04.2018
    Jeszcze mówią, że dobry, eh
  • Szudracz 30.04.2018
    Asiak O Ty szybka jesteś.
  • Aisak 30.04.2018
    Maj nejm id Błyskavica :]
  • Szudracz 30.04.2018
    Aisak Tak, a mi Piorun. :)
  • Okropny 30.04.2018
    No, Szuuuuuuuuuuu
  • Okropny 30.04.2018
    "ciemne włosy skrywały salwę podskórnych wylewów"

    Chujuuu. Mocne. Będą z Ciebie skurwysyny, Szu. Uwielbiam :)
  • Szudracz 30.04.2018
    Okropny Nie spodziewałam się takiej reakcji z Twoje strony. :) Dzięki wielkie. :)
  • Szudracz 30.04.2018
    Miłej lektury, schodzę do schronu. :)
  • Aisak 30.04.2018
    Były kiedyś reportaże o nianiach we Ameryce. Nagrane ukrytą kamerą.
    Jprd.
    Szok :(
    Zabicie takiej szmaty, to zbyt łagodny wyrok.
  • Szudracz 30.04.2018
    Asiak Nie wiem co napisać, uśmiercać czy leczyć takie jednostki. Faktem jest, że wywołują szok.
  • Margerita 30.04.2018
    pięć tekst mi się bardzo momentami przechodził mnie dreszcz a te opisy chociażby ten Bestia z obłędem w galaretowatych ślepiach, sapała parą z ociężałego cielska. SUPER
  • Szudracz 30.04.2018
    Mar Starałam się spojrzeć z boku na sytuację. Dzięki za odwiedziny. :)
  • Canulas 30.04.2018
    "Znowu w pracowni krzyki, ciemnia wydawał się idealnym schronieniem przed nią. " - wydawała

    "Wierzgało wychudzonymi nogami, dzikość wyłaniała się z każdym gestem." - zajebiste

    "- No co, jeszcze masz mało!?" - wpierw znak zapytania. Wykrzyknik po nim.

    "Puściła go uderzając na koniec z całej siły w głowę. Tam nie widać nigdy siniaków, ciemne włosy skrywały salwę podskórnych wylewów." - wykurwiste. Szumani we formie.

    "W kuwetach z odczynnikami podtapiała ich przerażone wizerunki. " - i to przezacne.

    "- Jeszcze jedno do kolekcji. Napawała się dumą dobrej opiekunki. " - myślnik po "kolekcji" , bo przechodzisz w nararcję.

    "Kiedy ona była mała, znęcała się nad zwierzętami, a jej babka biła ja za to." - ją


    Nie no, słabe. W ogóle mi się nie podobało.



    Żartuję. Zajebiste. ALe Ty masz formę. Jest coraz, coraz lepiej.
    Bajka.
  • Szudracz 30.04.2018
    Can Chciała zaczekać na większy przypływ, ale sama bym do tego czasu nie wytrzymała. Zbyt drastyczny temat.
    Cieszę się bardzo, że idę ku lepszemu. :)
    Dzięki za korektę, poprawiłam.
  • Blanka 30.04.2018
    ". Straszydła z tych treści wyłaziły przez jej spuchnięte od przygryzania wargi. Podduszały go poduszką, bał się zamknąć oczy, one korzystały z okazji przymkniętych drzwi. Paraliż senny, zapadał się w przepaść, ale nie uderzał o ziemię." - Wow!
    Bardzo mocny tekst. Dobry tekst.
  • Szudracz 30.04.2018
    Blanka Uciekłam w stronę fantazji. Było to spore wyzwanie, żeby napisać ten tekst. Dobrze, że udało się uchwycić temat.
    Dzięki za uznanie.
  • Justyska 30.04.2018
    O kurde niezła psychopatka. Dobry tekst. Krótki ale mega mocny.
    Pozdrawiam i oczywiście pięć gwiazdek wstawiam :)
  • Szudracz 30.04.2018
    Justyska Dzięki bardzo i pozdrawiam. :)
  • Agnieszka Gu 30.04.2018
    Witam,
    Kurcze, Szu... mocny tekst.
    Nie lubię i unikam opowieści, w których krzywdzi się dzieci — zwyczajnie serce mi się łamie.
    Dobrześ to rozpisała, włącznie z genezą, skąd u opiekunki takie "ciągoty"...
    Pozdrawiam
  • Szudracz 30.04.2018
    Agnieszka Bałam się to wrzucić, też mocno mi poszarpało emocjami, kiedy to pisałam. Dziękuję za podsumowanie.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Agnieszka Gu 30.04.2018
    Spokojnie Szu, niepotrzebnie się bałaś. Rozwałkowałaś temat na tyle odważnie, że wywołuje emocje. I chyba właśnie o to chodzi.
  • Szudracz 01.05.2018
    Agnieszka Pewnie tak, kolejne podejście po stromą górę zaliczone. :)
  • KarolaKorman 01.05.2018
    Aleś przywaliła z grubej rury :) Zaliczyłaś jednocześnie wszystkie punkty z losowania i o to chodziło :) 5 wstawione :) pozdrawiam :)
  • Szudracz 01.05.2018
    Karola Przywaliłam ostro. TW pozawala na ekstremalne wyskoki. Sama raczej nie podjęła bym się tego tematu.
    Dzięki bardzo za zerknięcie. :)
  • Adam T 01.05.2018
    "Zakrył twarz bluzką, wciskając w jej dekolt poturbowaną pękającą z bólu czaszkę. Wisiała na nim jak za duża szmata po starszym rodzeństwie." - ten fragment jest dobry i niedobry zarazem. Pierwsze zdanie konczy bardzo mocny podmiot "czaszkę", na tyle mocny, źe gdy piszesz potem "Wisiała na nim jak za duża szmata", poerwsze skojarzenie jest, a jakże, czaszka! I jest to cholernie dobre, bo niesamowicie podkręca wyobraźnię, ale z drugiej strony chodziło jednak o tę bluzkę i tu już jest zamieszanie.
    Mniejsza z tym.
    Co by nie wypisywać, i nie wiem jak się wymądrzać, powiem krótko - uwielbiam. Nieokiełznane okrucieństwo.
    Pozdrawiam porannie ;))
  • Szudracz 01.05.2018
    Adam Z tą czaszką wyszło w ten sposób, żeby nie używać słowa głowa. Zastanowię się nad tym zdaniem. Może wyrzucę ten fragment z wisząca szmatą, albo ją przestawię przed czaszkę.
    Dzięki ogromne za uznanie.
    Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 02.05.2018
    Moce - dobre - z właściwym zakończeniem... Na końcu, bo chciałem sobie zostawić, coś na zaś. Z przekonaniem→5+. Pozdrawiam /:~)
  • Szudracz 02.05.2018
    Dekaos Dzięki, bo już tak się przyzwyczaiłam, że jesteś, aż zwątpiłam co do Twoich odwiedzin u mnie.
    Pozdrawiam. :)
  • Kim 03.05.2018
    Ło pani, mocne to to. Mocno i mrocno. Czyli tak, jak zawsze u Szu. Wszystko na swoim miejscu.
    Pozdrówka ;)
  • Szudracz 04.05.2018
    Kim Nie zawsze mrocno. :) Bywają przejaśnienia. :) Dzięki za zerknięcie.
  • Pasja 04.05.2018
    Witam
    Ciekawe CV miała niania. Bardzo rygorystyczne wychowywanie dzieci. Psychika niani jest nie do odbudowania.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Szudracz 04.05.2018
    pasja Niania nie powinna mieć styczności z dziećmi.
    Dzięki za podsumowanie.
    Pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania