-

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • Margerita 04.05.2018
    Szu bombowa część a ta falująca czupryna jest po prostu rewelacyjna
  • Szudracz 04.05.2018
    Mar Starałam się jak mogłam najlepiej. Dzięki bardzo. :)
  • Margerita 04.05.2018
    Szudracz
    jeszcze musisz to wkleić do linków
  • Szudracz 04.05.2018
    Mar ok :)
  • Dekaos Dondi 04.05.2018
    Tekst jak zawsze, mi podszedł. Nie może być inaczej Pozdrawiam→4,5
    Zgadzać? go szpilką, o tak... Zadźgać?
    Bujna czupryna faulował?...falowała?
    Natura posypała go pimentem..
    ...którą poprawiała co drugi krok
    Rozstawione łokcie wystawały dodając...
    Niezdara - wyszeptał. - Wybuchając gromkim...
    Opadły mu dłonie, bezwładnie na miękkie podłoże. Przygniotły je cienie drzew, pokrywając...
    Od: Żywiołowy rudzielec...do...porywisty wiatr. Coś tu nie pasi?
    Obadaj po swojemu.
  • Szudracz 04.05.2018
    Dekaos Właśnie poprawiam, za szybko wrzuciłam. Chwilowy brak do kompa pokutuje. Dzięki. :)
  • oldakowski2013 04.05.2018
    Dzisiaj matura z polskiego, gdyby to trafiło na egzamin murowana pała. Pozdrawiam.
  • Szudracz 04.05.2018
    Oldakowski Maturę zadałam bez problemów.
  • Kim 04.05.2018
    Amba fatima było i ni ma a chciałam przeczytać :P
  • Szudracz 04.05.2018
    Kim Korekta, już jest. :)
  • Kim 04.05.2018
    No to jestem i ja.
    " Piegi na opalonej porcelanie wybiły się bardziej" - to ładne.
    " Rozstawione łokcie wystawy dodając objętości jej szczupłej sylwetce. " - trochę masło maślane te łokcie. Nie lepiej jakoś tak:
    " Szeroko rozstawione łokcie dodawały objętości jej szczupłej sylwetce."
    "Ze skrzywiony i brwiami w zapadnięty łuk wyglądała ponuro. " - ze skrzywionymi. literówka
    "Chmury spowalniały bieg, skłaniając się coraz niżej, grożąc upadkiem nieobliczonych hektolitrów wody. " - a to ładne
    "Poryw powietrza, jaki go omiotła, zdmuchnął go (...)" - poryw powietrza, jaki go omiótł (...) albo jakim go omiotła (...) jeśli chodzi o tę dziewczynę
    Taka refleksja. Mocarz to jakieś nowe oblicze Mrocznego? A może następca? ;)
    "Opadł mu dłonie bezwładnie na miękkie podłoże, (...) " - raczej coś w stylu "Dłonie opadły mu bezwładnie na miękkie podłoże (..)" ;)
    No i po seansie. Całkiem spoko, ale mnie dupy nie urwało.
    Krótka historia, trochę się dzieje, sporo opisu otoczenia ale mało jakiejś dynamicznej akcji. No i krótkie. Ogólnie jest spoko, ale, hehe. Wolę mrocznego. Sorry :) Jestem pod tym względem jak zacięta płyta.
    Pozdrówka.
  • Szudracz 04.05.2018
    Kim Mocarz jako siła, nie ma tu ani grama Mrocznego. No nic, pozostaje iść na spoczynek i wrócić z nowym zasobem energii. W każdym razie dzięki za poprawki i w ogóle za pomoc. :)
  • oldakowski2013 04.05.2018
    No i proszę, nie można było tego zrobić wcześniej? Spokojnie przeczytać, poprawić i nie byłoby komentarzy. Prawda? Pozdrawiam.
  • Szudracz 04.05.2018
    oldakowski2013 Chodzący idealne. :) Daj coś od siebie do oceny. Pozdro. :)
  • Szudracz 04.05.2018
    Ideale*
  • marok 04.05.2018
    No falująca czupryna była spoko. Forma się trzyma. 5 :)
  • Szudracz 04.05.2018
    Kocie Mam mieszane uczucia co do formy. :) Czasami mam taki spadek, że lepiej zakopać się pod ziemię. Cieszę się, że zerknołeś. Ciekawa jestem jak Tobie wyjdzie kanibal. :)
  • marok 04.05.2018
    Szu, no zobaczymy jak to będzie. Jestem w trakcie pisania :)
  • KarolaKorman 04.05.2018
    I ja byłam, przeczytałam i uśmiechnęłam się :)
    Pozdrawiam :)
  • Szudracz 04.05.2018
    Karola Jeśli wywołała uśmiech, to już mi nic więcej nie potrzeba. :)
    Dzięki serdeczne. :)
  • Blanka 04.05.2018
    Hej, Szu. Ależ ty masz pęd twórczy :)
    Krótko, można to w sumie odebrać jako wstęp do czegoś większego.... Taki zarys.
    "Wrzucony granat do gardła bez zawleczki odliczał sekundy, który nigdy nie dobiegły do końca."- to zdanie bardzo mi podeszło, tylko zmieniłabym lekko szyk, bo wychodzi na to, że gardło jest bez zawleczki:)i *które chyba. Niemniej, skradłabym:)
    A tak poza tym, zaczęłam czytać "postać" i już pierwsza część dała mi do zrozumienia, jak bardzo nie wykorzystałam pomysłu!:) Kurde, nie rozumiem, dlaczego usunęłaś.
  • Szudracz 05.05.2018
    Blanka Ja sobie gadanie zastępuję pisaniem. :) Czasami mi się pytają czy mnie język nie boli. :) To tak półżartem. :)
    Zabierz ten fragment z granatem, podzielę się nim z Tobą z przyjemnością. :) Przestawiłam to zdanie, chyba jest lepiej.
    Twój pomysł w takiej wersji w jakiej ja go odebrałam, jest nadal na dużo wyższym poziomie niż moja ,, Postać''
    Cieszę się, że go czytasz. Później jest jeszcze w nawiązaniu ,, Lalunia i Tyko'' nie jest dokończona.
    Usuwam, dla wewnętrznego spokoju, odkładam do ,,szuflady''. :)
    Dzięki serdeczne. :)
  • Action Man 04.05.2018
    Widzę że idziesz na jakość, przy mniejszej ilości.
    Dobry, "gęsty" fragment.
  • Szudracz 05.05.2018
    Action Tak, skupiam się na tych miniaturach. Wykluł się kiedyś pomysł w oparciu o fakty historyczne, ale mam za mało szczegółowych źródeł, żeby to ruszyć.
    Dzięki za Twoje spostrzeżenia, jak zwykle dla mnie cenne. :)
    Pozdrawiam. :)
  • Justyska 04.05.2018
    Jestem pod wrażeniem Twojej wyobraźni. Ciekawe, ciekawe
    Pozdrawiam cieplutko:)
  • Szudracz 05.05.2018
    Justyska Moja jak moja, ale to w dużej mierze Twoja jest odbiorcą. :) Dzięki. :)
  • oldakowski2013 05.05.2018
    Szudracz: jeżeli chcesz poczytać podaję stronę. Portal Piszemy.pl.
  • Szudracz 05.05.2018
    oldakowski2013 Dzięki za namiary, pod tym samym nickiem mam szukać.?
  • oldakowski2013 05.05.2018
    Szudracz: Cała TY, wytknąć, ba, poprawić twoje błędy, źle, napisać coś, źle, nie wiem czego ty oczekujesz ode mnie. Abym się odczepił od ciebie. W porządku, pisz, przeczytam, ale nie wystawię ci cenzurki, może nauczycielka w szkole poprawi twoje błędy, ja rezygnuję z tego Do widzenia!! Pozdrawiam.
  • Szudracz 05.05.2018
    oldakowski Chyba się nie zrozumieliśmy. Przeczytaj moje zapytanie. Nie sprawdzałam użytkowników na tej stronie. A zresztą już mi to jest obojętne. Przykro się z Tobą dyskutuje.
  • Nuncjusz 05.05.2018
    Szudracz jezu, co raz to bardzie się robi dziwnie i abstrakcyjnie na opowi xd a może mi się to wszystko tylko śni? :)
  • Szudracz 05.05.2018
    Nuncjusz Obawiam się, że to nie sen. :) Ja mam takie samo wrażenie. :)
  • marok 05.05.2018
    Dla mnie jest całkiem spoko. Nadal przyjemnie i opowijsko.
  • Szudracz 05.05.2018
    marok :)
  • Margerita 05.05.2018
    Szudracz
    ale ze mnie gapa zapomniałam ci powiedzieć, że masz umieścić gatunki
  • Szudracz 05.05.2018
    Mar Było wczoraj takie zamieszanie, że też zapomniałam. :)
  • Pasja 05.05.2018
    Dobry wieczór
    Wyobraźnia rozrywa twoje zmysły i bohatera. Buty zostały. Widocznie były z dobrego materiału.
    Nie umieściłaś zestawu?
    Pozdrawiam serdecznie
  • Szudracz 05.05.2018
    pasja Piorun go trzasnął. :)
    Zamieściłam zestaw, wybacz za pominięcie.
    Dzięki bardzo za wizytę. :)
  • Zaciekawiony 20.05.2018
    "Podskakiwał przy tym jakby chodnikowe płyty, miały mu" - przesunąłbym ten przecinek przed jakby

    "zdmuchnął go prawie z powierzeni" - powierzchni

    "Przeszła zajęta podczytywaniem swojej niesfornej garderoby" - miała na niej coś napisane, że ją czasem podczytywała?

    "wyszeptał. - Wybuchając gromkim śmiechem." - chyba bez tego myślnika

    Bardzo gęste, bardzo fajne.
  • Szudracz 20.05.2018
    Zaciekawiony Dawno Cię nie było.
    Z Twoimi korektami przynajmniej jest zabawnie. :)
    Dzięki i pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania