-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Canulas 24.08.2018
    "Znikną za drzwiami magazynu. Wkoło dziewczyny zebra się tłum, zemdlała z zaduchu panującego przy stanowisku pracy." - zniknął, zebrał

    "Skała po placu, krzywiąc się odzierając się z charyzmatycznego uroku." - stała czy skakała?

    I jeszcze mogłabyś początek oddzielić.
    W sensie
    Miejsce -
    Postać -
    Wydarzenie - (albo dwukripkek czy coś)

    Szybki, dynamiczny tekst. Bardzo fajna puenta i opisy.
    Jak zobaczyłem te dwa, trzy kwiatki, myślałem, że Ci prztpierdzielę 4,ale treść jest zbyt dobra, by tu coś uciąć.
    Zatem 5-

    Pozdrówka.
  • Adam T 24.08.2018
    Hej, Szu.
    Moim zdaniem przekombinowałaś, poprzekrzywiałaś zdania tak, że zrobiły się ciężkostrawne. Są literówki, są składniowe błędy, są rzeczy niezrozumiałe, np. "Na spienionej posadzce poślizgnął się na i upadł".
    Sam klimat się broni, ale ginie w wykonaniu. Tekst nie odleżał, jak sądzę, chociaż samo leżenie nic by nie dało. Należałoby po jakimś czasie do tekstu wrócić i solidnie go przebudować w kilku miejscach, jak choćby tu: "Polecenia cała załoga wykonywała pod jego dyktando bez zastrzeżeń." - składnia jak z "tłumacza".
    Może tak: "Cała załoga wykonywała jego polecenia bez zastrzeżeń". "Pod dyktand" wyrzuciłem, bo zawiera się w "poleceniach" i w tym, jak wykonywała je załoga.
    Pozdrawiaki ;)
  • Szudracz 24.08.2018
    Ok, czas na spoczynek. Dzięki Wam za wskazanie błędów i korektę.
    Pozdrawiam
  • Adam T 24.08.2018
    Ale jaki spoczynek? Co jest, do licha? Każdy błędy robi, ja ich robię w ciul.
    Chodzi o to, żeby nie publikować natychmiast po napisaniu. Dać tekstowi parę dni, a potem go na spokojnie przeczytać, na ZIMNO. Wtedy się wszystko samo weryfikuje.
    A pisać to Ty akurat potrafisz, a stwarzać klikmaty jeszcze bardziej.
    Więc... "nie dziękuje, wyznam Ci szczerze" ;)
    Sam na razie nic nie piszę, bo co napiszę, to dupa.
  • Dekaos Dondi 24.08.2018
    jO. Szudracz. Co do tekstu, wypowiedzieć się nie mogę. Wystarczyło poprawić błędy i zostawić. A może innym by się spodobało? Ktoś coś nie tak napisze i od razu kasujesz To moje subiektywne zdanie. Pozdrawiam
  • Szudracz 24.08.2018
    Adam Tekst oddaje do od leżenia. Rozumiem o co chodzi, nie wiem dlaczego czasami mam takie zrywy I piszę takie pokrętła. :) Wyczuwam, że nie jest dobrze i nie mogę poprawić. Na pewno masz rację, że za szybko wrzuciłam. Później nie ma już tyle emocji po odgrzebaniu z notatnika. Ech, no wybaczcie, że usuwam, ale później go poprawię i oddam z powrotem. :)
    Chwilowo u mnie też wychodzi z tego dupa. :)'
  • Adam T 24.08.2018
    Szu, pokrętła są fajne ;) Trzeba tylko dać im chwilę, żeby dały po głowie, a nie po oczach.
    Kiedy poprawisz, natychmiast oddaj, bo koncept był ok.
  • Szudracz 24.08.2018
    Adam Dobrze. :)
  • Aisak 25.08.2018
    Szudracz,
    nie wiem, czy ktoś pytał czy nie, w każdym razie nie znam odpowiedzi, a chciałabym poznać.
    Czy twój nick coś oznacza?

    Szud racz nam dać panie

    Szud, no nie wiem może sód, może kogoś gardziołko bolało?
    Dajcie mnie szody.
    A
    Tak se rozmyślam.
  • Szudracz 25.08.2018
    Asiak Stare dzieje z tym nickiem. :) Miałam koszatniczkę i on się ciągle drapał, więc nazwałam go Szudracz. :)
    Tu masz wyjaśnienie, tego słowa. :)
    http://www.poznan.pl/mim/slownik/words.html?co=word&word=szudra%C4%87+si%C4%99
  • Szudracz 25.08.2018
    Aisak Przepraszam :)
  • Szu, gratulujemy! Już drugi tekst!

    PS: Jakbyś mogła zmienić kategorię na "Trening Wyobraźni" i wrzuciła link do odpowiedniego wątku na forum.
  • Szudracz 26.08.2018
    TW Dzięki, zaraz poprawię i wrzucę. :)
  • Dekaos Dondi 26.08.2018
    No Szudracz. Gładko się czyta, ciekawie i ten...apetyczny koniec. Jutro jem gołąbki→5
    "Mamrotała coś, jakby odprawiała- ostatnie- namaszczenie"
    ...przy stanowisku pracy. Na stanowisku z flakami...nie za blisko, takie same?
    P.S. Twój nick - gdyby przeczytać od końca, to też niczego sobie:~)
  • Dekaos Dondi 27.08.2018
    Fajna pyszczek na obrazku. Tylko to żadnej kapusty!!!
  • Szudracz 27.08.2018
    Dekaos Czy w tym pierwszym zdaniu jest błąd? Zbyt blisko, postaram się zmienić.
    Nie czytałam nigdy tego nicku od tyłu. Gdyby zachować cz i sz czytając razem, to całkiem, całkiem. :)
    Szczura do Kapusty, pyszne, pyszne z ogonkiem. :)))) Ewentualnie zamiast farszu z mięsa można włożyć ogryzek. :)
    Dzięki i pozdrawiam. :)
  • Dekaos Dondi 27.08.2018
    Może lepiej: Wokół dziewczyny? / Zemdlała przez zaduch panujący w pomieszczeniu?
    W tym pierwszym zdaniu stoi: ostanie→ trza wtrynić: dubla: t <:~)
  • Dekaos Dondi 27.08.2018
    Mogła byś napisać ciąg dalszy: Przygody Rezerwowego Kapusty
  • Dekaos Dondi 27.08.2018
    Szudracz A byłem święcie przekonany, że to mysza! Może dlatego, że taki mały.
  • Szudracz 27.08.2018
    Dekaos Poprawię, tylko muszę dotrzeć do kompa.
  • Szudracz 27.08.2018
    Dekaos Nie, już pomysł się wyczerpał. Jeśli chcesz to pociągnij to dalej.
  • Elorence 26.08.2018
    O matko... Bleeeeeee!
    A miałam takiego smaka na gołąbki...
    Niezły plan na podryw - wylądował w garze xD
    Pozdrawiam, Szu :)
  • Szudracz 27.08.2018
    Elo Właśnie, zbiegiem okoliczności Ritha robiła gołąbki. :))) A teraz wpadacie tutaj na to jadło. :)
    Mój pomysł był częściowo oparty na faktach, była kiedyś takie kobiety. Charyzmatyk został wymyślony. :)
    Dzięki serdeczne. :)
  • Agnieszka Gu 15.09.2018
    Witam znów ;)

    "Upadek gigantycznej asteroidy" to coś dla mła, myślę i zaczynam lekturę ;))

    "Zbladła, trupim wyrazem spoglądała na halę produkcyjną." — trupim wyrazem hehehe powiało mi Mrocznym... klimatem ;)
    I ta końcówka, powalająca :))
    Lekkie, ciekawe, z klimatem i polotem :)) Świetne to wyszło Szu :))
    Pozdrowionka
  • Agnieszka Gu 15.09.2018
    Witam znów ;)

    "Upadek gigantycznej asteroidy" to coś dla mła, myślę i zaczynam lekturę ;))

    "Zbladła, trupim wyrazem spoglądała na halę produkcyjną." — trupim wyrazem hehehe powiało mi Mrocznym... klimatem ;)
    I ta końcówka, powalająca :))
    Lekkie, ciekawe, z klimatem i polotem :)) Świetne to wyszło Szu :))
    Pozdrowionka
  • Szudracz 16.09.2018
    Agnieszka Ciężko mi się obejść bez truposzy i podobnych ohydztw. ;)
    Dzięki bardzo za zerknięcie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania