-

-

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Szudracz 05.09.2018
    Lecą oceny na łeb na szyję. Dzięki :)
  • Aisak 05.09.2018
    rany.
    bo śrenią masz 3.8, i od razu kasujesz tekst?
    a jak na ulicy ktoś spojrzy niesympatycznym wzrokiem, to co robisz?
    chowasz się w chaszczach?

    Szu! tak nie można!
    wiem, że trochę smutno, ale bądź nieugięta, poczekaj na komentarze,
    rany julek!

    DAWAJ TEKST, BO NIE ZDĄŻYŁAM PRZECZYTAĆ, A SIE ZNAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Szudracz 05.09.2018
    Aisak Chodzę z kartonem na głowie. ;) Luz, wróci jak zejdzie z głównej. Może coś jeszcze poprawię, wyrwane za bardzo jest z kontekstu. Podsmażę dzieciaki. :)
  • Dekaos Dondi 06.09.2018
    Podsmażysz dzieciaki? Smacznego! Tylko lepiej o ty nie pisz, bo tłuszcz może skapywać z komentarza na stronę. Trzeba będzie ekran wycierać.
  • Szudracz 06.09.2018
    Dekaos Napisałam, nie czytaj lepiej tego. :)
  • Dekaos Dondi 06.09.2018
    jO. Szudracz→Trzymałem ściereczkę na wszelki wypadek i czytałem. Nie żałuję. Jak zwykle zresztą.
    W trybie przyspieszonego bicia serca, zdechła, zanim upłynęła doba. -czas.
    siedział pod biurkiem, popijając z kroplówki nieświeżą krew→u Ciebie biurko zrobione z kroplówki:~)
    Zerkał na notatki pozostawione poprzedniego...czas→Obadaj według Siebie.
    Zegar na całą ścianę, przecina pasma czasu!!!→ Końcowe zdania - apetyczne:~)
  • Szudracz 07.09.2018
    Dekaos Dzięki, później poprawię te czasy. Biurko z kroplówki. :)
    Pozdrawiam. :)
  • Dekaos Dondi 07.09.2018
    Kiedyś taki jeden wampir, obudził się, wstał, ale był taki zaspany, że wypił czerwoną farbę olejną, którą kumpel mu przyniósł, do pomalowania trumny. Musiał 100 lat pić rozpuszczalnik.
    Tak się zastanawiam, gdyby kołek był zrobiony ze skrzepłej krwi, to by gościa zabiło, czy by się cieszył?
  • Szudracz 07.09.2018
    Dekaos Wampy są same w sobie osobliwe, płynie w nich zimna krew. ;) Zastrzyk z kołka, pewnie by się ucieszył. :)
  • Dekaos Dondi 07.09.2018
    Zimna krew..Rh puls?
  • Szudracz 08.09.2018
    Dekaos Umarlaki mają stężoną, wymyślam sobie nowy gatunek wampów. ;) Rh+-, puls 66 uderzeń na godzinę. :)
  • Aisak 06.09.2018
    Zuch, Szu.
  • Szudracz 07.09.2018
    Aisak Jestem rozczarowana komentarzem.
    Pozdrawiam :)
  • Aisak 07.09.2018
    Czemu rozczarowana?
    A bo nie o tekście?
    Zauważyłam, bo jestem wyjątkowo bystra xD, że dopisałaś kilka zdań.

    Wiesz ja wampily wszystkie bez wyjątku biorę w ciemno xD
    Wampily to moja Love :)

    Podobało mi się.
  • Szudracz 07.09.2018
    Aisak Poważnie, aż tak je kochasz. :) Dobrze, że nie odwrotnie, bo jeszcze byś mi serducho kołkiem przebiła za ten tekst. Dzięki :)
  • madoka 06.09.2018
    Fuj!! :P Trochę to obrzydliwe, ale jest, jak trzeba i zakończenie mnie bardzo zaskoczyło. :) Nie chciałabym mieć takiego nauczyciela.
  • Szudracz 07.09.2018
    madoka Fajnie, że z TW - towców ktoś do mnie zagląda. :) Obrzydliwe, czy ja wiem, może. :)
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Ozar 07.09.2018
    Przeczytałem i powiem że zawsze chętnie czytam o wampirach, bo to dość ciekawe istoty. Jak widzę lekko podsmarzyłeś, albo podpiekłeś stado bachorów wamp. Coś jakby nagle pojawiło sie całe mnóstwo swiatła a do tego magia zabójców wamp. Dla mnie dobre, choćdośc krótkie i pewnie można to pociągnąć dalej. 4+ za pomysł.
  • Szudracz 08.09.2018
    Ozar Przedstawiony świat jest tylko w zarysie. Wymaga rozbudowania jak najbardziej, z drugiej strony na tym etapie musi tak zostać.
    Wgryzienie się w ten temat przynosi różne możliwości.
    Dzięki za wizytę i pozostawiony ślad po sobie. :)
  • Adam T 08.09.2018
    A ja napiszę, że to świetne jest. Warto by tu i ówdzie podretuszować ciut zapis, ale reszta - czyli temat, akcja, humor, makabra - na gigaplus.
    Szu, trzeba mieć w dupie darmozjadów, którzy zżerają piatki aż do jedynki. Pasożyty to najgorsza rasa.
    Pozdrawiak ;)
  • Szudracz 08.09.2018
    Adam Cieszę się z Twoich odwiedzin.
    U mnie nigdy nie będzie perfekcyjnie. Staram się wyjść z pewnych nawyków.
    Będę mieć w czterech literach, chociaż do korekty nie trafi z tego powodu. :)
    Dzięki serdeczne. :)
  • Witamy kolejny tekst! :)
  • Szudracz 11.09.2018
    TW Dzięki. :)
  • Agnieszka Gu 15.09.2018
    Witam,

    "...czasoprzestrzeń muchy..." — świetne :)
    plus kilka innych...
    Ostatnie zdanie — kulminacja - rewelacja :))

    Bardzo lubię czytać Twoje utwory bo masz talent do tworzenia niepowtarzalnych, przeważnie mrocznych, klimatów. Sporo u ciebie również niecodziennego słownictwa jak: czasoprzestrzeń właśnie, wampiry, neurony itp...

    Pozdrawiam :)
  • Szudracz 16.09.2018
    Agnieszka Nie wiem co z tym słownictwem. Nie umiem się ograniczać. :)
    Cieszę się z Twoich odwiedzin. :)
    Pozdrawiam :)
  • fanthomas 15.09.2018
    no, te narzucone tematy pasowały do siebie. dla mnie za trudne trochę językowo, proza poetycka jakby czy coś. fabularnie jednak bardzo na plus. trochę horroru, fantasy i sf.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania